۶ رستوران ارزان قیمت برای سفری ارزان به بانکوک

جاذبه‌های گردشگری بانکوک
۶ رستوران ارزان قیمت برای سفری ارزان به بانکوک

بانکوک پایتخت تایلند یکی از پرامکانات‌ترین و برترین شهرهای این کشور است که سالانه از بی‌شمار گردشگر پذیرایی می‌کند. شهری که برترین جاذبه‌های مدرن گردشگری تایلند را در خود دارد و در بهترین هتل‌ها و هاستل‌ها از مهمانانش میزبانی می‌کند. شهری که بهترین رستوران‌های شرق آسیا را در خود جای داده است تا سنتی‌ترین غذاهای شرقی را برای مهمانانش سرو کند. شهری که هم می‌شود خانوادگی به آن سفر کرد و خوش گذراند و هم مجردی. در سفرتان با تور تایلند به این شهر اگر به دنبال کاهش هزینه سفرتان هستید همراه ما باشید تا ۶ رستوران ارزان قیمت این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.


۱- مرکزخرید ترمینال ۲۱ (Termina ۲۱)


مرکزخرید ترمینال ۲۱ یکی از بزرگترین و معتبرترین مرکزخریدهای بانکوک است که در خیابان سوخومیت این شهر واقع شده. مرکزخریدی که در طبقه‌ی فوقانی خود بزرگترین فودکورت بانکوک را دارد. در سفرتان به این شهر با مراجعه به فودکورت این مرکزخرید می‌توانید ارزان‌ترین فست‌فودها را به همراه نوشیدنی‌های درجه یک سفارش بدهید و نوش جان کنید. همچنین اگر علاقه‌مند هستید غذاهای شرق آسیایی نیز نوش جان کنید این امکان در فودکورت این مرکزخرید برایتان فراهم است. درهای این مرکزخرید همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به روی مشتریانش باز است و شما نه تنها برای نوش جان کردن وعده‌های اصلی غذایی که برای نوش جان کردن میان وعده‌ها نیز می‌توانید به آن مراجعه کنید.

 

مرکز خرید Siam Paragon بانکوک؛ دنیای لاکچری و سرگرمی

 

مرکزخرید ترمینال ۲۱

 


۲- رستوران چاملانگ آسوک (Chamlong Asoke)


یکی از بهترین رستوران‌های تایلند که در آن می‌توانید غذاهای گیاهی نوش جان کنید همین رستوران است. جاییکه انواع سالادها را در کنار انواع غذاهای غله‌ای و رشته‌ای می‌توانید سفارش بدهید و نوش جان کنید. رستورانی که سالادهایش در میان گردشگران بسیار محبوب و معروف است. درهای این رستوران در طول هفته به گونه باز است.

  • سه شنبه تا جمعه از ساعت ۶ صبح تا ۲ بعدازظهر
  • شنبه و یکشنبه از ساعت ۶ صبح تا ۳ بعدازظهر

 

معروف‌ترین رستوران‌های بانکوک برای سفارش دادن عجیب ترین و بزرگ‌ترین غذاها و دسرها

 

رستوران چاملانگ آسوک

 


این رستوران در کامپائنگ پت واقع شده است و برای نوش جان کردن وعده غذایی صبحانه و ناهار می‌توانید به آن مراجعه کنید.

 


۳- رستوران بوئنو(Buono)


بوئنو یک رستوران کوچک است که در زیر زمین یک ساختمان واقع شده است. رستورانی که انواع غذاهای فست فودی و گیاهی را در آن می‌توانید سفارش بدهید و نوش جان کنید. رستورانی که همه روزه از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۰ شب درهایش به روی مشتریانش باز است و از آنها پذیرایی می‌کند. در سفرتان با تور بانکوک اگر به غذاهای تایلندی و شرق آسیایی علاقه‌ای ندارید به شما توصیه می‌کنیم حتما به این رستوران تشریف ببرید و انواع برگرهای لذیذ را نوش جان کنید. این رستوران در خیابان خوائنگ سام‌سن نای واقع شده است.

 

 

Buono

 


۴- رستوران خانگی اسلامی (Home Islamic Restaurant)


اگر می‌خواهید غذاهای حلال بانکوک را نوش جان کنید باید به این رستوران تشریف ببرید. جاییکه همه روزه از ساعت ۱۱ صبح تا ۹ شب درهایش به روز مشتریانش باز است تا با غذاهای گوشتی و گیاهی از آنها پذیرایی کند. رستورانی با کیفیت که غذاهایش در میان گردشگران مشهور است. این رستوران در خیابان چائنگ بانگ راک واقع شده است و نکته ویژه‌ای که درباره آن باید بدانید آن است که در روزهای یکشنبه تنها از ساعت ۶ عصر تا ۹ شب درهایش به روی مشتریانش باز است.

 

 

Home Islamic Restaurant

 


۵- رستوران کایتون پراتونام (Kaiton Pratunam)


اگر به غذاهای تایلندی به ویژه خوراک‌های مرغ آنها علاقه دارید می‌توانید به این رستوران مراجعه کنید. رستورانی که عصرها برای تهیه غذا جلوی در آن صف کشیده می‌شود و باید غذای بیرون بر در آن تهیه کنید. رستورانی که همه روزه از ساعت ۵ بعد از ظهر تا ۳ نیمه شب درهایش به روی متشریانش باز است و همین امر سبب شده است یکی از پاتوق‌های شب زنده داران بانکوک باشد. این رستوران در جاده نیو پت چابوری واقع شده است.

 

گشت و گذاری در خیابان خائوسان بانکوک؛ مرکز پیاده‌روی جهان

 

Kaiton Pratunam

 


۶- رستوران پاد تای تیپ سامای (Pad Thai Thip Samai)


اگر گیاهخوار هستید و در سفر به بانکوک می‌خواهید به یک رستوران گیاهی ارزان قیمت بروید به شما توصیه می‌کنیم به این رستوران مراجعه کنید. جاییکه همه روزه از ساعت ۵ عصر تا ۳ نیمه شب درهایش به روی مشتریانش باز است و تبدیل به یک پاتوق شده است تا هیچ مسافری گرسنه در این شهر به خواب نرود. رستورانی که انواع غذاهای رشته‌ای را در آن می‌شود سفارش داد و نوش جان کرد. غذاهای دودی از غذاهای معروف و متفاوت این رستوران به حساب می‌آیند. غذاهایی که روی ذغال طبخ می‌شوند.

 

 

Pad Thai Thip Samai

۰۸ مرداد ۱۳۹۸

نظرات کاربران