محبوب‌ترین تفریحات تور گرجستان

جاذبه‌های گردشگری گرجستان
محبوب‌ترین تفریحات تور گرجستان

گرجستان یک کشور بسیار شگفت‌انگیز با آب و هوایی دلنشین می‌باشد. به همین دلیل تور گرجستان انتخاب اول بسیاری از گردشگران در سراسر دنیا برای تفریح و مسافرت است. از گردش در جای جای این کشور می‌توانید نهایت لذت را ببرید؛ زیرا گرجستان نه تنها کشوری با پیشینه‌ای غنی و جاذبه‌های تاریخی بسیار کم نظیر است بلکه دارای بروزترین و مدرن‌ترین جاذبه‌های گردشگری و تفریحات بسیار جذاب نیز می‌باشد. باتومی و تفلیس دو شهر گردشگری بسیار زیبا و خوش آب و هوای این کشور هستند که بیشتر تفریحات و امکانات گردشگری این کشور در این دو شهر متمرکز شده است. اگر قصد سفر به گرجستان را دارید در ادامه با ما همراه باشید تا تعدادی از جذاب‌ترین و محبوب‌ترین مکان‌های تفریحی گرجستان را به شما معرفی کنیم.

 

آسترا پارک

اگر اهل بازی و سرگرمی هستید حتما به این مکان هیجان‌انگیز و جذاب سر بزنید. در این مجموعه تفریحات و بازی‌های متفاوتی مانند تیراندازی، بولینگ، کارتینگ و بازی‌های ویدیویی بسیار سرگرم کننده و مهیج برای بازدیدکنندگان وجود دارد. شما می‌توانید در کنار دوستان و خانواده خود از امکانات بیشمار این مجموعه نهایت لذت را ببرید.

 

تور اسب‌سواری در کاختی، گرجستان

بالن سواری

از دیگر تفریحات محبوب و پر طرفدار شهر تفلیس برای توریست‌ها می‌توان به بالن سواری اشاره کرد. تفلیس شهری بسیار زیبا با چشم‌اندازی منحصر به فرد است. بنابراین تماشای این همه زیبایی بر فراز آسمان این شهر تجربه‌ای تکرار نشدنی برای شما خواهد بود. اگر قصد سفر با تور تفلیس را دارید برای یک بار هم که شده از این تجربه جذاب لذت ببرید.

تفریحات ساحلی گرجستان

گرجستان کشوری سر سبز بوده که در کرانه دریای سیاه واقع شده است. سواحل این کشور بسیار زیبا همراه با جاذبه‌های طبیعی تماشایی و خیره کننده‌ای است. در کنار جاذبه‌های طبیعی نیز جاذبه‌های گردشگری مصنوعی و مکان‌های تفریحی و توریستی بسیار زیادی در جوار این سواحل ساخته شده است؛ که آن‌ها را تبدیل به یکی از پر طرفدارترین و زیبا‌ترین مکان‌های تفریحی برای گردشگران تبدیل کرده است‌. از محبوب‌ترین شهرهای ساحلی کشور گرجستان می‌توان باتومی، اورکی و کبولتی را نام برد. وجود هتل‌ها و کافه‌های جذاب و پر زرق و برق در این سواحل و همچنین جشن‌ها و کنسرت‌های زنده به زیبایی و درخشش این سواحل افزوده‌اند.

 

جاذبه‌های طبیعی برتر کوتایسی گرجستان

پارک موتور بین المللی روستاوی شهر تفلیس

این مجموعه تفریحی توسط یک راننده فرمول یک به نام شوتا آبخازوا و یک تاجر گرجستانی تاسیس شده است. در آن سرگرمی‌های متفاوتی مانند ماشین سواری، کارتینگ، موتورسواری و سواری ماشین‌های مسابقه برای بازدید‌کنندگان وجود دارد. اگر به هر کدام از تفریحات بالا مسلط نیستید اصلا نگران نباشید زیرا در این پارک مربیان حرفه‌ای و مسئولیت‌پذیری هستند که با روی گشاده آموزش‌های لازم را به شما خواهند داد. پارک موتور بین المللی روستاوی یکی از جدیدترین و مدرن‌ترین مراکز تفریحی شهر تفلیس محسوب می‌شود که بسیار مورد استقبال گردشگران تور گرجستان قرار گرفته است.

