درباره تور تایلند نوروز 1403

تور تایلند نوروز 1403

تور تایلند نوروز ۱۴۰۳ فرصتی عالی برای آن‌هایی خواهد بود که مدت‌هاست به فکر سفر به این کشور زیبا هستند. کشوری جذاب و بزرگ که دیدنی‌های بسیار زیادی در خود دارد و حتما از مسافران نوروزی نیز به خوبی میزبانی خواهد کرد. با توجه به این که در بسیاری از مناطق تایلند، فصل خشک به صورت رسمی آغاز نشده و تازه یکی دو ماهی از تعطیلات زمستانی می‌گذرد، جمعیت گردشگران کم‌تری را در آن‌جا مشاهده خواهید کرد.

همین امر باعث می‌شود تا گشت و گذار در تور تایلند نوروز ۱۴۰۳، بازدید از جاذبه‌های گردشگری محبوب و آفتاب گرفتن و انجام تفریحات آبی، لذت بیشتری برایتان داشته باشد. حتی هزینه‌هایی که در تایلند می‌کنید، به نسبت روزهای اوج سفر کمتر خواهد بود و با خیالی راحت‌تر می‌توانید به مراکز تفریحی رفته و سفر نوروزی مفرح و فراموش نشدنی را داشته باشید.

وجود هتل‌های خانوادگی متنوع، پارک‌های بازی متعدد و جاذبه‌های گردشگری مناسب سنین مختلف، تور تایلند را به گزینه‌ای ایده‌آل برای خانواده‌هایی تبدیل می‌کند که دوست دارند، نوروز ۱۴۰۳ را در یکی از کشورهای جنوب شرق آسیا بگذرانند. در مجموع حال هوای تایلند در ایام نوروز، خاص و متفاوت از دیگر مواقع سال است و احتمال این که به گردشگران ایرانی دیگری در طول سفر بر بخورید نیز، زیاد خواهد بود.

 

آب و هوای تایلند در نوروز ۱۴۰۳

اگر قصد دارید تا در تور تایلند نوروز ۱۴۰۳ به بانکوک بروید، با بهترین شرایط آب و هوایی مواجه خواهید شد. باران اندکی در این ایام می‌بارد، رطوبت هوا در حد معقولی‌ست و دما آن قدری بالا نمی‌رود که نتوانید در شهر گردش کنید. مناطق ساحلی تایلند همچون پوکت و پاتایا نیز شرایط مناسبی دارند. در پوکت بارندگی‌هایی گذرایی را در طول هفته تجربه خواهید کرد، اما همین موضوع دمای هوا را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. از طرفی، پاتایا هوای گرم‌تری خواهد داشت، بارندگی به ندرت در این ایام می‌بارد و همه چیز برای تفریحات آبی، جزیره‌گردی و فعالیت‌های این چنینی مناسب خواهد بود. تقریبا تمامی جزایر معروف تایلند در نوروز، آب و هوایی عالی برای سفر دارند و تنها مناطقی مرتفع مثل چیانگ می هستند که بارندگی‌های زیادی را اوایل بهار به خود می‌بینند.

تور نوروز تایلند ۱۴۰۳

جاهای دیدنی تایلند در نوروز و فصل بهار

تایلند به جاهای دیدنی متنوع و دیدنی معروف بوده و شهرهای مختلفی دارد که می‌توانید برای تور نوروزی خود انتخاب کنید. اما اگر به دنبال بهترین‌ها هستید، چند مورد از مهم‌ترین جاهای دیدنی تایلند را در زیر برایتان لیست می‌کنیم.

