مرکز خرید Hilltown در استانبول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
مرکز خرید Hilltown در استانبول

همیشه از تنوع مراکز خریدی که می‌توانید برای تهیه اقلام مورد نظر خود در تور استانبول به آن‌‌جاها مراجعه کنید، حرف می‌زنیم. اما آیا به غیر از مراکز خیلی معروف، جاهای دیگر در این شهر بزرگ را می‌شناسید؟ مرکز خرید هیلتاون (Hilltown) یکی از این موارد است که مسافران ایرانی خیلی با آن آشنایی ندارند، اما بدون شک یکی از بهترین جاها در استانبول برای خرید محسوب می‌شود.

 

درباره مرکز خرید هیلتاون

هیلتاون یک برند مطرح در استانبول به شمار می‌آید، مرکز خرید دیگری در ازمیر نیز دارد. جایی در منطقه مال تپه استانبول که مکانی مدرن و با کلاس محسوب شده و ۷ دانشگاه بزرگ در آن واقع شده است. بارزترین نکته در مورد هیلتاون، طراحی فوق‌العاده‌ای است که برای این مرکز تجاری در نظر گرفته شده. فضای بزرگی در اختیار سازندگان مجموعه بوده و آن‌ها سعی کرده‌اند تا طراحی هیلتاون را به شکلی در نظر بگیرند تا در عین زیبایی، کارایی بالایی داشته باشد.

از همین رو است که به جز فضای سبز کار شده در بخش‌های مختلف این مرکز خرید، سعی شده تا با سقف‌ها و پنجره‌های بزرگ شیشه‌ای، نور خورشید بیشتر ساعات روز به داخل بتابد. طراحی داخلی این مجموعه نیز بسیار خوب بوده و راهروهای پهن و فروشگاه‌های بزرگ، کار گشت و گذار در هیلتاون و البته خرید را در آن‌جا ساده کرده است.

 

مرکز خرید بویاکا در استانبول

فروشگاه‌های خرید هیلتاون استانبول

یک نکته بسیار عالی درباره مرکز خرید هیلتاون، تنوع بالای فروشگاه‌های آن هم در زمینه محصولات و هم از نظر قیمتی است. همین باعث می‌شود، هم کسانی که قصد خرید اجناس گران و لوکس را دارند بتوانند از این مکان استفاده کنند، هم آن‌هایی که می‌خواهند خریدی با قیمت متوسط داشته باشند. البته در میان فروشگاه‌های مرکز خرید هیلتاون نباید به دنبال جنس‌های خیلی ارزان باشید.

اما اگر از برندها بخواهیم برایتان بگوییم، در زمینه لباس اسامی مطرحی همچون Calvin Klein ، LCW، Levi's، Pierre Cardin، Polo و ... به چشم می‌‌خورند. همچنین اگر به سراغ وسایل شخصی همچون کیف و کفش یا لباس به هم بروید، نام‌های آشنای زیادی را پیدا خواهید کرد. اما در کنار این فروشگاه‌ها، برندهای ترک متعددی وجود دارند که اجناس با کیفیت را به فروش می‌رسانند.

همچنین در زمینه اسباب بازی، لوازم الکترونیک، اکسسوری، لوازم آرایش، لوازم ورزشی و خیلی چیزهای دیگر، می‌توانید فروشگاه‌های متعددی را در این مکان پیدا کرده و جنسی که مد نظر دارید را بخرید. همچنین فراموش نکنید که در این مکان همیشه باید به دنبال تابلوهای تخفیف باشید، چون حتی برندهای مطرح همچون Polo نیز، در بسیاری از موارد اجناس خود را با تخفیف‌های بسیار خوب عرضه می‌کنند.

 

مرکز خرید متروسیتی در استانبول

سینما و سرگرمی خرید هیلتاون استانبول

در این بخش نیز اوضاع مرکز خرید هیلتاون بد نیست. یک طبقه مخصوص سینما در این مجموعه وجود دارد که تمامی بخش‌های فرهنگی در همان‌جا واقع شده‌اند. اولین گزینه برای شما، مجموعه‌ی سینمایی Cinemaximum است. اگر نوشته‌های قبلی ما درباره استانبول را خوانده باشید، می‌دانید که Cinemaximum یکی از بهترین شرکت‌های ساخت مجموعه سینمایی در استانبول و کل ترکیه به حساب می‌آید که مجموعه‌هایی برای مراکز خرید لاکچری استانبول نیز ساخته است. سالن‌های متنوعی در این مکان وجود دارد که مهم‌ترین آن‌ها سالن IMAX بوده اما در مجموع کیفیت سالن‌های Cinemaximum فوق‌العاده عالی بوده و کاملا در کلاس جهانی هستند.

در کنار سالن‌های سینما، دو بخش هم برای بازی کودکان و نوجوانان در نظر گرفته شده که یکی پارک کوچک Playtown‌ و دیگری Powerjump است که در واقع یک پارک ترامپولین کوچک محسوب می‌شود.

رستوران‌ها و کافه‌ها خرید هیلتاون استانبول

بیش از ۳۰ رستوران و کافه در مکان‌های مختلف این مرکز خرید واقع شده‌اند که بعضی از آن‌ها مناظری عالی را در اختیار شما قرار می‌‌دهند. از کافه‌هایی که انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد در آن‌ها سرو می‌شود تا رستوران‌های غذاهای محلی، رستوران‌های لاکچری، فست فودها و خیلی چیزهای دیگر در میان این گزینه‌ها وجود دارد. همچنین اگر هوس بستنی کرده‌اید یا می‌خواهید یک دسر خوشمزه بخورید، می‌توانید کافه‌ای مناسب در هیلتاون برای خود پیدا نمایید.

نکات پایانی درباره مرکز خرید هیلتاون استانبول

  • در این مکان امکانات مناسبی برای افراد دارای معلولیت در نظر گرفته شده
  • محیط‌های بازی کودکان در محوطه روباز نیز فراهم شده است
  • در حال حاضر به خاطر وضعیت کرونا، برنامه‌ی خاصی در این مکان برپا نیست، اما شما می‌توانید از طریق این بخش از سایت رسمی مرکز خرید، از برنامه‌های تفریحی و هنری که در زمان حضور شما در تور استانبول برگزار می‌شود، با خبر شوید

 

تجربه خرید در بازار آراستا استانبول

۰۲ مرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران