معرفی مرکزخرید میگروس آنتالیا

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
معرفی مرکزخرید میگروس آنتالیا

آنتالیا یکی از جزیره‌های پررفت و آمد ترکیه به حساب می‌آید که در فصل‌های بهاری و تابستانی سال می‌توانید بهترین سفرهای خود را به آن داشته باشید. جزیره‌ای شورانگیز برای آنهایی که می‌خواهند انواع تفریحات آبی را انجام بدهند. جزیره‌ای که هم می‌شود خانوادگی به آن سفر کرد و خوش گذراند و هم مجردی. جزیره‌ای که می‌تواند مهمانانش را به هیجان بیاورد و برای آنها روزهای خاطره‌انگیزی از سفر با تور ترکیه بسازد. در سفرتان به این جزیره با تور آنتالیا اگر به دنبال آشنایی با یک مرکزخرید درجه یک هستید همراه ما باشید تا مرکزخرید میگروس این شهر را خدمتتان معرفی کنیم. مرکزخریدی که به نوعی یک مرکز تفریحی نیز به حساب می‌آید.


مرکزخرید میگروس آنتالیا (Migros Shopping Center)

یک مرکزخرید عالی در ۳ طبقه که با مراجعه به آن می‌توانید بهترین خریدهایتان را نجام بدهید. مرکزخریدی که به نوعی یک مرکز تفریحی نیز به حساب می‌آید و در سفر به آنتالیا حداقل یک نیمروز خود را می‌توانید به گشت و گذار در آن اختصاص بدهید. مرکزخریدی که وقتی به آن پا گذاشتید می‌توانید نگران غر زدن فرزندان خردسالتان نباشید. چرا که امکانات تفریحی برای آنها در این مرکزخرید فراهم آمده است. مرکزخریدی که بهترین فود کورت‌های آنتالیا را در خود دارد و با مراجعه به آنها می‌توانید بهترین فست‌فودها را سفارش بدهید و نوش جان کنید. مرکزخریدی که می‌توانید سوغاتی‌های درجه یک از مغازه‌هایش خریداری کنید. مرکزخریدی که در بعضی روزهای سال جشنواره‌های حراج و تخفیف در آن برگزار می‌شود. مرکزخریدی که همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب درهایش به روی مشتریانش باز است و از آنها با روی باز استقبال می‌کند. اگر می‌خواهید با بخش‌های مختلف این مرکزخرید عالی در آنتالیا آشنا بشوید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

 

بهترین رستوران‌های آنتالیا برای خوردن صبحانه‌ ترکی با منظره‌ای از ساحل و جنگل


فروشگاه‌های مرکزخرید میگروس آنتالیا

میگروس در خود بیش از ۱۳۰ فروشگاه دارد که با مراجعه به آن می‌توانید رویاروی برترین برندهای مختلف دنیا در زمینه‌های کیف و کفش و همینطور ساعت و لباس بشوید. مرکزخریدی که جدای از برندهای معتبر دنیا، تعداد زیادی از برندهای ترکیه‌ای نیز در واحدهای تجاری‌اش شعبه دارند. در این مرکزخرید به طور کلی می‌توانید اجناس زیر را خریداری کنید.

  • لباس مردانه: تعداد زیادی از فروشگاه‌های این مرکزخرید به فروش لباس مردانه؛ چه مجلسی و رسمی، و چه اسپرت اختصاص داده شده است.
  • لباس زنانه: به میزانی که در این مرکزخرید واحدهایی به فروش لباس مردانه اختصاص داده شده است، واحدهایی نیز چه بسا بیشتر به فروش لباس‌های زنانه؛ چه مجلسی و چه راحتی اختصاص داده شده است. فروشگاه‌هایی که تعداد زیادی از آنها مربوط به برندهای معتبر در زمینه پوشاک هستند.
  • کیف و کفش: در این مرکزخرید یکی از بهترین هدیه‌هایی که می‌توانید برای دوستان و نزدیکان‌تان بخرید کیف است. کیف‌های چرمی و غیر چرمی که بسیار شیک هستند. جدای از کیف نیز می‌توانید روی کفش‌های این مرکزخرید به عنوان سوغاتی حساب ویژه باز کنید. البته اگر شماره پای دوستان‌تان را دارید.
  • لوازم آرایشی: بدون شک نظر خانم‌ها در این مرکزخرید زیاد به فروشگاه‌های لوازم آرایش جلب می‌شود. فروشگاه‌هایی که شعبه چندین برند معروف در زمینه لوازم آرایشی و بهداشتی هستند.
  • لوازم منزل: خرید لوازم بزرگ منزل چندان ایده خوبی برای سوغات نیست اما لوازم دکوری مانند انواع ماگ‌ها و فنجان‌ها و یا بشقاب‌ها و ... می‌تواند ایده بسیار خوبی برای خرید باشد. در این مرکزخرید شما می‌توانید با انواع لوازم دکوری منزل روبه‌رو شوید و درصورتیکه چشم‌تان را گرفت آنها را خریداری کنید.

 ۷ مرکز خرید مقرون به صرفه در آنتالیا 


امکانات تفریحی مرکزخرید میگروس


۱- سینمای ماکسیموم

این مرکزخرید در خود یک پردیس سینمایی مدرن و عالی دارد که با مراجعه به آن می‌توانید برترین فیلم‌های روز دنیا را به مشاهده بنشینید. پردیسی که در خود ۸ سالن سینما دارد و تمامی سالن‌هایش در ۶ سانس مختلف فیلم‌های متنوع از ژانرهای گوناگون را پخش می‌کنند.

 

یک روز پرهیجان در بازدید از شگفت‌انگیزترین شهربازی‌ها و پارک‌های آنتالیا


۲- شهر بازی آکتورلند

آکتورلند یک شهربازی عالی برای کودکان و خردسالان است که با مراجعه به آن می‌توانید حسابی سر فرزندان خود را گرم کنید. شهری که وسایل بازی‌اش امنیت بالایی دارند و قادرند یک روز خاطره‌انگیز برای شما بسازند. شهر بازیی که بزرگسالان را نیز به بازی کردن وامی‌دارد. اگر در یک سفر خانوادگی به آنتالیا رفته‌اید و به هنگام خرید نگران خسته شدن و غر زدن فرزندان‌تان هستید به شما توصیه می‌کنیم میگروس را برای خرید انتخاب کنید. چون با گشت و گذار در آن هم به شما خوش می‌گذرد و هم به فرزندان‌تان.

 


۳- فود کورت

میگروس در خود یک فود کورت عالی دارد که با مراجعه به آن می‌توانید انواع غذاهای فست فود و همینطور کباب‌های ترکی را سفارش بدهید و نوش جان کنید. فود کورتی که بهترین دسرها و بستنی‌های آنتالیا را نیز به مشتریانش ارائه می‌دهد.

 

۱۰ تفریح خاص که در آنتالیا می‌توانید انجام بدهید

۰۹ آبان ۱۳۹۸

نظرات کاربران