بهترین بوتیک هتل‌های گوا

جاذبه‌های گردشگری گوا

تور گوا از مقاصد توریستی هند است که حال و هوایی متفاوت از سایر نقاط آن دارد. سواحل ماسه سفید، نسیم دریا، فعالیت‌های ماجراجویی، زندگی شبانه پرتحرک و طبیعت سرسبز شما را وسوسه می‌کند که هرگز گوا را ترک نکنید. برای افزودن جذابیت بیشتر به تجربه تعطیلات گوا، بسیاری از بوتیک هتل‌ها با معماری استعماری پرتغال و امکانات مدرن شیک وجود دارند که می‌توانید در آن‌ها بمانید. بنابراین، اگر می‌خواهید اقامت خود را در کوچکترین ایالت هند منحصر به فرد و شخصی کنید، در اینجا لیست بهترین بوتیک هتل‌های گوا متناسب با هر بودجه‌ای را آورده‌ایم.

 

Casa Palacio Siolim House

با اقامت در این بوتیک هتل به دوره استعماری پرتغال برمی‌گردید درست زمانی که فرماندار ماکائو در آن زندگی می‌کرد. خانه سیولیم که نامزد دریافت جایزه میراث یونسکو شده، دارای هفت اتاق است که همگی ترکیبی عالی از معماری گوا و پرتغالی را ارائه می‌دهند. این ملک محیطی آرام، فضای سرسبز، امکانات لوکس و خدمات بی‌عیب و نقصی ارائه می‌دهد و تمام تلاشش را می‌کند تا شما اقامتی راحت و به یادماندنی داشته باشید. فضای غذاخوری با قرار گرفتن در حیاط مرکزی بسیار زیبا و دل انگیز بوده و غذاهای واقعا باکیفیت و لذیذی را ارائه می‌دهد. به علاوه برای اوقات فراغت می‌توانید یوگا، ماساژ و درمان‌های آیورودا را در اینجا امتحان کنید.

 

بهترین هتل‌های ۵ ستاره جیپور برای اقامتی لوکس

آدرس: Siolim, Goa, 403517, India

 

Shanti Morada

شانتی مورادا به معنای "خانه آرامش" با محیط آرام و سرسبز و دلنشین یک مکان تفریحی مناسب برای اوقات فراغت ارائه می‌دهد. در اینجا شما ترکیبی کامل از امکانات مدرن و مهمان نوازی سنتی در ۲۰ اتاق مجلل پر از هنر و عتیقه این بوتیک هتل دریافت خواهید کرد. بی هیچ شکی شانتی یکی از بهترین هتل‌های گوا است که سفر دور از خانه شما را به بهترین نحو رقم می‌زند.

آدرس: 8/123, Bairo Alto, Vaddo Saligao Goa, Goa 403511, India

 

The Tamarind Hotel

در قلب آنجون، هتل تاماریند تجربه‌ای عالی از اقامت را با بهترین رستوران، کافه و بار به شما ارائه می‌دهد. به علاوه هر ۲۶ اتاق این هتل دارای دکوراسیونی زیبا همراه با سیستم تهویه هوا و کتابخانه هستند. استخر زیبای لاجوردی احاطه شده توسط درختان نخل بسیار با طراوت است و به فضای داخلی خلاقانه و شیک اتاق‌ها صفا و شادابی می‌افزاید. همچنین سالن استراحت آن با موضوع "آلیس در سرزمین عجایب" و کافه Cotinga بین مهمانان بسیار محبوب و جایی برای لمیدن و وقت گذرانی هستند.

 

در این هتل‌های بمبئی ارزان اقامت کنید

آدرس: Gumal Vaddo Anjuna, Goa, 403509, India

 

The Park

این یک بوتیک هتل جذاب مشرف به ساحل است که با ۳۰ اتاق و سوییت از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. اتاق‌ها با رنگ‌های شاداب و سفید تزئین شده و فضایی مدرن دارند. هتل در نزدیکی سواحل توریستی گوا یعنی کالانگوت و کندولیم و نقاط دیدنی محبوب قرار گرفته است. همچنین با ارائه امکانات لوکس، خدمات عالی، سالن فضای باز، رستوران داخلی، دسترسی به ساحل و آلاچیق‌های کنار استخر ممکن است آرزو کنید هرگز هتل را ترک نکنید. در اینجا شما چه در داخل و چه خارج هتل هر چیزی که نیاز دارید را در اختیار خواهید داشت.

آدرس: Lane Opposite Calangute Mall, Holiday St, Calangute, Goa 403516, India

 

Panjim Inn

شما می‌توانید در این ملک قرن نوزدهمی به راحتی خط تاریخ را دنبال کنید. این بوتیک هتل که در محوطه تاریخی Fontainhas در محله لاتین پایتخت گوا واقع شده با ۳۷ اتاق از مهمانان خود پذیرایی می‌کند.  تمامی این اتاق‌ها با مبلمان قدیمی و تخت‌های بزرگ عتیقه دکور شده‌اند. رستوران داخلی وراندا (The Verandah Restaurant) بهترین و تازه‌ترین غذاهای محلی را ارائه می‌دهد. امکانات مدرن و مهمان‌نوازی گرم محلی در کنار هم برایتان اقامتی فراموش نشدنی رقم خواهد زد.

 

عاشقانه‌ترین هتل‌های ۵ستاره‌ی آگرا

آدرس: E-212, 31st January Road, Fontainhas, Panaji, Goa 403001, India

 

Fort Tiracol Heritage Hotel

دور از خیابان‌های شلوغ، محصور در فضای سرسبز و دریا هتل Fort Tiracol Heritage پنج اتاق دونفره و دو سوئیت سبک پرتغالی و امکانات رفاهی مدرن ارائه می‌دهد. از بالکن اتاق خود از مناظر دیدنی دریا لذت ببرید یا به رستوران تراس آن مشرف به رودخانه تیراکول بروید. در آنجا می‌توانید زیر چتر استراحت کنید، غذاهای پرتغالی بخورید و بهترین نوشیدنی‌ها را امتحان کنید. قطعا احساس خواهید کرد که در بهشت هستید.

آدرس: Taluka, Tiracol, Goa, 403524, India

 

Casa Severina

در این بوتیک هتل به سبک اسپانیایی-پرتغالی در حالی که هنوز از امکانات رفاهی مدرن برخوردار هستید، از بودن در طبیعت لذت خواهید برد. کاسا سورینا با ۱۷ سوییت و ۲ اتاق که با وسایل عتیقه و قدیمی زینت یافته‌اند اقامتی فراموش نشدنی برای مهمانان خود رقم می‌زند. از بالکن به تماشای مناظر زیبا ساحل کالانگوته لذت بنشینید، در باغ‌های زیبا و فواره‌دار پیاده‌روی کنید، در کنار استخر استراحت کنیدیا خستگی‌تان را در اسپا از تن به در کنید. همچنین صبحانه رایگان و لذیذی در پاسیوی مبله سرو می‌شود و جاذبه‌هایی مانند ساحل کندولیم، بازار ماپوسا، قلعه آگوادا و چندین کلوپ شبانه نزدیک هتل هستند. برای تعطیلاتی به یادماندنی در گوا نمی‌توانید جایی بهتر از اینجا پیدا کنید.

 

در این ۳هتل گوا، سفری رویایی تجربه کنید

آدرس: Senhor Francisco Road, Gauravaddo, near St. Anthony’s Chapel, Calangute, Goa 403516, India

۰۳ آبان ۱۳۹۹