تور جام جهانی روسیه 2018

درباره تور جام جهانی روسیه 2018

از زمانی که تیم ملی ایران به جام جهانی راه پیدا کرد، بسیاری برنامه سفر به این کشور پهناور بستند. کشوری با تاریخی غنی که هر شهرش زیبایی‌های شگرفی دارد و جدای از فوتبال می‌تواند مقصدی ایده‌آل برای سفر باشد. بازی‌های ایران در شهرهای سن‌پترزبورگ، کازان و سارانسک برگزار می‌شود و کمپ تیم ملی نیز در مسکو بنا خواهد شد. اگر قصد سفر و دیدن بازی‌ها از نزدیک را دارید، فرصت را غنیمت بشمارید و با پیش‌خرید تور جام‌جهانی روسیه 2018 با قیمتی معقول به این سفر جذاب رهسپار شوید.

روسیه، میزبان جام جهانی 2018

 

 

 


روسیه یکی از دو انتخاب جنجالی پایان کار سپ بلاتر در فیفا بود. کشوری که در تابستان ۲۰۱۸ جام جهانی را میزبانی می‌کند و بسیاری برگزیده شدنش را حاصل دیدگاه‌های سیاسی می‌دانند. اما فارغ از این مسائل، روسیه یکی از بهترین نقاط دنیا برای برگزاری تور جام جهانی روسیه  همچین رویداد بزرگی است. کشوری که قرار است از میهمانانی از سراسر جهان میزبانی کند و با توجه به پیشینه تاریخی هر کدام از شهرهایی که بازی‌ها در آن برگزار می‌شود و مهیا سازی این شهرها برای همچین رویداد بزرگی، به نظر انتخابی فوق‌العاده می‌رسد.

 

 

دانستنی‌ های ضروری برای سفر به جام جهانی روسیه

 


آب و هوای روسیه در روزهای جام جهانی 2018 روسیه


روسیه کشوری بسیار پهناور است و آب و هوای آن در جای جای کشور یکسان نیست. اما اگر به صورت کلی بخواهیم در مورد آب و هوای تابستانی شهرهای برگزار کننده تور روسیه ویژه جام جهانی 2018 صحبت کنیم، باید آن‌ها را به دو دسته تقسیم نماییم.

 

 

 

 

آن‌هایی که تابستانی نسبتا گرم و خشک دارند و دمای هوا در آن‌ها به ۲۵ تا ۲۸ درجه می‌رسد و البته نواحی خنک‌تری که آب و هوایی بیشتر شبیه به بهار دارند تا تابستانی که ما در ایران به چشم می‌بینیم. در بسیاری از شهرها امکان بارندگی‌های تابستان وجود خواهد داشت، پس چند دست روپوش مناسب برای شرایط بارانی نیز همراه خود ببرید. اگر لباس مناسب داشتید، حتما داخل شهرهای روسیه پیاده‌رو کنید و در ۱۰ میدان روسیه برای تماشای رایگان بازی های جام جهانی در کنار دیگر مردم شهر، از تماشای فوتبال لذت ببرید.


معرفی شهرهای میزبان تیم ملی ایران در جام جهانی روسیه 2018


نرخ تور جام جهانی روسیه مختص به شهرهایی می‌شود که ایران بازی‌های خود را در آن برگزار می‌کند.


ایران - مراکش در سنت پترزبورگ

اولین بازی ایران در یکی از مهم‌ترین شهرهای روسیه برگزار می‌شود. شهری که در ۱۷۳۰ به دستور پتر کبیر بنا گذاشته شد، این شهر در دوره‌ی شوروی متحد به لنینگراد تغییر نام پیدا کرد اما با از هم پاشی شوروی، دوباره به نام پیشین خود خوانده می‌شود. جاذبه های گردشگری سنت پترزبورگ نشان از این دارد که این شهر قصه‌های زیادی در خود دارد اما نکته‌ای زیبای آن در تابستان‌هایی نهفته شده که به واسطه شکل حرکت خورشید، تقریبا شب به سراغ شهر نمی‌آید و هوا در بازه‌ی کوتاهی از سال، از روشنای روز تنها به حالت گرگ و میش تغییر پیدا می‌کند.

 

 

 

 

این شهر آنقدر مراکز دیدنی دارد که در  قیمت تور روسیه جام جهانی 2018 به خوبی نشان می‌دهد که برای همه‌ی این امکانات برنامه‌ریزی شده است و شما می‌توانید بعد یا قبل از بازی تیم ملی به راحتی در آنها گردش کنید و از بناهای تاریخی یا مراکز تفریحی آن لذت ببرید.


۲۵ خرداد ۹۷ (ساعت ۱۸:۳۰ به وقت ایران)

 

آشنایی با سنت پترزبورگ ؛ میزبان اولین بازی ایران در جام جهانی

 

ورزشگاه سنت پترزبورگ

اولین بازی تیم ملی ایران، در تورهای جام جهانی در یکی از مهم‌ترین ورزشگاه‌های جام جهانی است. استادیومی که قرار است یکی از بازی‌های نیمه‌نهایی و بازی سوم-چهارمی را میزبانی کند، بنابراین شاید بد نباشد نکات مهم ورزشگاه سنت پترزبورگ را بدانید:

 

افتتاح ورزشگاه : سال 2017
در اختیار تیم باشگاهی: FC Zenit
گنجایش: ۵۶۱۹۶ نفر

 

 

ورزشگاه سنت پترزبورگ را به نام‌های دیگری همچون زنیت آرنا، استادیوم کرستوفسکی و یا پیتر آرنا می‌شناسند که به تازگی ساخته شده و دراختیار تیم زنیت قرار گرفته است. کار ساخت این ورزشگاه بسیار زیبا در سال ۲۰۰۵ آغاز شد و قرار بود سال ۲۰۰۹ به بهره‌برداری برسد اما چندین مشکل باعث شد تا چند سال اول بارها پروژه به کل تعطیل شود. شرکت گاز پروم که این استادیوم متعلق به آن بود، نهایتا از کار کنار کشید تا شهرداری سن‌پترزبورگ کار را به دست بگیرد و با صرف یک میلیارد دلار، گرانقیمت‌ترین ورزشگاه دنیا را بسازد.
این استادیوم را کیشو کوراکاوا، یکی از معماران بزرگ ژاپنی طراحی کرده و سقف آن به صورت کامل امکان پوشش زمین و تماشاگران را دارد. همانطور که گفته شد گنجایش کلی این مکان ۵۶۱۹۶ نفر برای بازی‌های لیگ است اما قرار بر این شده تا این میزان برای بازی‌های جام جهانی به ۶۸۰۰۰ نفر افزایش پیدا کند. علاقمندانی که با تور روسیه ویژه جام جهانی 2018 همراه می‌شوند می‌توانند با راهنمایی کارشناس‌های گردشگری خرید بلیط جام جهانی 2018 را هم به سادگی انجام دهند.

 


چطور به ورزشگاه سنت پترزبورگ برویم؟

 

 

 

استادیوم سنت پترزبورگ در غرب جزیره کرستوفسکی واقع شده. جزیره‌ای در شمال غربی شهر و به طور کلی ۷.۵ کیلومتر از مرکز شهر فاصله دارد. اگر شما همراه تور جام جهانی روسیه باشید به‌خوبی متوجه می‌شوید که هزینه سفر به جام جهانی روسیه به گونه‌ای پیش‌بینی شده است که شما بدون هیچ هزینه‌ای با ترانسفر رایگان به ورزشگاه می‌رسید. اما نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به این مکان Krestovsky Ostrov در خط ۵ است. خطی که تا مرکز شهر امتداد دارد و دسترسی به آن بسیار ساده است. با این حال باید در نظر بگیرید از ایستگاه تا ورزشگاه حدود ۲۵ دقیقه مسیر پیاده‌روی وجود دارد.
خط ۱۰ و ۲۵ اتوبوس نیز به این ورزشگاه می‌رود و ایستگاهشان کمی از مترو نزدیک‌تر است، با این حال هنوز ۱۵ دقیقه پیاده‌روی دارد. خط ۱۰ اتوبوس تا مرکز شهر سنت پترزبورگ امتداد دارد اما خط ۲۵ از قسمت‌های جنوبی آغاز می‌شود.