حمام گوگردی گولو

این حمام یکی از قدیمی‌ترین مکان‌های گردشگری شهر تفلیس است. گولو یکی از بهترین و زیباترین حمام‌های گوگردی تفلیس به شمار می‌آید که در قرن‌های هفده و هجده میلادی و با سبک و سیاقی ایرانی طراحی شده است. این حمام بعدها به زیباترین شکل ممکن مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته و فضای داخلی آن از سنگ‌های مرمر ساخته و مزین شده است. حمام گولو دارای هشت اتاق بسیار جذاب می‌باشد. حمام‌های گوگردی به خاطر گوگردی که در آن‌ها وجود دارد برای بیماری‌های مختلفی مانند آسم، بیماری‌های پوستی و حتی نیز بیماری‌های مفصلی و آرتروز بسیار مفید هستند. همچنین در این حمام کافه و رستوران جذابی به همراه اینترنت رایگان به بازدیدکنندگان ارائه می‌شود. بازدید از این حمام برای علاقه‌مندان به هنر، معماری، تاریخ و همچنین عموم مردم بسیار جذاب و هیجان انگیز خواهد بود.

 

گردش در آبشار ماخونتستی گرجستان

دلفیناریوم گرجستان

یکی از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین تفریحات تور گرجستان رفتن به مجموعه دلفیناریوم در شهر باتومی است. در این مجموعه می‌توانید دلفین‌ها و شیرهای دریایی را از نزدیک ببینید و به تماشای نمایش فوق العاده جذاب و سرگرم کننده آن‌ها ساعت‌ها بشینید و لحظاتی ناب را تجربه کنید. در برخی روزهای خاص شما می‌توانید به کمک مربیان این مجموعه و با رزرو قبلی در کنار دلفین‌های دوست داشتنی شنا کنید و از این لحظات نهایت لذت را ببرید.

تله کابین سواری در تفلیس

تله کابین یکی از وسایل نقلیه در شهر تفلیس به حساب می‌آید که امروزه به یکی از محبوب‌ترین تفریحات تور گرجستان تبدیل شده است. این تله کابین از پایین بوستان تا قلعه ناریکالا تفلیس کشیده شده است. تله کابین تفلیس یکی از جذاب‌ترین و معروف‌ترین نقاط این شهر بوده که چشم‌اندازی خیره کننده را به شما هدیه می‌دهد. اگر قصد سفر به شهر تفلیس را دارید تله کابین سواری را در این شهر از دست ندهید زیرا بدون این گردش جذاب سفر شما ناقص خواهد بود.

 

معرفی ۳ میراث جهانی مهم یونسکو در گرجستان

پاراگلایدر در شهر تفلیس

اگر به هیجان و ماجراجویی علاقه‌مند هستید به شما توصیه می‌کنم حتما پاراگلایدر را در تفلیس امتحان کنید. این سرگرمی جذاب بر فراز کوه‌هایی در نزدیکی تفلیس که چند کیلومتری از مرکز این شهر فاصله دارند انجام می‌شود. اگر تجربه این کار را ندارید یا در آن مبتدی هستید اصلا نگران نباشید؛ زیرا همه آموزش‌های لازم به شما داده می‌شود و نکات ایمنی در آن رعایت شده است. در کنار هیجانی که در این تفریح تجربه می‌کنید می‌توانید از طبیعت زیبای این شهر نیز نهایت لذت را ببرید.

واردزیا شهر پوشیده از برف

واردزیا شهری دیدنی برای تمام فصول سال می‌باشد که بازدید از آن جز تفریحات تور گرجستان است. این شهر تاریخی مملو از زیارتگاه‌های متفاوت، کلیساها و دیوارهایی پر نقش و نگار می‌باشد در دل کوه‌های این شهر مخفی گاه‌ها و غارهای قرون وسطایی بسیار جذاب و اسرارآمیزی کنده کاری شده‌اند که گیرایی این شهر را دو چندان کرده است. البته واردزیا در فصل زمستان جذابیت ویژه‌ای دارد. زیرا در این فصل طبیعت و مناظر این منطقه سفید پوش و غرق در برف می‌شود. اگر به تفریحات زمستانی علاقه دارید زمستان واردزیا را از دست ندهید.

 

بازدید از زیباترین قلعه‌های گرجستان

۰۹ تیر ۱۴۰۰

نظرات کاربران