۱۰ رستوران مجلل باکو که بهترین غذاهای ترکی را سرو می‌کنند

جاذبه‌های گردشگری باکو
۱۰ رستوران مجلل باکو که بهترین غذاهای ترکی را سرو می‌کنند

باکو یکی از بهترین شهرهای نزدیک به ایران است که می‌توانید در هر تعطیلات کوتاه و بلند پیش رویتان به آن سفر کنید. شهری پر از جاذبه‌های طبیعی و مصنوعی. شهری با مردمانی مهمان‌نواز. شهری که بهترین هتل‌های آذربایجان را در اختیار دارد و در کنار بهترین هتل‌ها، بهترین رستوران‌ها و کافه‌ها را نیز در خود جای داده است. مکان‌هایی که با مراجعه کردن به آنها می‌توانید لذیذترین غذاها و نوشیدنی‌های عمرتان را نوش جان کنید. در سفرتان به این شهر اگر به دنبال بهترین و لوکس‌ترین رستوران‌ها هستید همراه ما باشید تا ۱۰ رستوران لاکچری این شهر را خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- Eleven restaurant & lounge


رستورانی شیک که در طبقه‌ی یازدهم هتل Park Inn واقع شده است. رستورانی که یکی از زیباترین چشم‌اندازهای باکو را به شما ارائه می‌دهد. رستورانی باور نکردنی که جدای از غذاهای ترکی، بهترین غذاهای ژاپنی و انواع سوشی‌ها را در آن می‌توانید سفارش بدهید و نوش جان کنید. رستورانی که در آن موسیقی زنده جاز نواخته می‌شود و هر شب از ساعت ۶ تا ۱۲ درهایش به روی مشتریانش باز است.

 

۷ مکان جادویی باکو که در آنها می‌توانید موسیقی زنده بشنوید و ببینید

 

 

Eleven restaurant

 


نشانی: خیابان آزالیق، هتل Park Inn

 


۲- Avaz dining & AMP


یک رستوران ویژه و عالی برای آنهایی که به سلامت تن‌شان اهمیت می‌دهند. رستورانی که بیشتر غذاهای منویش را غذاهای گیاهی پر کرده‌اند. رستورانی که غذاهایش را از سبزیجات ارگانیک و تازه تهیه می‌کند. رستورانی که غذاهای دریایی درجه یک ترکی طبخ می‌کند تا به مهمانانش عرضه‌ کند. رستورانی که همه روزه درهایش از ساعت ۱۱ ظهر تا ۱۲ شب به روی مهمانانش باز است و بهترین ناهارها و شام‌های باکو را به آنها ارائه می‌کند.

 

 

Avaz dining

 


نشانی: خیابان مسکو ۳۲/۱۰۵۸

 


۳- The Art garden


یک رستوران سنتی در بافت تاریخی باکو که فضای خصوصی برای مهمانانش طراحی کرده است. فضایی متشکل از تخت‌ها و اتاقک‌ها. فضایی زیبا که در آن می‌توانید بهترین دورهمی‌های خانوادگی را تجربه کنید. فضایی که در آن می‌توانید یک وعده‌ی غذایی روزانه را عاشقانه و رمانتیک نوش جان کنید. درهای این رستوران همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۲ نیمه شب به روی مشتریانش باز است و از آنها با بهترین صبحانه‌ها و ناهارها و شام‌ها پذیرایی می‌کند.

 

۱۰ غذا و نوشیدنی محلی آذری که در سفر به باکو باید امتحان کنید

 

 

The Art garden

 


نشانی: خیابان زینالی، کاروانسرای کیچیک

 


۴- Cafe city


یک کافه‌ی دنج که در سال ۲۰۱۴ به عنوان بهترین کافه در باکو از نگاه گردشگران و اعضای سایت تریپ ادونچر انتخاب شده است. کافه‌ای صمیمی و گرم که نه تنها در میان گردشگران که در میان شهروندان باکو نیز پرطرفدار است. کافه‌ای که با مراجعه به آن می‌توانید بهترین پیتزاها و پاستاهای باکو را نوش جان کنید. همچنین بهترین دسرها و بستنی‌های این شهر نیز در منوی این کافه پیدا می‌شوند.