آدرس دقیق: Futbol'naya Alleya, 1, Sankt-Peterburg, Russia, 197110

 

جاذبه‌های اطراف ورزشگاه سنت پترزبورگ

ورزشگاه همانطور که گفتیم در یک جزیره واقع شده و از سه سمت به دریای بالتیک ختم می‌شود. با این حال چندین محل ورزشی، یک پارک بازی و یک منطقه پیاده روی در نزدیکی آن وجود دارد. به طور کلی اطراف این محل از جمله محبوب‌ترین مناطق برای مردم محلی جهت تفریح و پیک‌نیک است.

 

 

جایگاه‌های ورزشگاه سنت پترزبورگ

بهتر است در قیمت بلیط جام جهانی 2018 دقت کنید که این ورزشگاه چهار جایگاه دارد که یکی در طبقه بالایی در دو طرف دروازه، بخش میانی در طبقه بالا و پایین و پشت دروازه در طبقه پایین است.

 

 

 

 ایران - اسپانیا در کازان

هزینه تور جام جهانی روسیه برای شما به‌گونه‌ای پیش‌بینی شده است که شما مطابق آن به دومین و مهم‌ترین بازی تیم ملی مقابل اسپانیا، در شهر کازان (قازان) هم می رسید. شهری که پیشینه‌اش با جنگ‌ها و مرگ‌های بسیاری از جمله حمله مغول‌ها همراه بوده، اما حالا با تمام داشته‌هایی که از گذشته به یادگار برده و در جای جای شهر قابل مشاهده است، به منطقه‌ای مدرن و زیبا نیز بدل شده است و در دل روسیه خودنمایی می‌کند.

 

 

 

همانطور که گفته شد کازان شهری با بناهای تاریخی بسیار از جاهای دیدنی تور جام جهانی روسیه 2018 است و به واسطه تلاقی رودهای ولگا و کازانکا، طبیعتی زیبا دارد.

 

۳۰ خرداد ۹۷ (ساعت ۲۱:۳۰ به وقت ایران)

 

دانستنی های کازان ؛ میزبان مسابقه‌ی ایران و اسپانیا

 

ورزشگاه کازان آرنا

دومین بازی ایران در تور جام جهانی روسیه ، در ورزشگاهی آشنا برای ایرانیان برگزار می‌شود. ورزشگاه شهر کازان و تیم روبین کازان که به واسطه حضور سردار آزمون در این تیم و طرفداران بی‌شماری که در شهر دارد، احتمالا تیم ایران را تشویق خواهند کرد! بنابراین شاید بد نباشد نکات مهم ورزشگاه کازان را بدانید:

 

افتتاح ورزشگاه : سال ۲۰۱۳
در اختیار تیم باشگاهی:  FC Rubin Kazan
گنجایش: ۴۵هزار نفر

 

 

 

 

این ورزشگاه در شهر کازان و برای انجام بازی‌های تابستانی سال ۲۰۱۳ و بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۸ ساخته شد. ورزشگاهی مدرن که در اختیار تیم باشگاهی شهر قرار گرفت.

کار ساخت کازان آرنا در سال ۲۰۱۰ آغاز و در سال ۲۰۱۳ به بهره‌برداری رسید. ورزشگاهی که میزبان مراسم آغازین بازی‌های آسیایی ۲۰۱۳ بود و یازده روز بعد، اختتامیه آن بازی‌ها را نیز میزبانی کرد. سپس این ورزشگاه برای ساخت امکانات و بهینه‌سازی جهت اجرای بازی‌های فوتبال تا سال ۲۰۱۴ دوباره دچار ساخت و ساز شد.

این ورزشگاه بسیار مدرن از معدود استادیوم‌هایی در تور جام جهانی روسیه است که به طور کلی از نو ساخته شده و بازسازی ورزشگاه قدیمی نیست و به همین واسطه، اولین مکانی هم است که پیش از هر ورزشگاه دیگری آماده ارائه خدمات جام جهانی گشته است.

 

چطور به ورزشگاه کازان آرنا برویم؟

 

 

کازان آرنا در شمال شرقی شهر و در کرانه غربی رود کازانکا بنا شده است و تقریبا ۶ کیلومتر با مرکز شهر فاصله دارد. اگر شما همراه تور جام جهانی روسیه باشید می‌دانید که قیمت تور روسیه جام جهانی 2018 با بهترین هزینه، بهترین امکانات را برای شما در نظر گرفته است و شما می‌توانید با ترانسفر آژانس، رایگان به ورزشگاه بروید، اما برای دسترسی به آن نیز می‌توان از هر دو خط تراموای ۵ یا ۶ استفاده کرد. خط ۵ از اصلی‌ترین خطوط است و تا مرکز شهر و کرملین کازان امتداد دارد. خط ۶ اما از شمال کازان به سمت این استادیوم حرکت می‌کند.

