تور ارمنستان نوروز 1403

درباره تور ارمنستان نوروز 1403

تور ارمنستان نوروز 1403

مقتدرسیر تابان با سال‌ها تجربه در زمینه برگزاری تورهای ارمنستان، نوروز امسال نیز از شما دعوت می‌کند تا در تور ارمنستان نوروز ۱۴۰۳ شرکت کرده و از جاذبه‌های دیدنی این کشور و ایروان پایتخت تاریخی آن دیدن کنید. ارمنستان در روزهای اول بهار دارای شرایط فوق‌العاده‌ای بوده و انتخابی عالی برای تعطیلات سال نو به حساب می‌آید.

 در گذشته، بسیاری از مردم کشور ارمنستان نیز نوروز را جشن می‌گرفتند اما این رسم به مرور در آن‌جا کم‌رنگ‌تر شد و حالا هم تنها نشانه‌های کوچکی از نوروز در ایروان مشاهده خواهید کرد. البته در گارنی، به واسطه وجود یک معبد باستانی، هنوز هم مردم برای جشن نوروز به آن‌جا می‌روند. در تور ایروان نوروز ۱۴۰۳ شما با شهری خوش آب و هوا مواجه خواهید بود که هنوز درگیر شلوغی‌های گردشگرانی که تابستان به آن‌ کشور می‌روند نشده و فضایی آرامش بخش و جذاب دارد. همچنین هر ساله بعضی از هنرمندان ایرانی نیز در ایروان به برگزاری کنسرت‌های مختلف می‌پردازند و شرکت در این اجراها نیز می‌تواند، جذابیتی مضاعف به سفر شما ببخشد.

 

آب و هوای ارمنستان در تعطیلات نوروز

ایروان در اولین روزهای سال ۱۴۰۳ دارای هوایی دلنشین است با این حال سرمای زمستانی کاملا از این شهر رخت بر نبسته و شب‌ها، حتما باید لباس گرم بپوشید تا بتوانید در شهر گردش کنید. به طور کلی، هوای نوروز ایروان، کمی سردتر از تهران است و هر چه به سیزده به در نزدیک می‌شوید، دمای هوا نیز افزایش پیدا می‌کند. اما این مسئله در مورد مناطق کوهستانی صادق نیست و هنوز خیلی از قله‌ها برفی هستند و بعضی از جاذبه‌های کوهستانی این کشور، در حال گذراندن آخرین روزهای زمستانی خود خواهند بود.

 

قیمت تور ارمنستان نوروز ۱۴۰۳ چقدر است؟

با توجه به تنوع انتخاب‌ها در تور ایروان نوروز ۱۴۰۳، قیمت تمام شده این تور برای هر فرد می‌تواند متفاوت باشد. ما در مقتدرسیر تابان سعی کرده‌ایم تا با ارائه هتل‌های متنوع در رنج‌های قیمتی مختلف و همچنین استفاده از شرکت‌های هوایی متفاوت، خرید تور ارمنستان نوروز ۱۴۰۳ را برای همه ممکن کنیم. با این حال، ناگفته پیداست که قیمت تور نوروزی ارمنستان به خاطر درخواست‌های بسیار زیاد، به نسبت دیگر مواقع سال کمی گران‌تر است.

بهترین زمان برای خرید تور نوروز ۱۴۰۳ به مقصد ارمنستان، حداقل دو هفته قبل از سفر یا حتی بیشتر است. جدا از این که ممکن است هتل‌ها و یا تورهای مد نظر شما با نزدیک شدن به عید پر شوند، همین امر در قیمت‌ها نیز تاثیر گذاشته و هر چه به نوروز نزدیک‌تر شویم، قیمت تورها نیز افزایش پیدا می‌کند. اگر قصد رزرو تور یا مشاوره برای خرید دارید، می‌توانید با شماره‌های درج شده در بالای سایت، تماس بگیرید.

 

مدارک مورد نیاز برای شرکت در تور ارمنستان نوروز ۱۴۰۳

خوشبختانه برای سفر به ارمنستان نیاز به تهیه ویزا ندارید و تنها داشتن گذرنامه برای شرکت در تور ایروان نوروز ۱۴۰۳ کافی خواهد بود.

تور ارمنستان نوروز ۱۴۰۳

جاهای دیدنی ارمنستان در نوروز ۱۴۰۳

مقصد اصلی تورهای نوروزی ارمنستان به مقصد پایتخت این کشور، ایروان است. شهری مملو از جاذبه‌های گردشگری و تفریحی و مراکز خرید مختلف که تمامی چیزهایی که برای یک سفر خاطره‌انگیز در تعطیلات نوروزی احتیاج دارید را در اختیار شما می‌گذارد. با این تفاصیل، بعضی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری ارمنستان که در تور ارمنستان نوروز ۱۴۰۳ امکان بازدید از آن‌ها را خواهید داشت، به شرح زیر هستند:

  • جاهای دیدنی ایروان

یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های ایروان، کاسکاد یا پلکان بزرگی است که در مرکز شهر قرار گرفته و از آن بالا نمایی زیبااز شهر را مشاهده خواهید کرد. در زیر کاسکاد یک موزه زیبا و در امتداد آن‌جا، سالن اپرا ایروان را مشاهده خواهید کرد که هر دو از دیگر دیدنی های مهم شهر به حساب می‌آیند. کلیسای جامع سارکیس مقدس، مسجد آبی و مناطق تاریخی شهر، تنها گوشه‌ای دیگر از زیبایی‌های ایروان هستند.

  • معبد گارنی

این معبد تنها چند کیلومتری از ایروان دور است و در یک منطقه مرتفع واقع شده. معبدی بسیار قدیمی که به آیین‌های باستانی ایرانیان اختصاص داشته و مردم برای جشن گرفتن نوروز به آن‌جا مراجعه می‌کنند.

  • دریاچه سوان

این دریاچه نیز خیلی از ایروان دور نیست و اگر چه در طول تابستان، خیلی‌ها برای انجام تفریحات آبی به آن‌جا می‌روند اما در تور ارمنستان نوروز ۱۴۰۳ ، می‌توانید از زیبایی‌های طبیعی این منطقه و چند بنای تاریخی در اطرافش دیدن کنید.

  • دژ اربونی

ویرانه‌های تاریخی متعلق به یک دژ باستانی متعلق به ۷۰۰ سال پیش از میلاد مسیح که در حاشیه شهر ایروان قرار گرفته است. این مکان جزو فتوحات مهم هخامنشیان به حساب می‌آمد و در حال حاضر به یک موزه روباز مهم برای ارمنستان بدل شده است.

 

تفریحات و سرگرمی های ارمنستان در تور نوروز ۱۴۰۳

در روزهای جذاب نوروزی، فعالیت‌های تفریحی زیادی هستند که در تور ایروان نوروز ۱۴۰۳ امکان انجام آن‌ها را دارید. گشت و گذار در نقاط تاریخی شهر و عکاسی در کوچه پس کوچه‌های ایروان، بازدید از موزه‌های پر تعداد شهر، شرکت در تورهای پیاده روی ایروان و گردش در پارک‌های این شهر، تنها بخشی از این فعالیت‌ها هستند. ایروان دارای مراکز خرید خوبی برای تهیه اجناس مختلف بوده و همچنین دارای سالن‌های سینمای مدرن، سالن اپرا و همچنین چندین محل برای تماشای انواع کنسرت‌ها و نمایش‌های هنری است. همچنین "پارک ایروان" به عنوان اولین پارک موضوعی ارمنستان، می‌تواند گزینه‌ای عالی برای یک روز مفرح خانوادگی در ایروان به حساب بیاید.

