۱۰ اپلیکیشن کاربردی که پیش از سفر به روسیه باید آنها را دانلود کنید

جاذبه‌های گردشگری روسیه
 ۱۰ اپلیکیشن کاربردی که پیش از سفر به روسیه باید آنها را دانلود کنید

روسیه یکی از مقاصد اصلی گردشگران دنیاست. چرا که یکی از پر رمزترین و پر رویدادترین کشورهای جهان به حساب می‌آید. کشوری پر جلال و شکوه که موزه‌های شگفت‌انگیزدارد. کشوری سرد با گرم‌ترین نوشیدنی‌های جهان. کشوری با مردمان سخت‌کوش که بارها شکست خورده‌اند و دوباره به پا خاسته‌اند. کشوری که بخش عظیمی از بار تاریخ ادبیات را به دوش می‌کشد. در سفرتان با تور روسیه به این کشور و شهرهای مختلفش اگر به دنبال کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌ها هستید همراه ما باشید تا ۱۰ اپلیکیشن کاربردی برای گشت و گذار این کشور را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- Yandex Taxi


این اپلیکیشن معادل اوبر در اروپاست. اپلیکیشنی که با دانلود آن به راحتی می‌توانید در جای‌جای شهرهای مختلف این کشور تاکسی بگیرید و با هزینه‌هایی نسبتا ارزان به نقاط مختلف شهرها بروید. اپلیکیشنی پر کاربرد در تمامی شهرهای بزرگ و گردشگری روسیه از جمله مسکو و سنت پترزبورگ. با گرفتن تاکسی از این شرکت می‌توانید هزینه‌ی جابه‌جایی‌هایتان را هم به صورت نقد و هم با کارت پرداخت کنید و این امر یکی از مزیت‌های ویژه‌ی یاندکس به حساب می‎‌آید.

 

۷ نکته جالب که گردشگران به هنگام سفر به روسیه با آن مواجه می شوند

 

 

 Yandex Taxi

 


۲- Wifi Map


اگر در یک کشور دیگر نسبت به جاییکه سیم کارت آن را در اختیار داشتید بودید و به اینترنت احتیاج پیدا کردید این اپلیکیشن به شما کمک می‌کند به اینترنت دسترسی پیدا کنید. این اپلیکیشن نه تنها در سفر به روسیه بلکه در سفر به دیگر نقاط دنیا نیز به کمک شما می‌آید. بنابراین آن را دانلود کنید و در تبلت یا گوشی تلفن همراه هوشمند خود نگهش دارید.

 

 

 Wifi Map

 


۳- Ostrovok.ru


این اپلیکیشن به شما کمک می‌کند متناسب با بودجه‌ی سفرتان یک هتل یا هاستل مناسب برای اقامت انتخاب کنید. از طریق این اپلیکیشن جدای از آنکه می‌توانید جستجویی درباره‌ی انواع هتل‌ها و هاستل‌های روسیه داشته باشید، می‌توانید آنچه مورد پسند و انتخابتان هست را نیز رزرو کنید و از طریق درگاه بانکی همین اپلیکیشن هزینه‌های اقامت خود را بپردازید. به شما توصیه می‌کنیم پیش از سفر به روسیه حتما این اپلیکیشن را دانلود کنید و نسبت به مکانی که می‌خواهید در طول سفر در آن اقامت کنید و هزینه‌ای که باید برای آن بپردازید اطلاعاتی کسب کنید.