در کنار تراموا شما می‌توانید از خط ۷ اتوبوس‌های برقی و همچنین اتوباس‌های محلی که برای استادیوم شروع به سوار کردن مسافر در اطراف شهر می‌کنند نیز استفاده کنید.

آدرس دقیق: пр-кт Ямашева, 115 А, Kazan, Respublika Tatarstan, Russia, 421001

 

جاذبه‌های اطراف ورزشگاه کازان آرنا

اگر کمی از ورزشگاه دور شوید و چند دقیقه‌ای پیاده‌روی کنید، بهترین رستوران های کازان را پیدا خواهید کرد تا بتوانید غذایی قبل یا بعد از مسابقه صرف کنید. اما اگر بخواهید ساعاتی قبل یا بعد از بازی را به تفریح اساسی بپردازید، پیشنهاد ما این است که بعد از بررسی ۱۰ تفریح کازان به مجموعه Riviera که درست در کنار Leninskaya Dam واقع شده و حدود ۲۰ دقیقه پیاده‌روی با ورزشگاه فاصله دارد، بروید. این محل شامل یک پارک آبی جذاب، سینمایی فوق‌العاده، فروشگاه‌های متعدد و رستوران‌ها و کافه‌های متعدد است.

 

 

 

تورهای کازان آرنا

در طول سال تورهایی برای بازدید از ورزشگاه وجود دارد که مشخص نیست در ایام جام جهانی نیز برپا شود یا خیر. این تورهای ۶۰ دقیقه‌ای با صرف ۳۰۰ روپیه شما را به دیدن بخش‌های مختلف ورزشگاه از جمله جایگاه‌های VIP و سالن‌های کنفرانس می‌برد. اما اگر دوست دارید سوغاتی‌ های روسیه را با خود به یادگار بیاورید، به مشهورترین مرکز خریدهای کازان سر بزنید.

 

 

 

 

جایگاه‌های ورزشگاه کازان آرنا

همچون دیگر ورزشگاه‌های میزبان جام جهانی، جایگاه‌های این استادیوم نیز به غیر از بخش VIP به چهار بخش تقسیم شده که بهتر است در خرید بلیط جام جهانی 2018 آن را در نظر داشته باشید. بخش های میانی در طبقات بالا و پایین و دو بخش هم در پشت دروازه‌ها.

 

 

 


ایران - پرتغال در سارانسک

بازی آخر تیم ملی ۵ روز بعد از بازی دوم برگزار می‌شود و با توجه به نتایج بازی‌های قبلی ممکن است تشریفاتی یا خیلی مهم باشد. این بازی بر خلاف دو بازی گذشته در شهری کوچک با جمعیتی ۳۰۰ هزار نفری به نام سارانسک برگزار می‌شود.

 

 

 

شهری زیبا با آب و هوایی بسیار مطلوب در دوره‌ی برگزاری بازی‌های تور جام جهانی روسیه ۲۰۱۸  که با موزه‌ها و کاخ‌های متعددی که در خود دارد. جاذبه های گردشگری سارانسک می‌تواند دریچه‌ای برای شناخت فرهنگ و هنر روسیه محسوب شود.


۴ تیر ۹۷ (ساعت ۲۱:۳۰ به وقت ایران)

 

دانستنی های سارانسک ؛ شهر میزبان مسابقه ایران و پرتغال

 

ورزشگاه موردویا

آخرین بازی تیم ملی در دور مقدماتی جام جهانی نیز در یکی از ورزشگاه‌های تازه تاسیس روسیه انجام می‌شود. استادیومی که تا زمستان پیش از شروع بازی‌ها هنوز به بهره‌برداری نرسیده و در حال ساخت است، بد نیست نگاهی به نکات کلیدی ورزشگاه بیاندازیم:

افتتاح ورزشگاه : سال ۲۰۱۸
در اختیار تیم باشگاهی: Mordovia Saransk
گنجایش: ۴۵هزار نفر

 

 

 

این استادیوم را به نام‌های دیگری همچون Yubileyny یا ورزشگاه سارانسک نیز می‌شناسند. استادیومی که قرار بود در اوایل سال ۲۰۱۷ شروع به فعالیت کند و در اختیار تیم شهر قرار گیرد، اما کار ساخت آن تا نیمه‌های سال ۲۰۱۸ به درازا خواهد کشید. استادیومی با ۴۵ هزار نفر گنجایش که تنها در بخش تماشاگران مسقف است.

