تعطیلاتی رویایی در جزایری به زیبایی مالدیو

اطلاعات مفید
تعطیلاتی رویایی در جزایری به زیبایی مالدیو

تعطیلات در استراحتگاه‌های لوکس و مدرن مالدیو البته که رویایی و فراموش نشدنی است اما هزینه بسیار زیادی می‌تراشد که از عهده خیلی‌ها خارج است. حتما با یک جستجوی کوچک بر روی اینترنت متوجه شده‌اید که جایی زیبا مثل مالدیو با سواحل پودری ماسه سفید، آب‌های شفاف و کریستالی، اقامتگاه‌های رویایی ساحلی، آفتاب همیشه سوزان و زیبایی‌های زیست محیطی نه تنها یگانه نیست بلکه چند نمونه مشابه آن در سراسر دنیا پراکنده شده‌اند که هم تعطیلاتی به یادمادنی به شما ارائه می‌دهند و هم هزینه کم‌تری برای شما می‌تراشند.

 

جزایر فیجی

فیجی با نام رسمی جمهوری جزایر فیجی یک کشور جزیره‌ای در قسمت جنوبی اقیانوس آرام است که در قسمت شرقی کوییزلند واقع شده است. این کشور جزیره‌ای از ۳۰۰ جزیره زنجیره‌ای تشکیل شده که سواحل بسیار زیبا، مناطق سرسبز و دیدنی، صخره‌های مرجانی و زندگی آبی رنگی از جمله موهبت‌های طبیعی آن محسوب می‌شود. اگر بخواهیم قیمت‌ها را بین فیجی و مالدیو مقایسه کنیم، در فیجی یک وعده غذایی ارزان برای یک نفر ۶ دلار و سه وعده غذا برای دو نفر بین ۳۰ تا ۴۰ دلار خواهد بود. شما می‌توانید همچون مالدیو در سواحل ماسه‌ای فیجی قدم بزنید، در آب‌های شفاف و دل‌انگیزش شنا کنید و از امکانات ساحلی و تفریحات منحصر به فرد بهره ببرید.

 

۶ مقصد شبیه به مالدیو اما ارزان‌تر و کم‌خرج‌تر از آن!

 

 

جزایر فیجی

 

 

جزایر گیلی در اندونزی

یکی از نقاط بسیار زیبا و شگفت‌انگیز جزیره‌ای در اندونزی جزایر سه‌گانه گیلی هستند که با یک قایق‌سواری کوتاه از بالی به راحتی در دسترس قرار دارند. همه چیز در این جزایر از هزینه اقامت گرفته تا خورد و خوراک از بالی ارزان‌تر و از مالدیو بسیار ارزان‌تر است. هزینه کامل غذا برای هر نفر در این جزایر به ۱۰ دلار می‌رسد و کل هزینه روزانه یک نفر به کم‌تر از ۵۰ دلار خواهد بود. شما می‌توانید در سفر با تور بالی از مناظر زیبای این جزایر که هیچ دست کمی از مالدیو ندارند لذت ببرید و به تفریحات مشابه نیز بپردازید.

 

 

جزایر گیلی در اندونزی

 

 

جزیره فی فی در تایلند

نمی‌شود پای زیبایی‌های جزیره‌ای و مقایسه آن‌ها وسط بیاید و تایلند دست خالی میدان را ترک کند. در مقایسه با جزایر گران‌قیمت‌تر، سواحل لاکچری و اقامتگاه‌های نهایی، نقاط زیبایی هم هستند که دست کمی از مالدیو ندارند اما هزینه‌ها در آن‌ها نیز کم‌تر است. یکی از این نقاط جزیره دیدنی فی فی است. به طور کلی فی فی از ۶ جزیره کوچک و متنوع تشکیل شده است. شما می‌توانید روزانه با ۶۴ دلار سفری خوب در این جزیره را تجربه کنید. مثلا میانگین یک روز غذا به کم‌تر از ۱۰ دلار می‌رسد. اما از لحاظ جایی برای اقامت طیف گسترده‌ای وجود دارد که می‌تواند نقش مهمی در تعیین سطح مخارج شما در سفر با تور تایلند داشته باشد. پس اگر به جای هتلی آنچنانی در جایی معمولی‌تر بمانید بی‌شک تعطیلاتی عالی را تجربه خواهید کرد.

 

فی‌فی؛ جزیره‌ای برای سفرهای پرهیجان مجردی و یا اقامت‌های رمانتیک دونفره!

 

 

جزیره فی فی در تایلند

 

 

فیلیپین

در فیلیپین هزاران موقعیت تفریحی ساحلی و جشن و پایکوبی‌های مختلفی وجود دارد که انتظار ورود شما را می‌کشند. جاهایی نظیر براکای که با سواحل ماسه‌ای زیبا و امکانات تفریحی فراوانی هر گردشگری را سحر خود می‌کند. البته توصیه می‌کنیم بازدید از تراس‌های برنج و گشت زنی در مانیل را هم از قلم نیندازید. هزینه زندگی و خورد و خوراک در فیلیپین تقریب نصف قیمت مالدیو است. بنابراین شما می‌توانید در سواحل زیبا و ماسه سفید این کشور شگفت‌انگیز تجاربی فراموش نشدنی را کسب کنید. به شنا بپردازید، پینک‌نیک بروید و از قایق سواری و صعود به صخره‌ها لذت ببرید. فیلیپین طیف بسیار گسترده‌ای از امکانات آبی و زمینی را در کنار هم به شما ارائه می‌دهد. سعی کنید در طول سفر با تور فیلیپین از انواع نودل‌های خوشمزه بومی هم نوش جان کنید.

 

 

فیلیپین

 

 

جزایر پرهنتیان در مالزی

جزایر پرهنتیان با یک ساعت قایق سواری به سمت شرقی مالزی در دسترس شما قرار خواهد گرفت. این مجموعه جزایر به عنوان بهشت غواصان در این کشور شناخته می‌شود. آیا به دنبال جایی آرامش‌بخش با سواحل ماسه سفید، آب‌های نیلگون و آرام، و یا پیاده‌روی در جنگل‌های سرسبز گرمسیری بوده‌اید؟ شما می‌توانید با در پیش گرفتن مسیر این جزایر، سفری همه چیز تمام و مقرون به صرفه را در این منطقه تجربه کنید. شما می‌توانید با پروازی ارزان‌تر از مالدیو خودتان را به مالزی برسانید و بعد به این جزایر بروید. هتل‌های ۵ سناره نیز کمی ارزان‌تر هستند اما شما می‌توانید با رفتن به هتل‌های مناسب چهار و سه ستاره در هزینه‌ها باز هم صرفه جویی کنید. شما می‌توانید با صرفه ۲۵ دلار هزینه روزانه از غواصی با تجهیزات کامل هم بهره ببرید. هزینه یک روز غذای کامل برای دو نفر به کم‌تر از ۲۲ دلار می‌رسد.

 

معرفی اقامتگاه‌های بسیار لوکس در دل جنگل‌های بارانی مالزی

 

 

 جزایر پرهنتیان در مالزی

۲۷ دی ۱۳۹۷

نظرات کاربران