  • بانکوک: پایتخت بزرگ تایلند که مملو از مراکز تفریحی، پاساژ‌ها و بازارهای خرید، مراکز فرهنگی و دیدنی‌های متعدد بوده و مهم‌ترین شهر توریستی کشور نیز به حساب می‌آید.
  • پوکت: بزرگ‌ترین جزیره تایلند که یکی از زیباترین و توریستی‌ترین نقاط کشور است. جزیره‌ای بزرگ با امکانات تفریحی مختلف که سواحلی معرکه و جذاب در خود دارد.
  • پاتایا: اگر به دنبال شهری ساحلی و محبوب برای تور تایلند نوروز ۱۴۰۳ هستید که در تمام ساعات روز در آن‌جا خوش بگذرانید و تفریح کنید، پاتایا مناسب‌ترین انتخاب برای شماست.
  • سامویی: جزیره نه چندان بزرگ سامویی، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای جزیره گردی، انجام تفریحات آبی و کارهایی از این دست است و بعضی از زیباترین سواحل تایلند را در خود دارد.

 

مدارک مورد نیاز برای تور تایلند نوروز ۱۴۰۳

برای سفر به تایلند، به اخذ ویزای توریستی احتیاج خواهید داشت. البته کشور تایلند، به هیچ وجه در ارائه این ویزا برای گردشگران سخت گیری نمی‌کند و همچنین مجموعه مقتدرسیر تابان، برای راحتی شما، با دریافت مدارک مورد نیاز، کارهای ویزا را برایتان به انجام خواهد رساند. این مدارک شامل موارد زیر است:

  • اصل گذرنامه با حداقل ۷ ماه زمان از آغاز سفر
  • کپی شناسنامه و کپی کارت ملی
  • پرینت حساب بانکی با مانده حداقل ۵۰ میلیون تومان

در نهایت ویزای شما بین ۴ تا ۷ روز کاری صادر شده و تا ۹۰ روز و برای یک بار ورود به خاک تایلند، اعتبار خواهد داشت. در نهایت شما برای شرکت در تور تایلند نوروز ۱۴۰۳ به ویزا و گذرنامه خود احتیج دارید و می‌تواند، نوروز را در این کشور زیبا سر کنید.

 

تفریح‌هایی که در تور تایلند نوروز ۱۴۰۳ تجربه می‌کنید

تایلند مقصدی مفرح است که اغلب توریست‌ها برای خوشگذرانی آن‌جا را انتخاب می‌کنند. مهم نیست به چه فعالیتی علاقه‌مند باشید، به شما قول می‌دهیم، حتما تفریح مورد نظر خود را در این کشور پیدا خواهید کرد. مسافران بانکوک، چندین و چند پارک آبی و تم پارک برای انتخاب پیش رو دارند، می‌توانند فیلم‌های روز دنیا را در به روزترین سالن‌های سینما تماشا کنند یا برای قایق سواری به رودخانه چائو فرایا بروند. مراکز فرهنگی متعددی از جمله موزه‌ها و گالری‌های بزرگ و خاص هم در این شهر پیدا می‌شوند.

اما اگر اهل هیجان و تفریحات جذاب‌تر باشید، بهتر است در تور تایلند نوروز ۱۴۰۳ به سراغ مقاصد ساحلی این کشور بروید. جایی که می‌توانید، انواع تفریحات آبی مثل اسکی روی آب و موج‌سواری را تجربه کنید و حتی به سراغ کارهای عجیب‌تر مثل غواصی، کایت سواری یا سقوط آزاد بروید! در سفر به تایلند این شما هستید که محدودیت‌ها را تعیین می‌کنید، وگرنه همه چیز برای انجام تفریحات مختلف و حتی عجیب برایتان فراهم خواهد بود.

آن‌هایی هم که به دنبال سرگرمی‌های آرامش بخش هستند، اصلا نگران نباشند. آفتاب گرفتن در سواحل زیبای تایلند، جزیره گردی با قایق‌های عمومی، شرکت در تمرینات گروهی یوگا و کارهایی از این دست نیز از تفریحات و سرگرمی‌های محبوب در این کشور به شمار می‌آیند.

