نمایشگاه تابلوهای تبلیغاتی و تصویرسازی دیجیتال دبی، سال ۲۰۱۹

جاذبه‌های گردشگری دبی
نمایشگاه تابلوهای تبلیغاتی و تصویرسازی دیجیتال دبی، سال ۲۰۱۹

نمایشگاه تابلوهای تبلیغاتی و صنایع تصویرسازی دیجیتال دبی، یک همایش بین‌المللی بسیار باشکوه برای کسب و کارهایی در زمینه‌ی گرافیک و مشتقات آن است. جایی که شرکت‌های مختلف از خاورمیانه، کشورهای شمال آفریقا، هند، پاکستان و امثال آن‌ها در آن شرکت کرده و جدیدترین دست‌آوردهای خود را به نمایش می‌گذراند و از طرفی خریداران و موسسات استفاده کننده نیز برای خرید و سرمایه‌گذاری به آن مراجعه می‌کنند.
بیست و دومین دوره‌ی برگزاری این نمایشگاه، فرصتی ایده‌آل برای کسب و کارهای صنعت چاپ و گرافیک دیجیتال خواهد بود که دست‌آوردهای خود را در ۵ سالن پیشرفته و زیبای Dubai World Trade Center به نمایش بگذارند تا سهمی بین‌المللی از بازار کار را به خود اختصاص دهند. نکته مهم این است که با توجه به آمار چند ساله‌ی برگزاری همایش، بازدیدکنندگانی از سراسر دنیا به دیدن نمایشگاه تابلوهای تبلیغاتی و تصویرسازی دیجیتال دبی می‌آیند پس شما هم اگر به فکر آینده کسب وکار خود وهمگام کردن آن با تکنولوژی‌های روز هستید می‌توانید با تور دبی در این نمایشگاه شرکت کنید.

 


کلیاتی در مورد نمایشگاه تابلوهای تبلیغاتی و تصویرسازی دیجیتال


با توجه به پیشرفت‌های بسیار بالا در حوزه شهرسازی و مدرن‌سازی کشورهای حوزه خلیج فارس و خاور میانه، صنعت گرافیک، نماد سازی و چاپ پیشرفت قابل توجه و پایاپایی را در این رابطه طی کرده تا بتواند در این بازار بزرگ شرکت کند. نمایگشاه‌های این چنینی فرصتی ایده‌آل برای نمایش این پیشرفت‌ها و حتی استفاده از دست‌آوردهای شرکت‌های دیگر است.

 

برگزاری دوباره فستیوال باشکوه‌ خرید دبی در سال 2019

 

 

نمایشگاه تابلوهای تبلیغاتی

 


بخش‌های بسیار جذابی از جمله سالن‌های نمایش آثار چاپ بر روی سطوح مختلف، چاپ سه بعدی، نرم‌افزارهای طراحی دیجیتال یا حتی کارهای پاپ و ارائه در زمینه معماری و همچنین کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی باعث می‌شود تا از هر حیث شرکت در این همایش که در فاصله‌ی نزدیکی به ایران برگزار می‌شود، برای کسانی که به این هنر مشغولند امری واجب به نظر برسد.

 


زمان و مکان برگزاری


نمایشگاه تابلوهای تبلیغاتی و تصویرسازی دیجیتال دبی در سال ۲۰۱۹ برای روزهای ۱۳، ۱۴ و ۱۵ ژانویه (۲۳ تا ۲۵ دی ماه ) برنامه‌ریزی شده است. با توجه به اینکه عموما این نمایشگاه به صورت دو بار در سال برگزار می‌شود، باید آن را نمایشگاه نیمه‌اول سال ۲۰۱۹ در نظر گرفت. همایشی که در سالن‌های ۴، ۵، ۶، ۷ و ۸ مجموعه Dubai World Trade Center برگزار خواهد گردید.

 

 

نمایشگاه تابلوهای تبلیغاتی

 


بخش‌های مختلف نمایشگاه


بخش زیادی از این نمایشگاه به محصولات و نوآوری‌های صنعت چاپ اختصاص دارد، با این حال سالن‌های مختلف شامل کارهای گرافیک دیجیتال در حوزه‌های مختلف از جمله بنر و بیلبورد، معماری، صنعت و تجارت، چاپ پارچه و ... می‌شود. در کنار این‌ها کارگاه‌های آموزشی نیز بخش بسیار مهمی از همایش را به خود اختصاص دارد. این کارگاه‌ها در بخش‌های مختلفی از جمله بازاریابی و شیوه‌های نوین کار و مدیریت سازوکار شرکت‌هایی با محوریت گرافیک دیجیتال برگزار می‌شود که می‌تواند برای کسانی که در کسب و کارهای اینچنینی هستند، بسیار مثمر ثمر باشند. تولید نمادهای تجارتی مختلف، چاپ سه بعدی و همچنین تولیدات مختص به ساختمان‌های تجاری نیز از آن دسته بخش‌هایی است که می‌توان به عنوان مهم‌ترین بخش‌های همایش به آن‌ها نگریست.

 

۷ فروشگاه اینترنتی دبی که بهترین و شیک‌ترین سوغاتی‌ها را می‌توانید از آنها خریداری کنید

 

 

نمایشگاه تابلوهای تبلیغاتی

 


در بخش‌های آموزشی شاهد صحبت‌های چندین مدیرعامل موفق در زمینه چاپ و تصویرسازی دیجیتال هستید و برنامه‌های پرسش و پاسخ نیز در این زمینه به اجرا گذاشته خواهد شد.

 


مسابقات و برنامه‌های رقابتی


از جمله برنامه‌های جانبی در کنار بخش‌های اصلی همایش، دو برنامه‌ی رقابتی در زمینه آثار هنری و تولید کاورهای چاپی برای بدنه ماشین است. آثار برگزیده جدا از دریافت جوایز نقدی، کارهایشان در تالار افتخارات نیز به نمایشگاه گذشته خواهد شد.

 

 

نمایشگاه تابلوهای تبلیغاتی

 


سخن آخر


نمایشگاه تابلوهای تبلیغاتی و تصویر سازی دیجیتال دبی یک همایش مفرح برای همه نیست، اما برای کسانی که در صنعت چاپ و گرافیک دستی بر آتش دارند، یک نمایشگاه مهم و تاثیر گذار خواهد بود. مخصوصا آن دسته از شرکت‌هایی که قصد حضور در بازارهای بین‌المللی دارند، نباید این فرصت را از دست بدهند و با شرکت در چنین همایشی خود را به دیگر کسب و کارها معرفی کنند.

۱۴ آذر ۱۳۹۷

نظرات کاربران