شهربازی دنیای برف آنتالیا

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
شهربازی دنیای برف آنتالیا

آنتالیا شهری ساحلی و بسیار زیبا در ترکیه است. این شهر فوق‌العاده توانسته با داشتن سواحلی بی‌نظیر و طبیعتی چشم‌گیر توجه بسیاری از توریست‌ها را به خود جلب کند. به طوری که سالانه سیل عظیمی از گردشگران داخلی و خارجی تور آنتالیا را برای سفر و تفریح خود ترجیح می‌دهند. البته علاوه بر تفریحات ساحلی و آبی، در این شهر زیبا می‌توان تنوع بالایی از انواع تفریحات را پیدا کرد. یکی از جذاب‌ترین این تفریح‌ها رفتن به شهر بازی دنیای برف آنتالیا است. مخصوصا در روزهای گرم و سوزناک تابستان رفتن به این مکان می‌تواند ایده‌ای متفاوت و جالبی باشد. اگر فکر می‌کنید این شهربازی برای شما نیز جذاب است در این مقاله همراه ما باشید تا شما را با دنیای برف آنتالیا آشنا کنیم.

 

آشنایی با شهربازی دنیای برف آنتالیا (Kar Dünyası Antalya)

همان طور که گفته شد در کنار تفریحات ساحلی و آبی در آنتالیا می‌توان تفریحات متنوع دیگری را نیز پیدا کرده و از آن‌ها نهایت لذت را برد. یکی از متفاوت‌ترین این تفریحات رفتن به دنیای برف آنتالیا در روزهای گرم تابستان است. همان طور که از نام آن می‌توان متوجه شد شهربازی دنیای برف، پوشیده از برف‌های مصنوعی بوده مکانی جذاب برای کسانی که عاشق تفریحی متفاوت هستند، می‌باشد. مخصوصا اگر عاشق برف و برف بازی هستید این شهر بازی مکانی بسیار جذاب و دوست داشتنی برای شما خواهد بود.

شهر بازی دنیای برف آنتالیا از امکانات تفریحی بسیار زیادی از جمله انواع وسایل بازی و سرسره برخوردار است. نکته جالب اینکه تمامی این سرسره‌ها و وسیله‌های تفریحی از جنس یخ ساخته شده‌اند. همین موضوع آن را به یک دنیای یخی تبدیل کرده است. رفتن به این شهر بازی یک روز خاطره‌انگیز و به یادماندنی به همراه خانواده در سفر با تور آنتالیا برای شما رقم خواهد زد.

 

گشت وگذاری جذاب در باغ وحش آنتالیا

شرایط شهربازی دنیای برف آنتالیا

با توجه به شرایط خاصی که این شهر بازی منحصر به فرد دارد رفتن به آن شرایط و قوانین مخصوصی دارد. از جمله قوانین اصلی برای رفتن به شهربازی دنیای برف آنتالیا عبارتند از:

ورود کودکان بدون بزرگسالان ممنوع است

برخلاف تصوری که همه از یک شهربازی دارند ورود کودکان به شهربازی دنیای برف در آنتالیا به تنهایی ممنوع است. بنابراین تمامی کودکان باید به همراه والدین خود برای تفریح به این مکان آورده شوند. علت این موضوع را می‌توان به یخی بودن تمامی قسمت‌های شهربازی و بالا بودن احتمال سر خوردن و افتادن کودکان مربوط دانست.

پوشیدن لباس گرم، حتی در اوج گرمای تابستان

تمامی افرادی که وارد این شهر بازی می‌شوند باید لباس‌های گرم از قبیل کلاه و کاپشن به همراه داشته باشند. همان طور که از نام آن می‌توان فهمید این شهر بازی به کلی از برف و یخ تشکیل شده و برای جلوگیری از آب شدن آن‌ها به سیستم سرمایش بسیار قوی مجهز است.  

تهیه بلیط ورودیه

اگر تصمیم خود را برای بازدید و تفریح از این مجموعه و شهربازی منحصر به فرد گرفته‌اید باید قبل از ورود به آن بلیط ورودی تهیه کنید. بلیط‌های ورودیه در مقابل در ورودی به فروش می‌رسند و تمامی علاقه‌مندان می‌توانند نسبت به خرید آن اقدام کنند.

امکانات شهربازی دنیای برف آنتالیا

شهربازی دنیای برف همانند دیگر شهربازی‌ها امکانات تفریحی متعددی را دارا است. از جمله این امکانات می‌توان به انواع سرسره‌های شیب دار و پر پیچ و خم، خانه عروسکی، آکواریوم، مجسمه‌های برفی و ... اشاره کرد. البته تمامی این امکانات تفریحی از یک تفاوت عمده‌ای در مقایسه با سایر شهربازی‌ها برخوردار هستند. به این صورت که اغلب این سرسره‌ها و امکانات تفریحی از جنس یخ و برف طراحی و ساخته شده‌اند.

 

بهترین سواحل آنتالیا برای شنا کردن

طریقه دستیابی به شهربازی دنیای برف آنتالیا

 شهر بازی دنیای برف (Kar Dünyası) در شهر آنتالیای ترکیه قرار گرفته و تمامی علاقه‌مندان و کسانی که به دنبال هیجان و تفریحی متفاوت هستند می‌توانند از آن بازدید کنند. این جاذبه گردشگری و تفریحی آنتالیا در منطقه کونیالتی و در مجموعه آکواریوم آنتالیا واقع شده است. در هر سمت آنتالیا که اقامت داشته باشید می‌توانید با کرایه تاکسی به این مکان دسترسی پیدا کنید.

آدرس: ترکیه، آنتالیا، کونیالتی، آنتالیا آکواریوم

ناگفته نماند که برای بازدید از این مجموعه زیبا و تفریحی در تور آنتالیا باید در ساعات کاری در آن حضور داشته باشید. این شهر بازی منحصر به فرد در ایام هفته بین ساعات ۱۰:۰۰ الی ۲۲:۰۰ آماده استقبال از کودکان و بزرگسالان است.

۲۰ خرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران