خوشمزه‌ترین غذاهای حلال ایروان را در این رستوران‌ها میل کنید

جاذبه‌های گردشگری ایروان
خوشمزه‌ترین غذاهای حلال ایروان را در این رستوران‌ها میل کنید

همانطور که می‌دانیم غذاهای حلال بر طبق موازین اسلامی تهیه می‌شوند و به عنوان فاکتوری مهم برای رستوران‌های ایروان عمل می‌کنند. زیرا بیشتر مسافران ایروان از ایران و کشورهای خاورمیانه که همگی آن‌ها مسلمان هستند می‌روند. اگر خوردن غذاهای حلال در سفر برای شما مهم است و نگران پیدا کردن جایی مناسب در سفر با تور ارمنستان هستید، اصلا نگران نباشید. ما در این پست فهرستی از رستوران‌های حلال در ایروان را ارائه می‌دهیم.

 

 

آدزوخ

این رستوران یکی از گزینه‌های غذای حلال در ایروان است که غذاهای سریع خاورمیانه‌ای را عرضه می‌کند. آدزوخ که در خیابان Koghbatsi ایروان واقع شده در اصل غذاهای شناخته شده خاورمیانه و حوالی آن همچون هوموس، تیکا و کباب و همچنین گزینه‌های گیاهی را عرضه می‌کند. قیمت‌ها مقرون به صرفه است و اگر به دنبال رستورانی مقرون به صرفه هستید شما را ناامید نخواهد کرد.

 

۶ رستوران ویژه ایروان که می‌توانید خوشمزه‌ترین دلمه‌ها را در آنها نوش جان کنید

 

 

 آدزوخ

 

 

آدرس: Yezni Koghbatsi street 20, Armenia

تلفن: +374 77 788679

 

 

رستوران تابوله لبنانی

این رستوران که در خیابان زاکیان واقع شده به نسبت دنج‌تر بوده و به عنوان محلی عالی برای دور همنشینی‌های دوستانه شناخته می‌شود. همانطور که از نام رستوران بر می‌آید منوی غذاهای مربوط به لبنان بوده و شامل غذاهای عربی می‌شود. به گفته خیلی از مسافرینی که در این رستوران غذا خورده‌اند، این رستوران بهترین نقطه برای چشیدن طعم واقعی غذاهای لبنانی در ایروان است.

 

 

 رستوران تابوله لبنانی

 

 

آدرس: 8 Zakyan St, Yerevan 0015, Armenia

تلفن: +374 10 544264

 

 

رستوران لیبان

این رستوران که توسط یک خانواده کاردان لبنانی ارمنی اداره می‌شود یکی دیگر از گزینه‌های مناسب پیش روی شما برای خوردن غذاهای حلال است. لیبان در تقاطع دو خیابان خورناتسی و زاکیان واقع شده و منویی از غذاهای معتبر لبنانی را ارائه می‌دهد. اگر به عنوان گزینه‌ای مثبت در نظر می‌گیرید باید به گوییم که در این رستوران قلیان نیز عرضه می‌شود. اگر همراه خانواده هستید و افراد کم‌سن نیز شما را همراهی می‌کنند در این رستوران می‌توانید از غذاهای مناسب کودکان نیز سفارش دهید.

 

بهترین رستوران‌های ایروان برای خوردن غذاهای اصیل و سنتی ارمنی

 

 

 رستوران لیبان

 

 

آدرس: Khorenatsi 14, Yerevan 0015, Armenia

تلفن: +374 77 660719

 

 

رستوران لبنان

رستوران لبنان در خیابان تامانیان واقع شده اما از سمت خیابان اسحاقیان نیز می‌توان به آن رسید. بیشتر مردمی که به این رستوران می‌آیند عاشق لاهماجون و تابوله هستند، البته گزینه‌های متعددی برای سفارش وجود دارد که می‌توانید هر کدام را که خواستید انتخاب کنید. با وجود این که غذاهای خاورمیانه‌ای گوشتی در منوی رستوران فراوان است اما برای گیاه‌خوران نیز گزینه‌های خوبی در نظر گرفته شده است. نبابراین تمامی گروه‌های غذایی می‌توانند در این رستوران اوقات بسیار خوبی را سپری کنند.