البته کار ساخت ورزشگاه موردویا از سال ۲۰۱۰ آغاز شده بود و بعد از ساخت سازه اصلی به دلیل نبود بودجه به کل رها شد تا اینجا در اواخر سال ۲۰۱۴ کار ساخت آن از سر گرفته شد. البته گنجایش این ورزشگاه برای بازی‌های جام جهانی به این تعداد خواهد رسید و بعد از انجام بازی‌ها بسیاری از صندلی‌های آن جدا شده و بخش‌های متنوعی در آن احداث می‌شود تا در نهایت این شهر نسبتا کوچک، ورزشگاهی ۲۸ هزار نفری را به خود ببیند.

 

چطور به ورزشگاه موردویا برویم؟

 

 

 

 

واقعیت این است که برای رفاه مسافران و همچنین سفری متفاوت، در آخرین بخش از سفر، آنها در شهر ساحلی اولیانوفسک اقامت می‌کنند و با کمک راهنمای گردشگری اولیانوفسک از این بخش سفر لذت ویزه‌ای می‌برند. با این حال ورزشگاه در بخش شرقی شهر کوچک سارانسک ساخته شده و از میدان معروف این شهر Sovetskaya، تنها ۱۰ دقیقه پیاده راه است. البته اگر شما همراه تور جام جهانی روسیه باشید، می‌توانید با ترانسفر آژانس به محل مسابقات بروید مسیر اصلی ریلی شهر نیز ایستگاهی به فاصله دو کلیومتر و ۳۰ دقیقه پیاده‌روی نسبت به استادیوم دارد. ایستاگاه اتوبوس میان شهری سارانسک نیز ۴ کیلومتر با خود ورزشگاه فاصله دارد.

همانطور که گفته شد از بیشتر بخش‌های مرکزی شهر به راحتی و با پای پیاده می‌توانید به ورزشگاه مراجعه کنید، اما اگر نیاز به اتوبوس بود، سریع‌ترین مسیر داخل شهری استفاده از خط ۴۴ است. مسیری که از ترمینال اتوبوس بین شهری تا نزدیک ورزشگاه را طی می‌کند.

 

آدرس دقیق: Volgogradskaya Ulitsa, 11, Saransk, Respublika Mordoviya, Russia, 430009

 

جاذبه‌های اطراف ورزشگاه موردویا

با توجه به اینکه محل ورزشگاه بسیار به مرکز شهر نزدیک است، به راحتی می‌توانید به پارک‌ها، مراکز خرید و رستوران‌ها و کافه‌های مختلف دسترسی داشته باشید. این شهر کوچک مکان‌های دیدنی و فروشگاه‌های فوق‌العاده‌ای دارد که از انتظار شما نسبت به وسعتش بسیار فراتر است.

 

 

 

 

جایگاه‌های ورزشگاه موردویا

این ورزشگاه دو جایگاه اصلی در میانه و دو سمت استادیوم را برای بلیت‌ فروشی از هم جدا کرده است.

 

 


دیگر میزبانان جام جهانی روسیه 2018


اما جام جهانی تنها برای ایران برگزار نمی‌شود و شهرهای مختلف روسیه باید از۳۲ کشور جهان و تماشاگرانی از تمام جغرافیای زمین پذیرایی کنند. که اگر مایل باشید دیگر بازی‌ها را تماشا کنید و میهمان مراسم دیگر تور جام‌جهانی روسیه ۲۰۱۸ باشید باید همراه تور روسیه به مقاصد پیش بینی شده برای بازی‌ها سفر کنید و هم‌زمان هم به تماشای بازی‌ها بنشینید و هم از جاذبه های گردشگری روسیه لذت ببرید.

