۱۰ سایت پرطرفدار جهانی برای رزرو هتل

اطلاعات مفید
۱۰ سایت پرطرفدار جهانی برای رزرو هتل

پیدا کردن هتل ایده‌آل با قیمتی مقرون به صرفه می‌تواند برنامه‌ریزی برای سفر را بسیار آسان‌تر و بهتر کند. از همین رو امروزه شاهد روی کار آمدن سایت های جهانی رزرو هتل هستیم. هر چند این سایت‌ها زمینه را برای رزرو آسان هتل فراهم می‌کنند اما به دلیل تنوعی که دارند انتخاب گزینه مناسب گاها می‌تواند برای مسافران چالش برانگیز باشد. از همین رو سعی کرده‌ایم مطالب این مقاله را به معرفی برخی از بهترین سایت‌های جهانی برای رزرو هتل ایده‌آل اختصاص دهیم. برای آشنایی با آن‌ها تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

 

بهترین سایت های جهانی رزرو هتل

هر چند امروزه آژانس‌های مسافرتی بهترین راهنمای توریست‌ها در رزرو تور خارجی و البته انتخاب هتل هستند با این حال برخی از مسافران دوست دارند قبل از گرفتن تصمیم نهایی به بررسی هتل‌های مختلف و قیمت‌های آن‌ها بپردازند. اگر شما نیز جز این دسته از افراد هستید، می‌توانید از سایت‌های زیر برای این منظور بهره ببرید:

 

۱. سایت Booking.com، معروف‌ترین سایت رزرو هتل

Booking.com بزرگترین سایت رزرو هتل در جهان است. به طوری که در حال حاضر بیش از ۲۸ میلیون فهرست شامل هتل‌ها، استراحتگاه‌ها، خانه‌ها، آپارتمان‌ها و مکان‌های منحصربه‌فرد زیادی برای اقامت را ارائه می‌دهد. این سایت در بین توریست‌های سرتاسر جهان محبوبیت بسیار زیادی داشته و به بیش از ۴۰ زبان در سراسر جهان در دسترسی دارد. بنابراین اگر هنوز تور نوروز خود را رزرو نکرده‌اید از طریق این سایت می‌توانید بهترین هتل را برای خود جست و جو کنید. یکی از دلایلی که بوکینگ را در بین مسافران پرطرفدار کرده این است که در بازه زمانی ۲۴ ساعته تضمین پایین‌ترین قیمت را به مسافران خود می‌دهد و کاربران می‌توانند در این مدت مابه‌التفاوت پول خود را دریافت کنند.

  • مزایا: تعداد هتل‌های بیشتر در مقایسه با هر سایت دیگر، ارائه امتیاز برای سفرهای بعدی به کاربران، تضمین قیمت پایین، توابع جستجوی قابل تنظیم
  • معایب: بالا بودن تعداد گزینه‌ها می‌تواند برای کاربران گیج‌کننده باشد

عکس: pageflows.com

 

۲. سایت Hotels.com، رتبه دوم سایت رزرو هتل

بعد از Booking.com صفحه Hotels.com در رتبه دوم سایت های جهانی رزرو هتل قرار دارد. به طوری که فهرستی از بیش از ۳۰۰۰۰۰ اقامتگاه در بیش از ۱۹۰۰۰ مکان در سراسر جهان را ارائه می‌دهد. مسافران می‌توانند از هتل‌های ارزان گرفته تا گران و بسیار لوکس را در این سایت پیدا کنند. Hotels.com هر چند وقت یکبار تخفیف‌های بسیار خوبی را بر روی اقامتگاه‌های خود اعمال کرده و مسافران می‌توانند به ازای هر ۱۰ شب اقامت در یک هتل یک شب اقامت رایگان به دست آورند.

  • مزایا: تنوع بالای هتل‌ها، در نظر گرفتن امتیازهای عالی برای کاربران، نشان دادن رتبه بندی ستاره هتل‌ها، برنامه کاربردی آسان
  • معایب: اگر می‌خواهید از امتیازهایی مثل دریافت اقامت رایگان استفاده کنید، باید اپلیکیشن آن را نصب کنید.

 

بهترین هتل‌های شناور جهان

عکس: toptenreviews.com

 

۳. سایت Hostelworld، بهترین برای رزرو هاستل

Hostelworld مدتها است که گزینه مورد علاقه اغلب مسافران و به خصوص کوله‌گردها برای رزرو هاستل بوده و گزینه‌های متعددی را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. به نظر می رسد که همه هاستل های جهان در این سایت فهرست شده‌اند و پیدا کردن گزینه مناسب کار چندان دشواری برای مسافران نخواهد بود. از همین رو می‌توان آن را در لیست بهترین سایت های جهانی رزرو هتل قرار داد. این سایت ادعا می‌کند اگر هاستلی که رزرو کرده‌اید را با قیمت ارزان‌تر در جای دیگری بیابید، قیمت آن به شما را بازپرداخت خواهد شد. همچنین می‌توانید تا ۲۴ ساعت قبل از ورود بدون پرداخت جریمه رزرواسیون خود را لغو کنید.

  • مزایا: تنوع بالای گزینه‌ها، امکان بهره‌کندی از نظرات دیگر گردشگران، استفاده آسان از وب سایت
  • معایب: هیچ گونه امتیازی برای کاربران دائمی در نظر گرفته نشده‌ است.

عکس: trvlguides.com

 

۴. سایت Vrbo.com، بهترین سایت اجاره منزل برای تعطیلات

مورد بعدی از بهترین سایت های جهانی رزرو هتل Vrbo نام دارد.Vrbo  مخفف Vacation Rentals By Owner  بوده و تفاوت اساسی آن با دیگر سایت های رزرو هتل این است که شما مستقیماً از صاحبان املاک خصوصی می‌توانید اقامتگاه مورد نظر خود را رزرو کنید. به طوری که از آپارتمان‌های زیبا کنار دریا گرفته تا آپارتمان‌های شهری و کابین‌های بالای کوه را در آن پیدا خواهید کرد.

  • مزایا: گزینه‌های مقرون به صرفه‌تر از سایر سایت‌های مشابه، ارائه خدمات مشتری استثنایی، هزینه‌های رزرو پایین، تحت حمایت بیمه‌نامه برای لغو لحظه آخری
  • معایب: هیچ گزینه‌ای برای رزرو اتاق‌های خصوصی در یک هتل وجود ندارد.

 

عاشق شکلات هستید؟ این هتل‌ها مخصوص شما هستند!

عکس: vrbo.com

 

۵. سایت Skyscanner، گزینه مناسب برای رزرو هتل و پرواز

برای کسانی که داشتن یک برنامه‌ریزی دقیق برای آن‌ها کار دشواری است Skyscanner گزینه‌ای ایده‌آل در بین برترین سایت های جهانی رزرو هتل خواهد بود؛ چرا که این سایت پرطرفدار علاوه بر اینکه در رزرو هتل‌ با قیمت مناسب به گردشگران کمک می‌کند بهترین بلیط‌های پروازی را نیز با قیمت پایین در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. از جمله امتیازهای بهره‌مندی از برنامه Skyscanner می‌توان به کمک کردن آن در تنظیم بودجه کل سفر نیز اشاره کرد و این چیزی است که اغلب گردشگران به دنبال آن هستند.

  • مزایا: برخورداری از هزاران فیلتر برای کمک به یافتن هتل ارزان، دارای اپلیکیشنی با کاربری آسان، می‌توانید هشدارهای قیمت را تنظیم کنید تا هنگام کاهش قیمت‌ها مطلع شوید.
  • معایب: مالیات و هزینه‌ها را در نتایج جستجو نشان نمی‌دهد، به اندازه سایر سایت های جهانی رزرو هتل گزینه‌های زیادی ندارد.

عکس: mohmal.com

 

۶. سایت KAYAK، بهترین موتور جستجوی هتل

برخلاف بسیاری از سایت های جهانی رزرو هتل که در این مقاله معرفی کردیم KAYAK صرفا به عنوان یک موتور جست و جو عمل کرده و لیستی از هزاران وب سایت زنجیره‌ای هتل، آژانس‌های مسافرتی آنلاین و موارد دیگر را برای یافتن هتل‌های دلخواه کاربران در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. به طوری که بعد از پیدا کردن گزینه مورد نظر برای رزرو کاربران را به سایت اصلی منتقل می‌کند. ناگفته نماند که KAYAK  در واقع چیزی بیشتر از هتل‌ها را جستجو می‌کند. به این معنا که کاربران می‌توانند پروازها، اتومبیل‌ها، تعطیلات، تفریحات، قطارها و حتی سفرهای دریایی دلخواه خود را از آنجا پیدا کرده و سفری ایده‌آل و به یادماندنی را برای خود رقم بزنند.