 

۵ مکان دیدنی در مسکو که دید متفاوتی از شهر به شما خواهد داد

 

 

 Ostrovok.ru

 


۴- Yandex.Metro


این اپلیکیشن برای جابه‌جایی در شهرهای بزرگ این کشور یعنی سن پترزبورگ و مسکو بسیار کاربردی و ضروری است. چرا که مسیرهای دستیابی شما به نقاط مختلف شهر را برایتان نمایان می‌کند، تخمین هزینه برایتان انجام می‌دهد، زمان رسیدن‌تان به مقصد مورد نظر با وسیله‌های حمل و نقل عمومی و تاکسی را برایتان مشخص می‌کند، نزدیکترین ایستگاه‌های مترو یا اتوبوس نسبت به مکانی که در آن قرار دارید را بازگو می‌کند و خدماتی از این گونه برایتان انجام می‌دهد. در سفرتان به روسیه اگر گشت و گذارهایتان را با تور انجام نمی‌دهید این اپلیکیشن بسیار به کار شما می‌آید. بنابراین بدون شک دانلودش کنید.

 

 

 Yandex.Metro

 


۵- TopTripTip


این اپلیکیشن برای شما نقاط دیدنی شهرهای مختلف روسیه را بیان می‌کند و باعث می‌شود با این کشور و جاذبه‌های دیدنی‌اش بیشتر آشنا شوید. همچنین نقشه‌ای دارد که مسیر رسیدن‌تان به آن جاذبه را نسبت به مکانی که در آن هستید مشخص می‌کند. اگر از مکان‌های دیدنی روسیه چندان اطلاعاتی ندارید حتما این اپلیکیشن را دانلود کنید.

 

۱۰ تفریح رایگانی که در سفر به مسکو باید انجام دهید

 

 

 TopTripTip

 


۶- Xe Currency


این اپلیکیشن در تبدیل وجه رایجی که در اختیار دارید به کمک‌تان می‌آید. چرا که قادر است ارزش وجه رایج شما نسبت به روبل را محاسبه کند و روی صفحه‌ی نمایشگر خدمتتان نشان دهد. برای آنکه یه وقت خدایی ناکرده در سفر به روسیه از این بابت کلاهی سر شما نرود بهتان توصیه می‌کنیم حتما این اپلیکیشن را دانلود و از آن در طول سفر استفاده کنید.

 

 

 Xe Currency

 


۷- Maps.Me


این اپلیکیشن به شما کمک می‌کند به صورت آف لاین به نقشه‌ی شهرها و بخش‌های مختلف روسیه دسترسی داشته باشید و هر لحظه بتوانید از موقعیت جغرافی‌تان مطلع شوید. در آف‌رودها و سافاری‌ها این اپلیکیشن بسیار به کار شما می‌آید.

 

پارک‌های زیبای مسکو؛ به‌دور از هیاهوی شهر ریلکس کنید و از طبیعت لذت ببرید

 

 

Maps.Me

 


۸- Discover Moscow


این اپلیکیشن را شهرداری مسکو تهیه کرده است تا به کمک گردشگران این شهر بیاید. این اپلیکیشن باعث می‌شود گردشگران بیشتر و دقیق‌تر با شهر مسکو، مفاخر و تاریخش آشنا شوند و برای گشت و گذار در جاهای مختلف شهر گزینه‌های بیشتری پیش رو داشته باشند.

 

 

Discover Moscow


۹- Yandex Translator and Google Translate


این اپلیکیشن در سفرهای مختلف شما در جای‌جای جهان به کارتان می‌آید تا بتوانید با افراد مختلف آن کشور ارتباط برقرار کنید. چرا که قادر است در حد نسبتا مطلوب زبان شما را به زبان کشوری که به آن سفر کرده‌اید ترجمه کند و واسطه‌ای میان ارتباط انسان‌ها با انسان‌ها گردد.

 

 

 Yandex Translator

 


۱۰- Gate Guru


این اپیلیکیشن انواع پروازها، ساعت‌ها، مسیرهای پروازی و مواردی از این دسته را به شما اطلاع می‌دهد و شما را در گرفتن بهترین و به صرفه‌ترین پروازها کمک می‌کند. بنابراین اگر می‌خواهید یک مسافر حرفه‌ای شوید بدون شک سریع دانلودش کنید.

 

 

Gate Guru

۱۱ فروردین ۱۳۹۸

نظرات کاربران