تفریحات تور تایلند نوروز ۱۴۰۳

لذت غذاهای محلی تایلند در سفر نوروزی

از جذابیت‌های شرکت در تور تایلند نوروز ۱۴۰۳ ، خوردن غذاهای محلی است. در واقع یکی از خاطراتی که از تایلند همیشه در ذهنتان باقی می‌ماند، بوی ادویه‌جات و غذاهایی است که در بازارها و رستوران‌های این کشور به مشام می‌رسد. مردم تایلند به غذا بسیار اهمیت داده و به همین دلیل است که تایلند از نظر تنوع غذایی، یکی از بهترین کشورهای جهان به حساب می‌آید. از معروف‌ترین غذاهای این کشور می‌توان به تام یام گونگ، سام تام، گائنگ دائنگ، پد تای، یام نوا و انواع کاری اشاره کرد که هر کدام طعمی منحصر به فرد و بسیار خوشمزه دارند.

 

بهترین رستوران‌های تایلند که در تور نوروز می‌توانید تجربه کنید

در کنار غذاهای محلی متنوعی که در تور تایلند می‌توانید، امتحان کنید، رستوران‌های متعدد و متنوع این کشور، غذاهای کشورهای مختلف جهان را برایتان در این سفر به ارمغان می‌آورند. اگر به دنبال بهترین رستوران‌های تایلند در هر شهر می‌گردید، در زیر به برخی از مهم‌ترین‌های آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • بانکوک: Le Du، Nusara، Gaggan Anand
  • پوکت: Nitan، Kata Rocks، Black Ginger
  • پاتایا: Royal Grill Room، The Glass House، Radius
  • سامویی: The Height، Saffron، Salefino Koh Samui

البته، بوفه‌های غذاهای خیابانی در بازارهای بزرگ تایلند را از یاد نبرید که برای صرف غذاهای خوشمزه محلی با قیمتی بسیار پایین، گزینه‌ای عالی به شمار می‌روند.

 

قیمت تور تایلند نوروز ۱۴۰۳ چقدر است؟

قیمت تور تایلند در نوروز ۱۴۰۳ بستگی زیادی به مقصد یا مقاصدی که انتخاب می‌کنید داشته و مسلما با توجه به فرا رسیدن تعطیلات نوروز، کمی بالاتر از همیشه خواهد بود. عوامل زیادی در انتخاب قیمت نهایی موثر هستند. برای مثال، انتخاب هتل مد نظر، کلاس پروازی و این که تور تک مقصده یا تور ترکیبی تایلند را انتخاب کنید، هر کدام در نهایت قیمتی متفاوت را برایتان به همراه خواهند داشت. با این حال، می‌توانید مطمئن باشید که ما در مقتدرسیر تابان، بهترین قیمت‌ها را همراه خدماتی عالی برایتان ارائه خواهیم کرد. بروزترین قیمت تور تایلند نوروز ۱۴۰۳ را در بالای همین صفحه مشاهده کنید.

 

خدمات تور تایلند نوروز ۱۴۰۳ در مقتدرسیر تابان

در مقتدرسیر تابان سعی کرده‌ایم تا با فراهم آوردن بهترین خدمات، سفری بدون دردسر و خاطره‌انگیز را در ایام نوروز برایتان رقم بزنیم. در تورهای نوروزی تایلند نیز خدمات متنوعی در کنار بلیط رفت و برگشت و اقامت در هتل وجود دارد که شامل ترانسفر فرودگاهی، دریافت ویزا و بیمه مسافرتی معتبر می‌شود. همچنین در مورد هتل‌ها نیز، امکان انتخاب از میان تعداد بسیار زیادی اقامتگاه‌ها در رنج‌های قیمتی متنوع و همچنین در مکان‌های مختلف و توریستی شهر وجود دارد. مقتدر سیر تورهای متعددی را با پروازهای متنوع همچون ماهان، سلام ایر و فلای دبی برگزار می‌کند و مسافران می‌توانند تور تایلند نوروز ۱۴۰۳ را دقیقا مطابق با سلیقه خود انتخاب کنند.

 

برای رزرو تور تایلند نوروز ۱۴۰۳ از مقتدرسیر کافیست با کارشناسان ما با شماره‌های 02175212 یا 02126409828 تماس بگیرید و بهترین و مناسب‌ترین پکیج تور را خریداری نمایید.