۶ جواهرفروشی معتبر بمبئی برای خرید خاص‌ترین جواهرات

جاذبه‌های گردشگری بمبئی
۶ جواهرفروشی معتبر بمبئی برای خرید خاص‌ترین جواهرات

بمبئی شهر رنگ‌ها و رقص‌ها و آرزوها، شهر بالیوود و ستارگان بی‌همتا، شهر رویاهای به حقیقت پیوسته، شهر جوانان، شهر شب‌های روشن، شهر روزهای پر رویداد و شهر بهترین رستوران‌ها و کافه‌ها در تمامی روزهای سال مملو از مسافران است. شهری که با بهترین امکانات هند از مسافرانش پذیرایی می‌کند و آنها را با بهترین سوغاتی‌ها به شهرها و کشورشان بازمی‌گرداند. در سفرتان با تور هند به این شهر اگر به دنبال خرید جواهرات هستید. همراه ما باشید تا ۶ جواهرفروشی معتبر این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم. جواهرفروشی‌هایی که شیک‌ترین و بهترین جواهرات هند در آنها به فروش می‌رسند.

 


۱- The Diamond Factory


در سال ۱۹۹۹ دو دوست هم مدرسه‌ای تصمیم گرفتند یک جواهرفروشی در شهر بمبئی تاسیس کنند و بهتری و شیک‌ترین جواهرات هند را در آن به فروش برسانند. آنها در آن سال این کار را کردند و بعدها به جمع بهترین و بزرگترین طراحان و فروشندگان جواهرات هند پیوستند. کسانیکه امروزه درجواهرفروشی‌شان بهترین طلاهای معبدی و هندی را به بهترین گردن آویزها و دستبندها و گوشواره‌ها تبدیل می‌کنند و جدای از طراحی‌های سنتی برگرفته از دیدگاه‌های هندی، جواهراتی شگفت‌انگیز با طراحی مدرن نیز تولید می‌کنند و به فروش می‌رسانند. در سفرتان به بمبئی با رفتن به این جواهر فروشی علاوه بر آنکه می‌توانید جواهرات هندی را خریداری کنید، می‌توانید جواهرات ایتالیایی را نیز ببینید و در صورت پسند سفارش خرید بدهید.

 

پربازدیدترین مکان‌ها در بمبئی، شهری که هرگز نمی‌خوابد

 

 

Diamond Factory

 


نشانی: باندارار غربی، مجاور موتی محل، اِی.اِن چمبرز، ۳

 


۲- Zoya Boutique


یک طلافروشی معتبر که بهترین و شیک‌ترین طلاهای هندی را می‌توانید از آن با قیمت‌های مناسب خریداری کنید. جاییکه حلقه‌ها و رینگ‌های معروفی دارد و تعداد زیادی از مسافرانی که برای یک سفر رمانتیک به بمبئی رفته‌اند به آن می‌روند تا یک هدیه‌ی عاشقانه خریداری کنند. جاییکه برخی از جواهرانش به سلیقه‌های عربی و مصری طراحی شده‌اند و از این رو در میان توریست‌های اروپایی شهرت فراوانی دارند.

 

 

Zoya Boutique

 


نشانی: خار غربی، جاده خار داندا، آپارتمان دِو نیبورو لینک، جاده لینکین، ۶۹

 


۳- The house of rose


یک جواهرفروشی شیک و معتبر در یک فضای ساحلی که لاکچری‌ترین جواهرات هند را می‌توانید از آن خریداری کنید. جاییکه با مد روز دنیا منطبق است و براساس مد ویترینش را می‌چیند. جاییکه بهترین الماس‌ها و برلیانس‌های هند را در آن می‌توانید پیدا و خریداری کنید. در سفرتان به بمبئی اگر هزینه‌ای که برای سوغاتی خریدن برای خودتان یا دیگران می‌کنید اهمیتی ندارد به شما توصیه می‌کنیم حتما به این جواهرفروشی تشریف ببرید.

 

در این هتل‌های بمبئی ازران اقامت کنید

 

 

The house of rose

 


نشانی: جاده ۷۲ بی دِسای، بالای گالری هنری سیمروزا، مجتمع هورمز، طبقه سوم

 


۴- Heeramaneck & son


یک جواهرفروشی عالی که که ارزان‌ترین جواهرات بمبئی را می‌توانید از آن خریداری کنید. چرا که بیشتر جواهراتش از طلای ۱۸ عیار، نقره و برنز تشکیل شده است و از این رو نسبت به خیلی دیگر از طلافروشی‌های این شهر محصولاتش ارزان‌تر است. قدمت این جواهرفروشی بازمی‌گردد به سال ۱۸۸۲ میلادی و از این رو یکی از سنتی‌ترین و قدیمی‌ترین جواهرفروشی‌های این شهر به حساب می‌آید.

 

 

Heeramaneck

 


نشانی: کولابا، کانسیل هال، خیابان باطری، پشت سینما رگال، ساختمان رِدی مانی

 


۵- Silver house


یک طلافروشی عالی که اولین شعبه‌اش در حدود ۷۰ سال پیش تاسیس شده است و دومین شعبه‌اش در سال ۲۰۰۵ میلادی. یک طلافروشی‌ عالی که بهترین الماس‌ها و برلیانس‌های هند را می‌توانید در آن ابتدا نظاره و بعد اگر خوشتان آمد خریداری کنید. یک جواهرفروشی معتبر که بسیاری از ثروتمندان شهر بمبئی از آن خریداری می‌کنند.

 

برترین مراکز خرید بمبئی به انتخاب گردشگران هند

 

 

Silver house

 


نشانی: کولابا، ساختمان خرید ماهیب ماحال، جاده لالا نیگام

 


۶- Nirav Modi


یک بوتیک درجه یک که خیلی از ستارگان بالیوودی نیز جواهراتشان را از آن خریداری می‌کنند. یک بوتیک معتبر که بهترین الماس‌های هندی را به فروش می‌رساند و رفتن به آن ممکن است با یکی از بزرگترین شانس‌های زندگی‌تان همراه باشد. چرا که ممکن است روزی که به این جواهرفروشی می‌روید یکی از ستارگان بزرگ بالیوود نیز برای خرید جواهر به آن مراجعه کرده باشد.

 

 

Nirav Modi

 


نشانی: کالا گودا، جاده سای‌بابا، خانه ITTS

۱۹ آذر ۱۳۹۷

نظرات کاربران