 

 

 رستوران لبنان

 

 

آدرس: 3 Tamanyan St, Yerevan, Armenia

تلفن: +374 10 561894

 

 

رستوران زیتون

زیتون در خیابان اسحاقیان و در فاصله بسیار کمی از رستوران لنبان واقع شده است. بنابراین اگر هتل شما در آن حوالی باشد می‌توانید هر روز به این دو رستوران بروید و از غذاهای خوشمزه حلال استفاده کنید. بیشتر کسانی که به زیتون می‌روند به جز غذاهای مفصل حلالی که در اختیار داشته‌اند، از فضای راحت و خانه‌مانند و همچنین عرضه قلیان راضی هستند.  به عبارتی شما در رستورانی صمیمی که فضای خانگی دارد می‌توانید از غذاهای خوشمزه حلال نوش جان کرده و همچمین قلیان نیز درخواست کنید. به علاوه گزینه‌های بدون گلوتن نیز وجود دارد.

 

۷ رستوران ارزان و مقرون به صرفه در ایروان شهر کلیساهای تاریخی

 

 

 رستوران زیتون

 

 

آدرس: 42-46 Isahakyan St, Yerevan, Armenia

تلفن: +374 11 207034

 

 

رستوران جانو

این رستوران که در خیابان تیگران متس قرار گرفته گزینه‌ای عالی برای افرادیست که به دنبال جاهای مقرون به صرفه می‌گردند. غذاهای زیادی برای سفارش وجود دارد که کار انتخاب کردن را برای شما دشوار می‌کنند. گردشگرانی که به این رستوران رفته‌اند می‌گویند نه تنها نمی‌توان به راحتی غذایی انتخاب بلکه تمام کردن آن‌ها نیز معمولا کاری دشوار است. از آنجایی که صاحب رستوران اصالتا اهل حلب سوریه است نمی‌توان به راحتی از غذاهای خوشمزه عربی آن عبور کرد.

 

 

 رستوران جانو

 

 

آدرس: 59 Tigran Mets Ave, Yerevan 0005, Armenia

تلفن: +374 60 501946

 

 

رستوران ابو یعقوب (Abu Hagop)

اگر تاکنون به لبنان سفر نکرده‌اید و در مورد فرهنگ این کشور کنجکاو هستید رستوران ابو یعقوب در خیابان پوشکین می‌تواند کوتاه‌ترین راه پیش روی شما باشد. منوی غذا از گزینه‌های معتبر و اصلی لبنانی تشکیل شده و قیمت‌ها نیز مقرون به صرفه هستند. شما می‌توانید طعم‌های اصلی غذاهای لبنانی را در ابو یعقوب امتحان کنید.

 

بهترین کافه رستوران‌های ایروان برای میل کردن یک صبحانه خوشمزه

 

 

 رستوران ابو یعقوب

 

 

آدرس: 44 Pushkin St, Yerevan, Armenia

تلفن: +374 99 120164

 

 

رستوران لاگنید

این رستوران که در خیابان نالباندیان قرار گرفته در نظرات مردمی تقریبا توانسته ۵ ستاره را از آن خود کند. محبوب‌ترین غذای این رستوران بین کاربران سراسر دنیا هوموس است. آن‌ها معتقدند لاگنید رستورانی‌ست که شما دوست دارید بعد چند سال دوباره به آن باز گردید. به علاوه برای مهمانان گیاه‌خوار نیز چندین گزینه گیاهی عرضه می‌شود.

 

 

رستوران لاگنید

 

 

آدرس: 37 Nalbandyan St, Yerevan 0010, Armenia

تلفن: +374 10 580804

۲۹ بهمن ۱۳۹۷

نظرات کاربران