جزایر شگفت‌انگیز هند برای تعطیلاتی خاطره‌انگیز

جاذبه‌های گردشگری هند
جزایر شگفت‌انگیز هند برای تعطیلاتی خاطره‌انگیز

برای بعضی از مردم رفتن به جزیره‌ یعنی فعالیت‌های آبی، جشن‌های ساحلی و آشنایی با مردم جدید است. اما در مقابل هم افرادی هستند که می‌خواهند به ساحل بروند تا بتوانند حداکثر تنبلی را تجربه کنند، لم بدهند و به کتاب خواندن مشغول شوند. بقیه مردم هم از جزایر به دلیل غروب‌های دل‌انگیز، قدم زنی‌های طولانی، صخره‌های عجیب و غریب و همچنین مناظر زیبای آن استقبال می‌کنند. آیا به دنبال جایی برای گذران تعطیلات ساحلی هستید؟ شاید هرگز فکرش را نکنید اما شبه جزیره هند پر از جزایر زیبا برای ثبت لحظاتی فراموش نشدنی است.

 

جزیره majuli

جزیره ماجولی یکی از بزرگ‌ترین جزایر رودخانه‌ای دنیا و هند است. این جزیره یکی از گزینه‌های برجسته هند است که به خاطر سپیده‌دم و غروب رویایی‌اش شهره عام و خاص است. به علاوه شما با رفتن به این جزیره می‌توانید از نزدیک با فرهنگ آسامی آشنا شوید. ماجولی برخلاف تمام موهبت‌هایی که در خود جمع کرده جزو آن دسته از مقاصد کم‌ بازدید هند محسوب می‌شود. سواحل آن به جای شن و ماسه نیز پر از غذاهای شگفت‌انگیز محلی و دریایی پر شده است. با تمام این توصیفات ماجولی از مقاصد ارزشمند هند محسوب می‌شود. بهترین زمان برای سفر با تور هند به این جزیره ماه‌های مهر و آبان است.

 

 ۱۰ شهر استثنایی در هند، که حداقل یک بار در طول عمر خود باید ببینیدشان

 

 

جزیره ماجولی

 

 

جزیره diu

اگر قصد دارید تعطیلاتی ساحلی در کنار آثار تاریخی داشته باشید دیئو با آثار تاریخی مربوط به دوره پرتغالی‌ها پر شده است. زیبایی معماری و آرامش طبیعی این جزیره شما را به دنیایی سورئال هدایت خواهد کرد. سواحل این جزیره دارای ماسه‌هایی مرغوب و مناظری زیبا بوده و با غذاهای خوشمزه محلی که تحت نفوذ آشپزی گجراتی هستند پوشیده شده است. به علاوه برخلاف خیلی از بخش‌های دیگر هند در این جزیره انواع نوشیدنی‌ها قانونی و آزاد است. بهترین زمان نیز برای رفتن به دیئو بین ماه‌های مهر تا اواسط بهمن است.

 

 

جزیره diu

 

 

جزیره divar

یکی از جزایر بکر هند با مناظری بسیار زیبا و دیدنی دیوار است که در فاصله ۱۰ کیلومتری از پانجیم و در گوا واقع شده است. این جزیره که در رودخانه مندوی گسترانده شده حافظ فرهنگ روستایی مردم منطقه و گوا است. شما کاملا می‌توانید از نزدیک زندگی مردم بومی را شاهد باشید و در عین حال از زیبایی‌های جزیره هم لذت ببرید. آبی دریا در کنار محیط سرسبز و صخره‌ای نه تنها موقعیت‌های متعددی برای پیاده‌روی و صعود فراهم می‌آورد بلکه می‌توان عکس‌های زیبایی هم از طبیعت درخشانش انداخت. برای سفر در آبان تا اسفند برنامه بریزید و به این جزیره بروید.

 

 زیباترین مقاصدی که برای سفر به هند می توانید انتخاب کنید 

 

 

جزیره دیوار

 

 

جزایر سنت ماری

جزایر سنت ماری از ۴ جزیره کوچک مشابه کاس‌وی در ایرلند می‌باشد که به خاطر شکل زاویه‌دار و تیز صخره‌ای آن در دنیا شهرت دارد. سواحل سنگی و صخره‌ای و آب‌های آبی‌اش شکل متفاوتی از تعطیلات ساحلی در هند را به تصویر می‌کشند که جذابیت‌های منحر به فرد خودش را دارد. با تمام اوصافی که گفتیم حتی برای عده زیادی از مردم خود هند هم این مجموعه ناشناخته باقی مانده است. بهترین زمانی که می‌توانید از سنت ماری دیدن کنید بین ماه‌های آذر تا بهمن است.

 

 

جزایر سنت ماری

 

 

جزیره آندامان کوچک

جزیره آندامان کوچک یکی از مقاصد جذاب ساحلی در هند است که شلوغی‌های مداومی را به خود نمی‌بینید. با این وجود طبیعت به شدت زیبایی را ارائه می‌دهد که نمی‌توان در مدحش سخن نگفت. آب‌های کریستالی و شفاف که از دور انواع طیف آبی را مقابل چشمان‌تان به سبکی کاملا هنرمندانه گسترانده‌اند و ماسه‌های سفیدی که در پس زمینه آبی اقیانوس خود نمایی می‌کنند هر چشمی را سحر جادوی ابدی خود می‌کند. آندامان کوچک بیشتر از سمت زوج‌های جوان برای ماه عسل و همچنین طبیعت دوستان مورد استقبال قرار می‌گیرد. برای این جزیره در ماه‌های مهر و خرداد برنامه سفر بریزید.

 

  بهترین مقاصد هند برای سفر ماه عسل کدام‌ها هستند؟ 

 

 

جزیره آندامان کوچک

 

 

جزیره barren

بارن شرقی‌ترین جزیره آندامان است که به عنوان تنها جزیره آتشفشانی فعال درهند و در جنوب شرق آسیا شناخته می‌شود. زیبایی‌های طبیعی و سنگ‌های گدازه‌ای شگفت‌انگیز از بارن مقصدی به یادماندنی ساخته است. به علاوه می‌توانید اطراف این جزیره را هم با یک کشتی تفریحی بگردید. حس و حال این جزیره کاملا با تمام چیزهایی که دیده‌اید متفاوت است. بارن از مقاصد برجسته در ماه‌های بهمن و خرداد است.

 

 

جزیره بارِن

 

 

جزیره گرند

یکی از بهترین نقاط در نزدیکی گوا برای غواصی عمیق و سطحی جزیره گرند است. این جزیره برای موقعیت‌های غواصی منحصر به فردش از شهرت فراوانی دارد. زیبایی‌های طبیعی جزیره در کنار ماسه‌های سفید و امکانات تفریحی آبی به شما تجاربی به یاد ماندنی ارائه می‌دهد که تا سال‌ها حس آن در وجودتان باقی می‌ماند. این جزیره برای سفری پاییزی در مهر و یا سفری تابستانه در خرداد انتخابی عالی محسوب می‌شود.

 

 معرفی ۵ باغ زیبای کشور پهناور هند برای گردشگران زیبادوست 

 

 

جزیره گرند

۲۶ فروردین ۱۳۹۸

نظرات کاربران