تصاویری رویایی از تایلند که شما را عاشق سفر به این کشور می‌کند

جاذبه‌های گردشگری تایلند
تصاویری رویایی از تایلند که شما را عاشق سفر به این کشور می‌کند

سواحل سفید، آبشارها و برکه‌های زمردین، مزارع زیبای برنج، فیل‌ها و حیات وحش زیبا و مناظر بی‌بدیل ... چه کسی هست که دوست نداشته باشد با تور تایلند سفر کند؟ این کشور یکی از محبوب‌ترین مقاصد در تمام دنیا برای سفر است و تعداد گردشگران آن از مجموعه چندین کشور بیشتر می‌شود. با این حال اگر می‌خواهید بیشتر برای رفتن به تایلند مشتاق شوید، پیشنهاد می‌کنیم به این ۱۰ عکس فوق‌العاده از این کشور زیبا نگاهی بندازید.

 


جزیره فی‌فی


آب شفاف و زیبای فی‌فی یکی از جذاب‌ترین نقاط برای سفر به تایلند است. شما می‌توانید از بسیاری از مقاصد گردشگری مهم این کشور و جزایر مختلف به این مکان رفته یک یا چند روز در آن سر کنید. هر چقدر که در فی‌فی بمانید برای انجام تفریحاتی که در آن امکانش را دارید کم است. ازغواصی تا انواع ورزش‌های آبی و دیدار از طبیعتی که شما را شگفت‌زده می‌کند.

 

پنج پارک ملی تایلند ؛ از جنگل‌های بارانی تا زندگی با فیل‌ها

 

 

 جزیره فی‌فی

 


معابد چیانگ می


چیانگ منگ در شمال تایلند، یکی از نقاط بسیار زیبای این کشور است که آنقدر که باید به آن پرداخته نمی‌شود. در این شهر بیش از ۳۰۰ معبد زیبا در طبیعیتی شگرف قرار گرفته که بخش زیادی از آن‌ها بر روی تپه‌های بلند قرار دارند.

 

 

 معابد چیانگ مِی

 


پارک ملی دریایی تونگ


اگر به سامویی سفر کرده باشید می‌توانید یا بک گردش یک روزه به وسیله‌ی قایق، به راحتی به این پارک ملی زیبا بروید. جایی شگفت انگیز متشکل از چندین جزیره‌ی کوچک با آبی درخشان که دنیای زیر آبش یکی از شگفتی‌های طبیعت در تایلند است. برای رفتن به این منطقه، تورهای گردشی متنوعی با قایق برگزار می‌شود که می‌توانید از همان سامویی در آن‌ها شرکت کنید.

 

۱۰ جزیره و خلیج زیبا اما پنهان تایلند که در سفر به پوکت و کرابی باید از آ‌ن‌ها دیدن کنید

 

 

 پارک ملی دریایی تونگ

 


آبشار اراوان


آبشار معروف به هفت طبقی اراوان در پارک ملی به همین نام قرار دارد، اما این آبشار نه واسطه خودش بلکه به واسطه برکه‌ی زمردین بسیار زیبایی که پای آن تشکیل می‌شود معروف است. نگینی پنهان و زیبا در قلب جنگلی در کانچانبوری. اگر به این پارک ملی رفتی، فراموش نکنید که از خط راه‌آهن مرگ و رودخانه کاوای هم دیدن نمایید.

 

 

 آبشار ایراوان

 


بازار شناور دامنوئن سادواک


بازارهای شناور تایلند از محبوب‌ترین نقاط گردشگری این کشور هستند. البته در زمان قدیم تعداد آن‌ها کم‌تر بود اما با توجه به اشتیاقی که گردشگران به دیدنشان نشان دادند، به مرور کانال‌های اطراف بانکوک چند مورد دیگر از این بازارهی باز شد. از معروف‌ترین آن‌ها البته بازار شناور دامنوئن سادواک که تنها یک و نیم ساعت با بانکوک فاصله داشته و فضایی عالی برای گردش در کانال، خرید و همچنین خوردن غذاهای خیابانی بر روی قایق دارد.

 

معرفی ۱۰ مکان از زیباترین نقاط تایلند

 

 

 بازار شناور دامنوئن سادواک

 


سواحل شنی سفید


تایلند نه یک بلکه چندین و چند ساحل شنی سفید دارد که با آب درخشانی که به ساحلشان موج می‌زند، یکی از مهم‌ترین دلایل بسیاری از گردشگرانی است که قرار است به تایلند سفر کنند اما در بانکوک نمانند. در هر جزیره‌ای یا نقطه ساحلی از تایلند که سفر کنید، حتما چند مورد از این سواحل زیبا را پیدا خواهید کرد.

 

 

 سواحل شنی سفید

 


جزیره پاهانگ


اگر اهل جشن‌های شاد و بزرگ هستید، جشن‌های ماه کامل که در سواحل مختلف تایلند برگزار می‌شود، به طور حتم شما را راضی خواهد کرد. اما برای اینکه بهترین‌ها را تجربه کنید، بهتر است به سراغ جزیره پاهانگ بروید که معروف‌ترین‌ جشن‌ها در آن برگزار می‌شود.

 

قدم زدن در زیباترین و رویایی‌ترین باغ‌ها و مزارع گل تایلند

 

 

 جزیره پاهانگ

 

جزایر keao yai


اگر با تور تایلند به پوکت سفر کنید، نباید فرصت دیدن از این جزیره زیبا به شکل قلب را از دست بدهید. تصورش را کنید که به یک سفر دو نفره رفته‌اید و قرار است یکی از گردش‌های عاشقانه خود را در جزیره‌ای بگذارید که شمایل یک قلب را دارد! برای رسیدن به آن نیز مسیر نسبتا کوتاهی باید با قایق طی کنید و در خود کئائو یای نیز با طبیعی بسیار زیبا و ساحلی عالی برای شنا و استراحت مواجه خواهید شد.

 

 

 

 کائو یای

 


شمال تایلند


مزارع برنج طبقاتی در شمال تایلند، از جمله زیباترین و معروف‌ترین مناظر این کشور است. مزارع بسیار بزرگ که دره‌ها را پوشانده و در زمان کشت زیبایی‌های منحصر به فردی را در این نقطه از تایلند پدید می‌آورد.

 

 

 شمال تایلند

 


منطقه محافظت شده‌ی کائو پرا بانگ کرام


چند برکه‌ی زمردین زیبا در این پارک وجود دارد که بسیاری از گردشگران برای دیدن آن‌ها و درختانی که ریشه از خاک بیرون دارند به این مکان می‌روند، اما وقتی که وارد این پارک جنگلی شوید، جاذبه‌های فراوانی را پیدا خواهید کرد که همتراز با این برکه‌های زیبا هستند.

۰۱ اسفند ۱۳۹۷

نظرات کاربران