۷ هتل دو ستاره‌ی باتومی که اقامتی ارزان را برای شما به ارمغان می‌آورند

جاذبه‌های گردشگری باتومی
۷ هتل دو ستاره‌ی باتومی که اقامتی ارزان را برای شما به ارمغان می‌آورند

باتومی شهر بندری و ساحلی گرجستان چند سالی است که بعد از تفلیس گردشگری‌ترین شهر گرجستان به حساب می‌آید. شهری با مردمان خونگرم و طبیعتی بی‌نظیر. شهری با بهترین رستوران‌های دریایی و همینطور کافه‌های اروپایی. شهری که پر از مکان‌های عالی برای کمپ‌زدن است. در سفرتان با تور گرجستان به این شهر اگر به فکر اقامتی ارزان هستید همراه ما باشید تا ۷ هتل دو ستاره‌ی این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم. هتل‌هایی که برای اقامت‌های خانوادگی بسیار مناسب هستند و هزینه‌ی سفر شما را به طور چشمگیری کاهش می‌دهند.

 


۱- هتل ایفل


ایفل یک هتل عالی است که در فاصله‌ی نزدیکی از ساحل قرار گرفته است. هتلی که ۱۸ اتاق دارد و اتاق‌هایش تراسی دارند دنج تا مسافران بتوانند در هوای آزادش ساعاتی بنشینند و لذت ببریند. هتلی که اتاق‌هایش مجهز به تلویزیون، تهویه هوا، سرویس بهداشتی و حمام تمیز هستند. هتلی که سرویس فرودگاهی دارد و اینترنت رایگان پر سرعت در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد. هتلی که اقامت در اتاق‌های دو نفره‌‌اش هزینه‌ای نزدیک به دویست هزار تومان دارد.

 

معرفی برترین هتل‌های ۵ ستاره باتومی

 

 

هتل ایفل

 


نشانی: خیابان گورگیلادزه ۳۹/۴

 


۲- هتل ورونا


هتلی در فاصله‌ی ۵ دقیقه‌ای از ساحل که در بافت تاریخی شهر باتومی قرار گرفته است. هتلی که در نزدیکی میدان اروپا و پارک میرکل قرار گرفته است و همین دسترسی مناسبش سبب شده است انتخاب اول تعداد زیادی از گردشگران باشد. هتلی که اتاق‌هایش گنجایش اضافه کردن تخت ندارند اما اقامت تمام کودکان زیر ۱۰ سال در آن رایگان است. وای‌فای پرسرعت و پارکینیگ از امتیازات رایگان این هتل به حساب می‌آیند.

 

 

هتل ورونا

 


نشانی: خیابان نئو ژوردانیا ۱۷

 


۳- هتل ریوا


هتلی که دوازده اتاق دارد و در ۵ کیلومتری فرودگاه باتومی قرار گرفته است. هتلی که هزینه‌ی اقامت در آن به ازای هرشب نزدیک به ۲۰۰ هزار تومان است. هتلی که در نزدیکی دلفیناریوم و موزه باستان‌شناسی باتومی قرار دارد و این امر یکی از محاسن بیشمار آن به حساب می‌آید. از امکانات ویژه‌ی این هتل اقامت رایگان کودک زیر دوازده سال است. همچنین دو کودک زیر شش سال در صورت استفاده از تخت‌های موجود در اتاق، اقامت رایگان در این هتل می‌توانند داشته باشند. با توجه به این امکانات و امتیازات این هتل یکی از اقامتگاه‌های مناسب خانواده به حساب می‌آید.

 

 

هتل ریوا

 


نشانی: خیابان پرناواز مپه

 


۴- هتل فورسیزن


هتلی که بیشتر یک هاستل به حساب می‌آید. چرا که اتاق‌هایش دارای سرویس بهداشتی و حمام جداگانه نیستند. هتلی که در مجموع ۸ اتاق دارد و چند آشپزخانه‌ی مشترک که امکان آشپزی را برای مسافرانش فراهم می‌آورد. هتلی که ورود حیوانات خانگی در آن مجاز است و اتاق‌هایش دارای امکاناتی چون تهویه مناسب، تلویزیون و سشوار هستند. هزینه‌ی اقامت در این هتل به ازای هر نف نزدیک به ۵۰ هزار تومان است. هتلی که دسترسی مناسبی به اماکن دیدنی باتومی دارد.

 

۱۰ هاستل ارزان قیمت و با کیفیت باتومی برای اقامتی مقرون به صرفه

 

 

هتل فورسیزن

 


نشانی: خیابان گیورگی بریتسکینوال ۱۳۸

 


۵- هتل دوتا


هتلی در مرکز شهر باتومی و نزدیک به ساحل. هتلی که چشم‌انداز زیبای این شهر را از پنجره‌هایش مقابل دیدگان شما قرار می‌دهد. هتلی که اقامت هر کودک زیر شش سال در آن رایگان است. هتلی که در نزدیکی پارک آبی باتومی قرار گفته است و این امر به شهرت آن اضافه کرده است. هتلی که وای‌فای پرسرعت، پارکینگ رایگان و سرویس فرودگاهی در اختیار مسافرانش قرار می‌دهد. هزینه‌ی اتاق‌های این هتل چیزی در حدود صد هزار تومان است و به ازای هر تخت اضافه هزینه‌ای نزدیک به سی هزار تومان از مهمانانش دریافت می‌کند.

 

 

هتل دوتا

 


نشانی: خیابان فیروزمانی ۶/۱۵

 


۶- هتل پرمیوم هوس باتومی اودیسه


هتلی در مرکز شهر که جزو هتل‌های شیک دو ستاره‌ی باتومی به حساب می‌آید و دارای امکانات متعدد نظیر استخر رو باز، اینترنت پرسرعت، پارکینگ رایگان و سرویس فرودگاهی است. هتلی که ورود حیوانات خانگی به آن ممنوع است و هزینه‌ی اقامت در آن چیزی در حدود ۲۰۰ هزار تومان است.

 

 

هتل پرمیوم هوس باتومی

 


نشانی: خیابان چاوچاوادزه ۱

 


۷- هتل جولی ویلا


هتلی که در مجموع ۱۰ اتاق دارد و از امکانات ویژه‌ی آن می‌توان به مواردی نظیر وایفای پرسرعت رایگان، سالن بدن سازی، پارکینگ و سرویس فرودگاه اشاره کرد. هتلی در نزدیکی ساحل که امکاناتش اندکی از هتل‌های دو ستاره بیشتر است و همین امر سبب شده است اقامت در آن اندکی گران‌تر از هتل‌های دو ستاره‌ی باتومی باشد.

 

۵ کافه‌ی شبانه‌ی باتومی؛ شهر بندری گرجستان

 

 

هتل جولی ویلا

 


نشانی: خیابان نئو ژوردانیا ۱۳

۰۳ دی ۱۳۹۷ (به‌روز رسانی شده در: 23 تیر 1400)

نظرات کاربران