۴ هتل در اطراف میدان جمهوری ایروان

جاذبه‌های گردشگری
۴ هتل در اطراف میدان جمهوری ایروان

میدان جمهوری ایروان، قلب تپنده پایتخت ارمنستان بوده و هر کسی که به تور ارمنستان برود، مسلما چندین بار مسیرش به این میدان بزرگ می‌افتد. البته این میدان آن‌قدرها هم قدیمی نیست و ساخت آن در سال ۱۹۲۴ شروع و در ۱۹۵۸ به اتمام رسیده است، اما با توجه به این که خیلی از جاذبه‌های شهر در اطراف آن واقع شده‌اند، حالا مهم‌ترین بخش ایروان محسوب می‌شود. اطراف این میدان فواره‌ای موزیک وجود دارد و در بسیاری از جشن‌های ملی، دور و بر آن مملو از جمعیت شده، برنامه‌های مختلفی برای اجرا در آن تدارک دیده می‌شود.

به همین دلیل است که نزدیکی به میدان جمهوری، یک امتیاز برای هتلی محسوب می شود که در ایروان ساخته شده و ما هم قصد داریم ۴ مورد از بهترینِ این هتل‌ها را در بازه‌های قیمتی مختلف به شما معرفی کنیم.

 

Grand Hotel Yerevan

 این هتل زیبا و لوکس، اما نسبتا کوچک، تنها ۵۰۰ متر از گالری ملی و سالن اپرای ایروان فاصله دارد و با طراحی فوق‌العاده زیبایش، یکی از اقامتگاه‌های متفاوت و شیک در ایروان به حساب می‌آید. این هتل در کنار اینترنت رایگان، اتاق‌های خانوادی بزرگ و رستوران اختصاصی، ویژگی‌های بسیار بیشتری دارد که از جمله آن‌ها می‌توانی به یک استخر روباز شیک و بزرگ اشاره کرد.

Grand Hotel Yerevan دارای یک رستوران اختصاصی با ظاهر کلاسیک و جذابی است که از آن بالا می‌توانید نمایی زیبا از میدان را نیز تماشا کنید. همچنین این هتل یک مرکز اسپا و سلامتی بسیار خب نیز داشته که می‌توانید خستگی‌های سفر را برای ساعاتی در آن به در کنید.

 

۱۰ هتل عالی در ایروان برای داشتن اقامتی راحت 

آدرس: Abovian Street 14

 

The Alexander

هتل الکساندر ایروان یکی دیگر از هتل‌های خاص و متفاوت این شهر است که حدود ۴۰۰ متر از میدان جمهوری فاصله داشته و از جمله اقامتگاه‌های گران‌قیمت در این شهر نیز به حساب می‌آید. تمامی اتاق‌های این هتل از طراحی داخلی زیبا و مدرن بهره برده و فوق‌العاده جذاب و چشم‌گیر هستند. همچنین وقتی پای امکانات رفاهی هم که به میان بیاید، Alexander به خوبی می‌تواند در هر زمینه‌ای در قامت واقعی یک هتل ۵ ستاره بدرخشد.

اما جذابیت‌های این هتل تنها به اتاق‌هایش نیست، بلکه شما می‌توانید در استخر سرپوشیده و خیلی شیک آن به آبتنی مشغول شده و در مرکز اسپا و سلامت مجموعه که از بهترین‌ها در کل شهر محسوب می‌شود نیز، خود را به دست ماساژورها بسپارید. رستوران با کیفیت همراه با تراس رو به نمای زیبای شهر و همچنین باشگاه ورزشی خیلی خوب، از دیگر امکانات هتل Alexander در ایروان محسوب می‌شوند.

 

بهترین هتل‌ها و هاستل‌های ارزان ایروان

آدرس: Abovyan Street 3/4

 

Erebuni

بر خلاف دو گزینه‌ی قبلی که به شما معرفی کردیم، Erebuni یک هتل ۴ ستاره است که تا جای ممکن سعی کرده به دور از زرق و برق، یک مکان مدرن و در عین حال عالی برای اقامت گردشگرانی تدارک ببیند، که به تور ارمنستان می‌روند. طراحی داخلی این هتل به شکل کاملا مینیمالیستی انجام شده، اما فضای باز و شکیلی در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد.

از نظر امکانات هتل دارای ویژگی‌های خوبی بوده و صبحانه رایگان خیلی خوب و اینترنت رایگان در اختیار مهمانانش می‌گذارد و اتاق‌های نیز تمام چیزهایی که احتیاج دارید را در خود دارند. همچنین شما در کنار حق انتخاب در میان اتاق‌های کوچک‌تر و ارزان، می‌توانید اتاق‌های خانوادگی بزرگ را نیز برای اقامت در نظر بگیرید. از نظر موقعیت جغرافیایی، Erebuni چسبیده به میدان جمهوری قرار دارد، پس به راحتی می‌توانید پیاده به سراغ جاذبه‌های مختلف شهر بورید.

 

معرفی بهترین اسپاهتل‌های ایروان

آدرس: Vazgen Sargsyan Street 26/4

 

Best Western Plus Congress Hotel

دیگر گزینه‌ی ۴ ستاره‌ای که به شما معرفی می‌کنیم، بر خلاف Erebuni یک مکان پرهیاهو و نسبتا بزرگ است که فضای سبز بزرگی در اطرافش داشته و و یک استخر زیبا نیز به صورت روباز در آن تعبیه شده که البته تنها فصول گرم سال می‌توانید ازش بهره ببرید. این هتل در نزدیکی "پارک کودکان" و در فاصله ۴۰۰ متری از میدان قرار دارد و شما حتی وقتی کنار استخر نشسته‌اید یا در حیاطش قدم می‌زنید نیز، اینترنت رایگان بی‌سیم را در اختیار خواهید داشت.

طراحی اتاق‌های شیک و بسیار خوب بوده و از نظر امکانات رفاهی نیز همه چیز برای مهمانان تدارک دیده شده است. اتاق‌ها اکثرا بزرگ و جا دار هستند و خانواده‌ها نیز به خوبی می‌توانند مکان مورد نیاز خود را پیدا کنند. این هتل همچنین دارای رستوران اختصاصی، مرکز سلامتی و اسپا، باشگاه ورزشی بسیار عالی، بار و ... بوده و از نظر قیمتی نیز به نسبت امکانات، هزینه‌ی قابل قبولی را از مشتریانش می‌گیرد.

 

هتل‌های ۵ ستاره ایروان در بوکینگ

آدرس: Italy Street 1

۰۹ اسفند ۱۳۹۹

نظرات کاربران