 

 

Cafe city

 


نشانی: میدان فانتین، اسلام صفرلی ۱

 


۵- Chinar


یک باغ رستوران عالی انباشته از درختان سر به فلک کشیده‌ی چنار. رستورانی دنج که اوقاتی دلچسب را در آن می‌توانید پشت سر بگذارید. رستورانی جالب توجه برای آنهایی که می‌خواهند جدای از غذاهای آذربایجانی، غذاهای مربوط به کشورهای شرق آسیا نظیر مالزی، تایلند و چین را نیز نوش جان کنند. درهای این رستوران همه روزه از حوالی ظهر تا اواخر شب به روی مشتریانش باز است و از آنها پذیرایی می‌کند.

 

 

Chinar

 


نشانی: منطق سابایل، آلکپرووا ۱، شووکت

 


۶- Derya fish house


یک رستوران عالی برای انواع دورهمی‌های خانوادگی و سفر با کوکان و خردسالان. رستورانی که بهترین و تازه‌ترین غذاهای دریایی در آن طبخ و سرو می‌شوند. رستورانی که بهترین مناظر باکو به هنگام غروب آفتاب را به مشتریانش ارائه می‌دهد. رستورانی که درهایش همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ شب به روی مشتریانش باز است و با همه‌ی وعده‌های غذایی از آنها پذیرایی می‌کند.

 

محبوب‌ترین و معروف‌ترین کافی‌شاپ‌های باکو برای لذت بردن از غروب زیبای شهر

 

 

Derya fish house

 


نشانی: نامیگ گولیو

 


۷- Room fine art winde


یک رستوران خاص و هنری در قلب باکو که نه تنها ظاهر و دکوری متفاوت دارد که منویش نیز خاص است. رستورانی که با طراحی ویژه‌اش حسی از اتاق و بودن در خانه را برای شما تداعی می‌کند و با حجم وسیعی از ترکیب‌های مختلف به شما امکان سفارش دادن چیزهای مختلف را می‌دهد.

 

 

Room fine art winde

 


نشانی: تارلان آلیاربیووا ۱۰

 


۸- Sahil bar & restaurant


این رستوران یکی از ویژه‌ترین مکان‌های باکو به حساب می‌آید. چرا که چشم‌اندازی منحصر به فرد به دریای کاسپین به مهمانانش ارائه می‌کند. رستورانی که انواع مختلفی از غذاهای دریایی و غیر دریایی را می‌توانید در آن سفارش بدهید و نوش جان کنید.

 

 

Sahil bar

 


نشانی: بلوار دریا، خیابان نفتچیلار ۳۴

 


۹- Scalini


یک رستوران ایتالیایی رمانتیک مخصوص آنهایی که برای ماه عسل یا یک سفر عاشقانه به باکو رفته‌اند. رستورانی که با رفتن به آن می‌توانید بهترین پیتزاهای عمرتان را نوش جان کنید. رستورانی که پنیرهای متفاوتش غذاهای ایتالیایی‌اش را متفاوت و لذیذ می‌کند.

 

بهترین رستوران‌های باکو برای خوردن غذاهایی به یاد ماندنی

 

 

Scalini

 


نشانی: باکیخانوو ۲

 


۱۰- Sumakh


یک رستوران شیک و مدرن که در سال ۲۰۱۴ جایزه‌ی بهترین رستوران آذربایجان را از نگاه کاربران تریپ ادونچر به خود اختصاص داده است. رستورانی ویژه که آشپزخانه‌ای اپن دارد و بهترین غذاهای آذربایجانی را با بهترین دیزاین‌ها به مهمانانش ارائه می‌کند.

 

 

Sumakh

 


نشانی: خوجالی ۲۱

۲۰ آذر ۱۳۹۷

نظرات کاربران