 

غذاهای محلی ارمنستان را در سفر عید از دست ندهید

اگر خیلی اهل غذاهای عجیب و طعم‌های ناشناخته نیستید، تور ارمنستان نوروز ۱۴۰۳ انتخابی عالی برای شما خواهد بود. بسیاری از غذاهای محلی مردم ارمنستان، طمع‌هایی آشنا برای ما هستند که حتی بعضی‌هایشان را با نام‌های متفاوت در کشور خودمان نیز پخت می‌کنیم. برای مثال، در کشور ارمنستان کباب کردن انواع گوشت‌ها همچون ایران باب بوده و انواع دلمه‌ها را نیز به همان سبک و سیاق خودمان پخت می‌کنند. از جمله معروف‌ترین غذاهای محلی این کشور نیز می‌توان به لاهماجون یا همان پیتزا ارمنی، هریسا، اسپاس یا سوپ ماست، باستورما و خاش یا همان کله پاچه ارمنی اشاره کرد.

 

بهترین رستوران‌های ارمنستان که در تور نوروزی باید تجربه کنید

با توجه به این که تور ارمنستان نوروز ۱۴۰۳ به مقصد ایروان برگزار می‌شود، در زیر ۵ مورد از برترین رستوران‌ های این شهر را به شما معرفی خواهیم کرد:

  • رستوران مرتاقه: یکی از معروف‌ترین رستوران‌ محلی شهر که به پخت لاهماجون یا همان پیتزاهای ارمنی با کیفیت عالی می‌پردازند (آدرس: 21, 1 Tumanyan St, Yerevan)
  • رستوران اولد اریوان: رستوران محلی دیگری که در فضایی مجلل در طبقه هشتم بنایی روبروی اپرا ایروان قرار گرفته و در کنار غذایی عالی، منظره‌ای زیبا را نیز به شما نمایش می‌دهد (آدرس: 2 Northern Ave, Yerevan)
  • رستوران دولماما: رستوران مختص به دلمه‌ها و غذاهای سنتی ارمنی که جزو معروف‌ترین رستوران‌های این کشور به حساب می‌آید (آدرس: 10 Pushkin St, Yerevan)
  • رستوران گاتا تاورن: رستوران محلی اما مجلل و گران قیمت که غذاهای ارمنی را به شکل کاملا سنتی پخت می‌کند (آدرس: 22 Tumanyan St, Yerevan)
  • رستوران اد آسترا: این رستوران مدرن و عالی بین‌المللی در روفتاب هتل رادیسون بلو قرار گرفته و از جمله بهترین رستوران‌های شهر محسوب می‌شود (آدرس: Azatutyan ave 2/2 Radisson Blu Hotel, Yerevan)

در نهایت اگر به فست فودهای زنجیره‌ای علاقه دارید، در تور ارمنستان نوروز ۱۴۰۳ گزینه‌های مختلفی مثل مک دونالد، KFC یا برگر کینگ را پیش رو خواهید داشت.

تور ارمنستان نوروز ۱۴۰۳

بهترین هتل‌های ارمنستان برای اقامت در نوروز امسال

یکی دیگر از امتیازات انتخاب ارمنستان برای تور نوروز ۱۴۰۳ ، هتل‌های متعدد و متنوع این شهر است و ما در صفحه تور نیز، بهترین‌های آن‌ها در رنج‌های قیمتی مختلف را برایتان لیست کرده‌ایم تا بتوانید از میانشان، گزینه‌ی مورد نظر خود را انتخاب نمایید. در حال حاضر هتل‌هایی همچون آنی پلازا، آنی سنترال این یا هتل دابل تری بای هیلتون محبوبیت بالایی در شهر داشته و امتیازاتی عالی از مسافران خود دریافت کرده‌اند.

 

خدمات تور ارمنستان نوروز ۱۴۰۳ مقتدرسیر تابان

بلیط رفت و برگشت، اقامت در هتل انتخابی و ترانسفر فرودگاهی، بخشی از خدمات مقتدرسیر تابان برای تورهای نوروز ۱۴۰۳ ارمنستان خواهد بود اما در کنار این گزینه‌ها، بیمه مسافرتی معتبر نیز برای تمامی مسافران در نظر گرفته شده و یک راهنمای فارسی زبان نیز آن‌ها را همراهی خواهد کرد.

 

برای رزرو تور ارمنستان نوروز ۱۴۰۳ از مقتدرسیر کافیست با کارشناسان ما با شماره‌های 02175212 یا 02126409828 تماس بگیرید و بهترین و مناسب‌ترین پکیج را خریداری کنید.