۵ هاستل با کیفیت برای سفری ارزان قیمت به تفلیس

جاذبه‌های گردشگری تفلیس
۵ هاستل با کیفیت برای سفری ارزان قیمت به تفلیس

تفلیس یکی از شهرهایی است که به علت همسایگی کشور گرجستان با ایران، افراد زیادی از کشورمان را به عنوان گردشگر به خود می‌بیند. این شهر به علت رستوران‌ها و کافه‌های شبانه‌اش، جاذبه‌های دیدنی، تفریحی و مناظر زیبایش محبوبیت بسیاری بین گردشگران ایرانی که به همراه تور گرجستان سفر می‌کنند دارد. تفلیس پر از هتل‌های ۵ ستاره، گران قیمت و لوکس است که راحتی شما را برای اقامت طولانی به همراه دارد. اما اگر بخواهید اقامتی ارزان قیمت و در عین حال با امکانات مناسب داشته باشید می‌توانید هاستل‌هایی با قیمت کم را رزرو کنید.

 

آرت هاستل Art Hostel Tbilisi


آرت هاستل محیطی کوچک با فضایی هنری است که توسط یک خانواده اداره می‌شود. تمام دیوارها و فضای داخلی آن به صورت خلاقانه‌ای طراحی شده‌اند. اگر از فضاهای رنگی لذت می‌برید و یا روحیه هنری دارید، اقامت در این هاستل می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. اینجا در بخش مرکزی شهر قدیمی قرار گرفته و آشپزخانه، حمام، اینترنت رایگان، سرویس شاتل فرودگاهی، پارکینگ رایگان و دسترسی عالی به جاذبه‌های گردشگری تفلیس دارد. امتیاز آن در سایت بوکینگ ۷.۴ و خوب است. شامل اتاق‌های سه تخته، دوتخته، تک نفره می‌باشد. در صورتی که در تاریخ‌ مناسبی اتاق رزرو کنید ممکن است بتوانید حتی یک تخت در اتاق سه تخته را تا ۲۵ هزار تومان نیز برای هر شب اجاره کنید.

 

هزینه‌های اولیه سفر به تفلیس

 

 

Art Hostel

 


آدرس: G.Khandzteli cul-de-sac 2,house 4, 0105 Tbilisi City, Georgia

 

 

Pushkin 10 Hostel 


پوشکین ۱۰ در خیابان الکساندر پوشکین واقع شده است و تنها ۲۰۰ متر با میدان اصلی شهر فاصله دارد. تنوع اتاق یکی از مزیت‌های این هاستل محسوب می‌شود. اتاق دو تخته حمام دار، اتاق چهارتخته حمام دار، اتاق ۸ تخته مختلط، اتاق چهار تخته مختلط و اتاق چهار تخته مخصوص بانوان. همچنین یک اتاق نشیمن با فضایی گرم و دوستانه نیز برای دورهمی میهمانان وجود دارد و دارای امکاناتی همچون اینترنت رایگان، سرویس شاتل فرودگاهی، پارکینگ رایگان و نظافت روزانه است. در این هاستل هزینه فقط به صورت نقدی دریافت می‌شود. مبلغ هر شب نیز بسته به تاریخ اقامتتان از ۳۰ لاری به بالاست و اقامت کودکان در این مکان امکان پذیر نیست.

 

 

 Pushkin 10 Hostel

 


آدرس: Pushkin Street 10, 3rd floor, Mtatsminda , 0105 Tbilisi City, Georgia

 

 

Cone Hostel Tbilisi


تنوع اتاق در این هاستل به صورت اتاق لوکس سه نفره، اتاق دو نفره بالکن دار، اتاق ۸ تخته مختلط و اتاق ۴ تخته مختلط است. هزینه آن بنا به نوع اتاق و امکانات آن از ۲۰ تا ۱۰۰ لاری متفاوت است. این هاستل فاصله بسیار کمی با میدان اصلی شهر دارد و شامل امکاناتی چون اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، سرویس شاتل فرودگاهی، بالکن، تلویزیون، تهویه هوا، لوازم آشپزخانه و حمام است. پذیرش هتل ساعت ۱۲:۰۰ است.

 

معرفی برترین هتل‌های ۳ ستاره تفلیس به انتخاب کاربران تریپ‌ادوایزر

 

 

Cone Hostel Tbilisi

 


آدرس: Lado Asatiani 10, 0105 Tbilisi City, Georgia

 

 

Fox Hostel


یکی از محبوب‌ترین هاستل‌های تفلیس، فاکس با فضایی بسیار صمیمی است که در خیابان گاباشویلی (Gabashvili) قرار دارد. این هاستل فاصله بسیار کمی با اپرای تفلیس، سالن نمایش باله و تئاتر مشهور روستاولی دارد و می‌توانید فقط با ۵ دقیقه پیاده روی از مترو روستاولی به آن دسترسی پیدا کنید. همچنین شامل امکاناتی چون اینترنت رایگان، اتاق‌های خانوادگی، سرویس شاتل فرودگاهی و پذیرش ۲۴ ساعته می‌باشد. بسته به تاریخ مورد نظر می‌توانید در یک اتاق ۶ تخته از ۲۶ هزار تومان به بالا یک تخت رزرو کنید. اتاق‌های دیگر را نیز می‌توان با مبالغ کمی بیشتر اجاره کرد.

 

 

Fox Hostel

 


آدرس: 8 Ekaterine Gabashvili St, T'bilisi 0108, Georgia

 

 

Zgarbi Hostel


این هاستل با امتیاز ۹ یکی از بهترین گزینه‌ها برای انتخاب اقامتگاه برای شماست. تمیز و با امکانات مناسب. هر کدام از اتاق‌های آن امکانات متفاوت با قیمت‌های متفاوت دارند که حدودا مابین ۲۵ تا ۱۴۵ لاری خواهد بود. اتاق‌ها چشم انداز زیبایی رو به حیاط باصفای هاستل دارند. امکانات آن شامل اینترنت رایگان، سرویس فرودگاهی، نظافت روزانه، بالکن، تلویزیون و تهویه هوا می‌شود. پذیرش هتل از ساعت ۱۴:۰۰ و اماکن گردشگری نزدیک به این هاستل پل کوئین تامار، سیرک تفلیس و تئاتر مرجانیشویلی می‌باشد. همچنین رزرو و لغو رزرو اتاق ها رایگان و ورود کودکان نیز آزاد است.

 

مهمانسراهای دنج و دوست داشتنی در تفلیس برای یک سفر مقرون به صرفه

 

 

Zgarbi Hostel

 


آدرس: 174 Davit Aghmashenebeli Avenue, Chugureti, 0112 Tbilisi, Georgia

۱۷ فروردین ۱۳۹۸

نظرات کاربران