  • مزایا: وب سایت ساده و بدون حاشیه با کاربری آسان، فراهم کردن امکان رزرو یک تعطیلات کامل از جمله پروازها و ... ، دارای موتور پیش بینی قیمت، ارائه برخی امتیازها و تخفیفات برای کاربران همیشگی
  • معایب: عدم امکان رزرو مستقیم هتل دلخواه از طریق سایت کایاک

 

معرفی زیباترین قصر هتل‌های دنیا

عکس: kayak.com

 

۷. سایت Expedia، بهترین سایت رزرو پرواز و هتل

وقتی صحبت از برترین سایت های جهانی رزرو هتل به میان می آید، Expedia  به عنوانی نامی آشنا در این لیست مورد توجه قرار می‌گیرد. این سایت همه چیز تمام فعالیت خود را از سال ۱۹۹۶ آغاز کرده و همواره به عنوان یکی از بهترین‌ها در بین گردشگران استفاده شده است. از جمله ویژگی‌هایی که سبب شده Expedia بیشتر مورد توجه و استفاده گردشگران قرار بگیرد، فراهم کردن امکان رزرو همزمان بلیط پرواز و هتل است.

  • مزایا: داشتن فرآیندی ساده برای رزرو هتل - پرواز و اجاره خودرو، یکی از قدیمی‌ترین سایت‌های رزرو هتل در جهان، برخورداری از برنامه‌های پرداخت آسان
  • معایب: رزرو چندین هتل در یک بسته در آن دشوار است.

عکس: elvisbayley.com

 

۸. سایت Agoda، بهترین وب سایت برای رزرو هتل در آسیا

یکی دیگر از گزینه‌هایی که در معرفی بهترین سایت های جهانی رزرو هتل نمی‌توان از آن چشم‌پوشی کرد، Agoda است. آگودا برای اولین بار فعالیت خود را در سنگاپور شروع کرد و امروزه به عنوان بهترین وب سایت برای رزرو هتل در محدوده کشورهای توریستی آسیایی شناخته می‌شود. ناگفته نماند که در حال حاضر آگودا حوزه فعالیتی خود را گسترش داده و به گزینه‌ای مناسب برای رزرو پرواز و موارد دیگر در کنار پیدا کردن هتل تبدیل شده است. با در نظر گرفتن همه این موارد می‌توان آگودا را یک نام آشنا در آسیا و بزرگترین آژانس مسافرتی آنلاین در برخی از کشورهای آسیایی دانست.

  • مزایا: می‌توانید با چندین بار استفاده از آن برای سفرهای بعدی خود جوایز و تخفیفات ویژه‌ای را دریافت کنید.
  • معایب: صرفا محدود به کشورهای آسیایی است.

 

برترین هتل‌های جذاب قایقی در سراسر دنیا

عکس: trvlguides.com

 

۹. سایت Google Hotels، بهترین سایت جستجوی هتل

البته که گوگل وب سایت اختصاصی برای رزرو هتل ندارد اما با توجه به اینکه گوگل قدرتمندترین موتور جستجوی جهان است، جای تعجب نخواهد بود اگر نام آن را در لیست بهترین‌ها برای پیدا کردن گزینه مناسب خود بیاوریم. به کمک Google Hotels می‌توانید به راحتی هتل دلخواه خود را از فلترهای متعددی گذرانده و ایده‌آل‌ترین مورد را برای خود پیدا کنید.

  • مزایا: ایده‌آل برای مسافران تجاری، برخورداری از فیلترها و گزینه‌های مرتب سازی متنوع
  • معایب: لزوما همیشه ارزان‌ترین قیمت‌ها را ارائه نمی‌دهد، امکان رزرو مستقیم در Google وجود ندارد.

عکس: site.nightsbridge.com

 

۱۰. سایت HotelTonight، بهترین برای رزرو هتل‌های لحظه آخری

به عنوان آخرین مورد از برترین سایت های جهانی رزرو هتل جا دارد به HotelTonight اشاره کنیم. بنابراین اگر جز افرادی هستید که به صورت ناگهانی تصمیم به سفر می‌گیرید، کمک گرفتن از سایت HotelTonight قطعا برای شما مناسب خواهد بود. به طوری که گزینه‌هایی با نرخ‌های ویژه ارائه داده و گاها تخفیف‌هایی تا ۵۰ درصد را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

  • مزایا: فرصت رزرو در همان روزکه با قیمت‌های استثنایی همراه خواهد بود، امکان رزرو هتل آسان و ساده
  • معایب: فقط در شهرهای بزرگ و بیشتر در ایالات متحده نتایج خوبی را ارائه می‌دهد.

 

مخوف‌ترین هتل‌های دنیا را بشناسید

عکس: screenlane.com

 

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

نظرات کاربران