در مرکزخرید دالما گاردن ایروان تفریح کنید

جاذبه‌های گردشگری ایروان

ایروان یکی از بهترین شهرهای منطقه برای سفرهای کوتاه مدت زمستانی و تابستانی است. شهری با امکانات ویژه و عالی که در بازدید آن می‌توانید به ملاقات تاریخ و بناهای به جامانده در آن بروید. شهری آرام و امن با بهترین کافه‌ها و رستوران‌ها برای انواع دورهمی‌ها و با هم بودن‌ها. شهری با بهترین هتل‌ها برای راحت‌ترین اقامت‌ها. در سفرتان با تور ارمنستان به این شهر اگر به دنبال یک جای عالی برای خرید بهترین سوغاتی‌ها هستید همراه ما باشید تا مرکزخرید دالما گاردن این شهر را خدمتتان معرفی کنیم.

 


مرکزخرید دالما گاردن


یک مرکزخرید شیک که در سال ۲۰۱۲ در این شهر افتتاح شده است. مرکزخریدی در ۲ طبقه با بیش از ۵۰ فروشگاه لاکچری که نمایندگی برندهای معتبر دنیا در زمینه‌ی پوشاک و لوازم آرایشی به حساب می‌آیند. مرکزخریدی که مجهز به امکانات تفریحی از جمله شهربازی و سینماست و در ادامه به معرفی بیشتر آنها خواهیم پرداخت. مرکزخریدی که پارکینگ رایگان دارد و جدای از گردشگران بسیار مورد استقبال شهروندان ایروان است. مرکزخریدی که در روزهای مختلف سال انواع جشنواره‌های تخفیف و حراج در آن برگزار می‌شوند. مرکزخریدی که همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب درهایش به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها گرمترین استقبال‌ها را می‌کند.

 

راهنمای خرید در ایروان؛ بازارها و مرکزخریدها

 

 

 


بخش‌های مختلف دالما گاردن


پوشاک خانم‌ها: بیش از ۴۰ فروشگاه در این مرکزخرید وجود دارند که انواع لباس‌ها و پوشاک‌های مربوط به خانم‌ها در آن به فروش می‌رسند. فروشگاه‌هایی که در آن هم می‌توانید لباس‌های مجلسی خریداری کنید و هم لباس‌های راحتی. فروشگاه‌هایی که در آنها هم می‌توانید کیف و کفش خریداری کنید و هم هم بلوز و شلوار.
پوشاک آقایان: اگر می‌خواهید مدهای روز دنیا را در زمینه‌ی پوشاک خریداری کنید این مرکزخرید یکی از بهترین مکان‌هایی است که می‌توانید به آن مراجعه کنید. جاییکه در آن بهترین شلوارها، پیراهن‌ها و تی‌شرت‌ها از معروف‌ترین برندهای روز دنیا به فروش می‌رسند.
زیورآلات و جواهرات: یکی از بهترین مکان‌های ایروان برای خرید جواهرات همین مرکزخرید است. چرا که ۱۹ فروشگاه معتبر ایروان را در خود جای داده است.
لوازم و پوشاک کودکان: بیش از ۲۰ فروشگاه این مرکزخرید به کودکان و احتیاجات آنها اختصاص داده شده است تا با مراجعه به این فروشگاه‌ها بتوانید بهترین خریدها را انجام بدهید.

 

 

 


فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش و همینطور تنقلات و خوراکی‌ها از دیگر واحدهای تجاری معروف در این مرکزخرید به حساب می‌آیند که می‌توانید به آنها مراجعه کنید و بهترین خریدها را انجام بدهید.

 


تفریحات مرکزخرید دالما گاردن


سینما: شش سالن با کیفیت و عالی در این مرکزخرید وجود دارند که برترین فیلم‌های روز دنیا در آن به نمایش گذاشته می‌شوند. سینماهایی که هم در میان شهروندان و هم در میان گردشگران طرفدار دارند و شب‌ها یکی از پر بازدیدترین مکان‌های ایروان به حساب می‌آید.
سالن بولینگ: طبقه‌ی دوم این مرکزخرید یک سالن بولینگ عالی دارد که با رفتن به آن می‌توانید چند ساعتی را خوش بگذرانید.
شهربازی پلی لب: اگر به همراه فرزندان خردسالتان به ایروان رفته‌اید و قصد خرید کردن دارید رفتن به این مرکزخرید یکی از بهترین و عاقلانه‌ترین تصمیم‌هاست. چرا که در کنار سالن‌های سینمای این مرکزخرید یک شهربازی هیجان‌انگیز برای کودکان ساخته شده است تا از دست غر زدن‌های آنها به هنگام خرید کردن خلاص شوید.

 

۷ رستوران ارزان و مقرون به صرفه در ایروان شهر کلیساهای تاریخی

 

 

 


امکانات ویژه‌ی مرکزخرید دالما گاردن


اتاق مادر و کودک: در طبقه‌ی اول این مرکزخرید یک اتاق مادر و کودک وجود دارد تا با خیال راحت به همراه فرزندان و نوزادان‌تان به این مکان تشریف ببرید.
ماشین کودک: ماشین‌های کودک که در این مرکزخرید وجود دارند یک وسیله‌ی بازی خوب برای کودکان به حساب می‌آید که سر آنها را گرم می‌کند تا شما سر صبر و حوصله بتوانید خرید کنید.
رستوران‌ها و فست‌فودها: طبقه‌ی دوم این مرکزخرید فودکورت آن واقع شده است که در آن هشت رستوران وجود دارد. رستورانی که با رفتن به آنها می‌توانید غذاهای سالم و تازه سفارش بدهید و نوش جان کنید.
کافه‌ها: اگر دوست دارید بعد از خرید به کافه‌های عالی بروید و بهترین نوشیدنی‌ها و یا بستنی‌ها و دسرها را نوش جان کنید این مرکزخرید کافه‌های خوبی را در خود گرد آورده است.

 

گشت و گذار شبانه در ایروان؛ شهر پرشور و حال ارمنستان

 

 

 


جشنواره‌های خرید دالما گاردن


بیشتر روزهای سال در این مرکزخرید انواع جشنواره‌های حراج و تخفیف برگزار می‌شود اما معتبرترین این جشنواره‌ها یکی از ۱۵ جولای تا آخر آگوشت است و دیگری از ۱۰ ژانویه تا ۱۵ فوریه. در این ایام شما می‌توانید به این مرکزخرید تشریف ببرید و بهترین خریدها را با ارزان‌ترین قیمت‌ها انجام بدهید.

۰۶ بهمن ۱۳۹۷