ایده‌هایی ارزان و رایگان برای قرارهای دوستانه در بلگراد

جاذبه‌های گردشگری صربستان
ایده‌هایی ارزان و رایگان برای قرارهای دوستانه در بلگراد

وقتی می‌خواهید قراری عاشقانه ترتیب بدهید و یا با دوستان‌تان به گردش و خوش گذرانی بروید یکی از معمول‌ترین نکاتی که باید در نظر بگیرید موضوع هزینه‌ها است. مخصوصا وقتی جمعی دوستانه را مدیریت می‌کنید بیشتر فرض بر این است که به دنبال جاهای مقرون به صرفه باشید. بلگراد پر از نقاط گردشی متنوعی است که می‌توانید طی سفر با تور صربستان در هر کدام که دوست داشتید قراری عاشقانه و یا دوستانه را ترتیب دهید.

 

به کنز میهایلوا بروید

از لحاظ موقعیت جغرافیایی نمی‌توان این خیابان را مرکز شهر معرفی کرد اما از نظر اجتماعی این منطقه یکی از قطب‌های اصلی اجتماعی بلگراد است که تمام طول روز از صبح تا شب، پر از مردمانی‌ست که در آن قدم می‌زنند و به وقت گذرانی می‌پردازند. شما می‌توانید از هر سنی مردم را ببینید که مشغول زندگی عادی خودشان هستند. برای قدم زدن و تماشای مردم هیچ جایی بهتر از این خیابان در بلگراد نیست.

 

برترین جاذبه‌های دیدنی بلگراد؛ شهر همیشه بیدار اروپای شرقی

 

 

کنز میهایلوا

 

 

از کلیسای زیبای سنت ساوا دیدن کنید

کلیسای زیبای سنت ساوا یکی از برجسته‌ترین مناطق بلگراد است که بسیاری از زوج‌های جوان و گروه‌های دخترانه برای بازدید و گردش به آن می‌روند. این کلیسا  از بزرگترین عبادتگاه‌های ارتدوکس در جهان، و یکی از زیباترین معماری‌های موجود است که در این شهر واقع شده و این شانس را برای شما فراهم می‌آورد که بتوانید در بازدیدی کاوشی آن را از نظر بگذرانید و لحظات آرامی در آن بگذرانید. عکاسی کنید، اطرافش بچرخید و از حضور در چنین جایی غرق آرامش شوید.

 

 

کلیسای زیبای سنت ساوا

 

 

از مناظر دیدنی شهر بازدید کنید

چه چیزی زیباتر از شهری در پهنه وسیع دارد؟ به جایی بروید که منظره زیبایی از شهر و طبیعت داشته باشد، از هوای پاک لذت ببرید و برای تماشای غروب زیبای خورشید آماده شوید. قلعه کالمگدان از محبوب‌ترین مناظر بلگراد است که در حاشیه دو رودخانه قرار گرفته و غروب هنگام نمایی به شدت دیدنی دارد. این گردش رایگان و خوش منظر در طول تابستان از پرطرفدارترین فعالیت‌های مردم شمرده می‌شود.

 

راهنمای گردشگری ۲ روزه در بلگراد؛ شهر زیبایی‌های ناتمام

 

 

قلعه کالمگدان

 

 

بازارگردی کنید

بازارهای بلگراد مانند آن چیزی که همیشه از بازارهای تایلند می‌گوییم حالت افسانه‌ای و حماسی ندارند اما باز هم موقعیت خوبی برای گردش و پیدا کردن اجناس جذاب به شما می‌دهد. بازدید از این بازرها کاملا رایگان است و نیازی نیست از این بابت نگران پرداخت ورودی باشید. اگر احساس گرسنگی کردید از مواد خوراکی خیابانی و غذاهایی که همان جا کاملا تازه پخت تهیه می‌شوند خرید کنید. شما می‌توانید چندین ساعت در بازار وقت صرف کنید و از اجناس متنوع دیدن کرده و اگر چیزی خوشتان آمد برای سوغاتی خریداری کنید. در این بازارها معمولا می‌توانید حراجی‌های خوبی پیدا کنید.

 

۸ نقطه‌ی رمانتیک در بلگراد، برای ساختن لحظه‌های خاطره‌انگیز و عاشقانه‌ی سفر

 

 

بازارهای بلگراد

 

 

خودتان را به پیکنیکی در پارک‌ها در دعوت کنید

بلگراد شهری زیباست که پارک‌های سر سبز روباز جذابی دارد. شاید ماه فوریه هوا هنوز خیلی مساعد پیکنیک در پارک‌ها نباشد اما بازم هم می‌توانید مواقعی که هوا بهتر است وقتتان را در این پارک‌ها بگذرانید. به طور کلی بلگراد شهری سر سبز است که فضای سبز آن تنها به کالمگدان منتهی نمی‌شود. شما می‌توانید در پارک‌هایی مثل Tašmajdan، Topčider، Košutnjak، پارک زمون و دیگر مناطق آرام و سر سبز دیگر به پیکنیک بروید و از بودن در محیطی دل انگیز لذت ببرید و به تماشای ابرهای آسمان بپردازید، با یکدیگر صحبت کنید و لحظاتی صمیمی را پشت سر بگذارید. بعد از ظهر را هم می‌توانید صرف قدم زدن در اطراف زمین‌های بازی کنید و تماشای شور و شوق مردم لذت ببرید.

 

 

قلعه کالمگدان

 

 

در امتداد رودخانه پرسه بزنید

شما می‌توانید بین ساوا و دانوب هر کدام را که خواستید انتخاب کنید. زیرا هر دوی این‌ها برای قرار‌های دوستانه و عاشقانه بسیار مناسب هستند. کِج در زمون میزبان بزرگ‌ترین و بهترین رستوران‌های غذای دریایی در شهر است که نمایی از جزیره جنگ بزرگ ارائه می‌دهند. بلگراد با بهره‌گیری از دو رودخانه بزرگ اروپا موقعیت‌های فراوانی برای پیاده‌روی و تماشا در اختیار شما قرار می‌دهد که برای هیچکدامشان لازم نیست حتی یک سنت هم هزینه کنید.

 

 

دانوب

 

 

در باغ‌های گیاه شناسی آرامش بگیرید

باغ‌های Jevremovac که در قلب یکی از شلوغ‌ترین خیابان‌های بلگراد مخفی شده محلی آرام در سایه زندگی مدرن امروزی برای قدم زنی و کسب آرامش محسوب می‌شود. این باغ به اصرار زیاد گیاه شناس معروف صربستانی Josef Pančić احداث شد. او در نهایت توانست به بهترین نحو ممکن مجموعه‌ای باغ زیبا و چشمگیر را طراحی و اجرا کند و مکانی برجسته به شهر هدیه دهد. خیلی از مردم به این باغ می‌روند تا در محیط آرام و دوست داشتنی‌اش شاهد غروب زیبای خورشید باشند. شما هم می‌توانید با دوستان و یا نامزد خود به این پارک بروید و از محیط لطیف و زیبایش لذت ببرید.

 

 

باغ‌های گیاه شناسی

۱۰ مهر ۱۳۹۷

نظرات کاربران