 

 

 


مسکو: بعد از سه شهری که در بخش قبلی معرفی کردیم، جاذبه‌های گردشگری مسکو این شهر را برای ایرانیان از مهم‌ترین مقاصد در تور جام جهانی روسیه  تبدیل کرده است. زیرا کمپ تیم ملی ایران در این محل واقع می‌شود و دو ورزشگاه موجود در این شهر بیشترین تعداد بازی‌ها در جام را میزبانی می‌کنند.


کالینینگراد: شهری خاص و بندری دور از جغرافیای اصلی روسیه در میان لهستان و لیتوانی. این شهر زیبا از جمله کوچک‌ترین استادیوم‌ها را برای میزبانی تیم‌ها در تور روسیه جام جهانی داراست.


نیژنی نووگورود: این شهر از جمله نزدیک‌ترین شهرها به مسکو است و با یک ورزشگاه ۴۵ هزار نفری میزبان بازی‌ها خواهد بود. بعد از تماشای جاذبه‌های گردشگری سنت پترزبورگ دیدن زیبایی‌های نیژنی نووگورود جذاب است.


سامارا: ششمین شهر بزرگ روسیه در جنوب شرقی روسیه که یکی از مناطق بسیار خوش آب و هوای این کشور در ایام تابستان محسوب می‌شود. محلی ایده‌آل برای اجرای مسابقات فوتبال.


ولگوگراد: تزاریتسا، استالین‌گراد و حالا ولگوراد. هر تغییر اسمی در این شهر نشان از واقعه‌ی بزرگ تاریخی دارد که در جای جای این شهر زیبا نمایان است. از زیباترین و پرجاذبه‌ترین شهرهای روسیه که میزبان بازی‌های تور جام جهانی روسیه نیز هست.


روستوف: یکی از شهرهای فوتبالی روسیه که به واسطه حضور سردار آزمون در تیم فوتبال این شهر، در بین ایرانیان بسیار شناخته شده است. این شهر که در کنار رود دن واقع شده با ورزشگاهی ۴۵ هزار نفری میزبان بازی‌ها خواهد بود.

 

 

 


سوچی: جنوبی‌ترین شهر میزبان مسابقات در روسیه یکی از زیباترین آن‌ها نیز محسوب می‌شود. یکی از شهرهای گردشگرپذیر برای تور جام جهانی روسیه ۲۰۱۸ است. این کشور که پیش‌تر مسابقات المپیک زمستانی را نیز میزبانی کرده بود.


یکاترینبورگ: یکی از مراکز فرهنگی روسیه و چهارمین شهر پرجمعیت این کشور که در دوره‌ی شوروی سابق با نام سوردلوفسک شناخته می‌شد. این شهر نیز با ورزشگاهی ۳۵ هزار نفری که به تازگی مرمت شده، از مسابقات میزبانی خواهد کرد.


معرفی استادیوم های میزبان بازی‌های ایران در جام جهانی روسیه 2018


- ورزشگاه سننت پترزبورگ یا کرستوفسکی که میزبان اولین بازی تیم ملی در تور جام جهانی روسیه 2018 محسوب می‌شود، در اختیار تیم زنیت قرار دارد و با توجه به بازسازی صورت گرفته در این ورزشگاه‌، در حال حاضر گنجایش ۶۸ هزار و ۱۳۴ نفر را در خود دارد.

 

 

 

با توجه به هزینه یک میلیارد دلاری روسیه برای بازسازی این ورزشگاه، کرستوفسکی به یکی از مدرن‌ترین و البته گران‌ترین ورزشگاه‌های دنیا نیز بدل شده است.


- کازان آرنا دومین میزبان برای تیم ملی خواهد بود. این ورزشگاه تازه تاسیس در سال ۲۰۱۳ کار ساخت خود را به پایان رسانده و با توجه به نوساز بودنش، نیازی به بازسازی برای جام جهانی نداشت. ۴۵ هزار و ۳۷۹ نفر گنجایش کازان آرنا است و قرار است ۶ بازی از مجموع بازی‌های تور روسیه جام جهانی در آن برگزار شود.

 

 

 


- سومین ورزشگاهی که ایران قرار است در آن بازی کند با نام موردوویا، هنوز در مراحل آماده سازی قرار دارد. این ورزشگاه ۴۵ هزار و ۱۵ نفر تماشاگر گنجایش خواهد داشت و پس از اتمام بازی‌ها هم‌زمان با تور جام جهانی روسیه  در اختیار تیم این شهر قرار خواهد گرفت.

