فستیوال خرید استانبول

اخبار

فستیوال خرید استانبول بعد امسال در یکی از پرتحرک ترین شهرهای دنیا یعنی استانبول برگزار خواهد شد.

تخفیفهای ویژه خرید تا سقف بیش از 50% تا 90% در لباس و سایر موارد از جمله لوازم منزل و سایر مایحتاج مورد استفاده روزمره در فستیوال خرید استانبول موجب جلب رضایت بیش از پیش مسافرین ورودی از اقصی نقاط جهان به این شهر خواهد شد.

برای برگزاری هر چه بهتر فستیوال خرید استانبول فعالیت های جانبی دیگر چون فعالیت های فرهنگی همچون نمایشهای عمومی ، هنری ، قرعه کشی جهت اهداء جوائز ، تئاتر و مراسم فولکوریک در شهر استانبول با نور پردازی ویژه اجرا خواهد گردید و استانبول یکبار دیگر با میزبانی این رویداد با اهداء جوائز ویژه ، برنامه های ویژه و قرعه کشی و از همه مهمتر تخفیفات ویژه فروش جهت محصولات روز، ساعات پرهیجانی را رقم زده و بار دیگر به شهری پرستاره مبدل خواهد گردید.

در خلال برگزاری فستیوال خرید استانبول در نقاط مختلف شهر، مراکز خرید و بسیاری از مغازه ها برنامه های جانبی اجرا خواهند نمود. و استانبول مدت 21 روز کانون تفریح و خرید خواهد شد. استانبول با برگزاری جشن های خیابانی ، نمایش ها ، جشن های موزیکال ، قرعه کشی ها و اجرای برنامه های متنوع توسط گروههای میهمان از خارج از کشور کانون جاذبه های گردشگری منطقه خواهد گردید.

در کنار تخفیفات تا سقف بیش از 50% جهت محصولات روز، قرعه کشی ، جشن های ویژه هر هفته در قسمت های آسیایی و اروپایی شهر استانبول در یکی از مراکز خرید بزرگ یک شب ویژه خرید در نظر گرفته خواهد شد.

در خلال برگزاری این فستیوال خرید که با هدف قراردادن شهر استانبول در جمع مراکز مهم خرید دنیا انجام میگیرد گردشگران خارجی فرصت این را خواهند داشت تا خارج از دوره معمول برگزاری حراج ها با ویژگیهای خاص به خرید بپردازند. گردشگران خارجی این امکان را خواهند داشت تا از امتیازات خرید بدون مالیات بهره گرفته و مالیات بر خرید خود را از گیشه های وجوه مالیاتی که در برخی از نقاط شهر دایر گردیده است، دریافت نمایند.
۱۷ خرداد ۱۳۹۴

نظرات کاربران