هیجان‌انگیزترین تفریحات آبی در کیش

جاذبه‌های گردشگری کیش

سفر به جزیره کیش همواره برای مسافران و گردشگران ایرانی جذابیت بسیار زیادی داشته است. در این میان تفریحات آبی باعث شده تا محبوبیت تور کیش دو چندان شود. چرا که قرار گرفتن در میان آب‌های نیلگون خلیج فارس زمینه‌ را برای این دسته از تفریحات فراهم کرده است. با ما باشید تا با هیجان‌انگیزترین تفریحات آبی زیباترین جزیره ایران آشنا شوید.  

 

غواصی

یکی از هیجان‌انگیزترین تفریحات آبی در جزیره کیش غواصی می‌باشد. تمامی علاقه‌مندان می‌توانند تجربه یک غواصی به یاد ماندنی را در این سفر برای خود ایجاد کنند. مطمئنا با یک بار امتحان کردن عاشق این تفریح خاص خواهید شد. چرا که در عرض چند ثانیه می‌توانید وارد دنیای نهفته در زیر آب شده و تمامی آن‌ها را از فاصله‌ای نزدیک با وضوح هر چه بیشتر مشاهده کنید. علاوه بر آن امکان عکاسی در زیر آب را داشته و می‌توانید این لحظات را برای خود ماندگار کنید. قیمت حدودی غواصی در جزیره کیش ۱۵۰ هزار تومان بوده و تقریبا باید ۱ ساعت خود را به آن اختصاص دهید.

 

بهترین فصل برای سفری عالی به کیش کدام است؟

شاتل سواری

از دیگر تفریحات جذابی که مسافران تور کیش می‌توانند تجربه کنند شاتل سواری است. این تفریح هم به صورت تکی و هم به صورت دسته جمعی انجام می‌شود. به طوری که باید بر روی یک تیوب متصل به قایق بنشینید. سپس تیوب با سرعت بسیار بالا بر روی آب‌های خلیج توسط قایق کشیده می‌شود. این تفریح دارای هیجان بسیار زیادی است. پس اگر عاشق سرعت و هیجان هستید هرگز آن را از دست ندهید. قیمت بلیط شاتل سواری در کیش حدود ۳۵ هزار تومان است.

فلای بورد کیش

فلای بورد تفریحی فوق‌العاده هیجان انگیز است که تجربه آن به تمامی مسافران کیش پیشنهاد می‌شود. به طوری که داوطلبان سوار بر جت اسکی مخصوصی می‌شوند. این وسیله آب و هوا را با فشار خیلی زیاد به سمت آب وارد کرده و باعث می‌شود تا شما به حالت پرواز در بیایید. هزینه فلای بورد به ازای هر یک نفر ۱۵۰ هزار تومان است.

 

۷ سوغاتی معروف جزیره‌ی کیش

بنانا سواری

بنانا سواری تفریحی شبیه به شاتل سواری است. با این تفاوت که در آن علاقه‌مندان سوار بر تیوپی دراز به شکل موز می‌شوند. قایق جلویی نیز با سرعت بالایی که دارد سعی می‌کند تا شما را درون آب پرتاب کند. استقامت افراد بر روی بنانا برای نیافتادن در آب لحظات بسیار شیرین و هیجان انگیزی را برایتان ایجاد خواهد کرد. برای سوار شدن به بنانا باید بلیطی به قیمت ۳۵ هزار تومان خریداری کنید.

پاراسل

با انتخاب پاراسل به عنوان یکی از تفریحات آبی در جزیره کیش فرصت پرواز کردن بر فراز آب‌های خلیج فارس را به مدت کوتاه هم که شده باشد به دست خواهید آورد. به این صورت که می‌توانید به صورت تکی و یا دو نفره بر روی چتر پاراسل سوار شده و ۲۰۰ تا ۳۰۰ متر بالاتر بروید. قیمت این تفریح در جزیره کیش ۶۵ هزار تومان است.

 

۷ سوغاتی معروف جزیره‌ی کیش

رفتن به پارک آبی اوشن

پارک آبی اوشن کیش یک مجموعه تفریحی آبی در این جزیره می‌باشد که دارای یک محوطه روباز با انواع تفریحات و سرسره‌های هیجان‌انگیز آبی است. در این پارک آبی شما این فرصت را به دست خواهید آورد تا آدرنالین خود را به اوج رسانده و یک روز فوق‌العاده‌ای را برای خود و کودکانتان رقم بزنید. پارک آبی اوشن علاوه بر تفریحات هیجان انگیزی که دارد دارای رستوران و کافی شاپ بوده و شما می‌توانید یک روز کامل خود را در آن سپری کنید و از تک تک وسیله‌های پارک لذت ببرید.  

بیگ بال

این روزها بیگ بال به یکی از تفریحات بسیار محبوب مسافران کیش تبدیل شده است. بدون شک شما نیز با دیدن آن عاشق این تفریح خواهید شد. این تفریح پر طرفدار به شکل توپ‌های بسیار بزرگی است که افراد به صورت تکی وارد آن شده و بر روی آب‌های خلیج فارس قرار می‌گیرند. سپس با قل خوردن می‌توانند بر روی آب‌ حرکت کنند. با رفتن به سمت این تفریح لحظات بسیار خنده‌دار و شادی را سپری خواهید کرد.

 

معرفی بهترین کشتی‌های تفریحی کیش

ماهیگیری

در صدر تمامی تفریحات آبی ماهیگیری قرار دارد. علاقه‌مندان به این تفریح می‌توانند به یکی از کلوپ‌های ساحلی جزیره کیش رفته و از آن‌جا تجهیزات لازم را تهیه کرده و مشغول ماهیگیری شوند. البته ناگفته نماند که ماهیگیری در مقایسه با سایر تفریحات از هیجان کمتری برخوردار است اما آرامش و حس بسیار خوبی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

۰۹ مهر ۱۳۹۹