 

 

 


سفر میان شهرهای میزبان جام جهانی روسیه 2018


به طور کلی برای سفر میان این شهرها در تور روسیه جام جهانی ۲۰۱۸ سه راه حل وجود دارد. سفر با هواپیما، سفر جاده‌ای و راه‌آهن. باید در نظر گرفت که مسافت بین بعضی شهرها آنقدر زیاد است که عملا باید با هواپیما به آن‌ها سفر کرد. برای مثال اگر بازی دو تیم در کازان را تماشا کردید و خواستید به کالینینگراد بروید و بازی دیگری را به تماشا بنشینید، راهی به جز سفر با هواپیما نخواهید داشت. اما خوشبختانه با توجه به اینکه کمپ تیم ملی در مسکو واقع است و بسیاری مسافران نیز در آن‌جا سکونت پیدا می‌کنند، شهرهای برگزار کننده بازی‌های تیم ملی به هر سه طریق قابل دسترسی هستند.

 

 

 

 

اما مسافران تور جام جهانی روسیه 2018 با توجه به هماهنگی‌های ویژه آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان، با همراهی سرویس‌های جابه‌جایی خط‌هوایی پرواز اصلی به‌صورت کاملا رایگان انجام می‌شود.


انواع بلیط بازی‌های جام جهانی روسیه 2018


جدا از این که قیمت بلیط بازی‌های مختلف در طول تور جام جهانی روسیه 2018 برای مراحل مسابقات متفاوت خواهد بود، جایگاه‌های متفاوت بر روی سکوها نیز قیمت‌های مختلفی دارند. به طور کلی بلیط‌های هر ورزشگاه به ۴ دسته تقسیم می‌شوند.

 

 

 

 

دسته اول بلیط‌های گرانقیمتی خواهد بود که بهترین مکان ورزشگاه را شامل می‌شود. دسته آخر ارزان‌ترین بلیط‌های مربوط به هر بازی به شمار می‌روند که تنها به افراد محلی فروخته می‌شوند و دو دسته دیگر جایگاه‌های دیگر ورزشگاه را شامل می‌شوند و قیمتی نزدیک به هم دارند.


هر چه سریع‌تر برنامه سفر با تور جام جهانی روسیه 2018 را بچینید


با توجه به محدود بودن سفرها و بلیط‌ها برای بازی‌های جام جهانی، پیش‌خرید سریع‌تر تور روسیه جام جهانی ۲۰۱۸ این بازی‌ها می‌تواند از نظر هزینه بسیار به صرفه‌تر باشد. با نزدیک شدن به این بازی‌ها هزینه رزرو هتل، قیمت بلیط‌ها و بسیاری مسائل دیگر افزایش می‌یابد.

 

 

 

پس به فکر سفرهای لحظه آخری نباشید که برای بازی‌های جام‌جهانی از سفر باز نمانید.


باید ها و نبایدها هنگام سفر به روسیه در جام جهانی 2018


بعضی بایدها و نبایدهای اولین سفر به روسیه مهم هستند. برای مثال بهتر است حتما الفبای روسی را یاد بگیرید تا بتوانید تابلوهای راهنما را مطالعه کنید. وقتی به دیدن مراکز مهم گردشگری از جمله کلیساها و اماکن مقدس می‌روید، باید در نظر داشته باشید که رفتار مودبانه‌ای از خود بروز دهید و با لباس مناسب به این اماکن بروید. مراقب باشید از اماکن دولتی عکس نگیرید و همیشه لباس گرم همراه داشته باشید.

 

 

 


فراموش نکنید که شما به یکی از زیباترین کشورهای دنیا سفر کرده‌اید. پس جدا از فوتبال، از جاذبه‌های گردشگری روسیه دیدن کنید و از بودن در مناطق زیبای این کشور پهناور لذت حداکثری را ببرید.

 

شرکت‌های هوایی برای سفر به روسیه در جام جهانی 2018


اگر چه در ایام جام جهانی شرکت‌های هوایی بسیاری برای سفر به این کشور برنامه‌ خواهند داشت، اما Nordwind از شناخته شده‌ترین خطوط هوایی از ایران به روسیه برای انتقال مسافران تور جام جهانی روسیه 2018 محسوب می‌شود.