۹ مکان روح زده و ترسناک در هند که هر کسی جرات دیدنشان را ندارد

جاذبه‌های گردشگری هند

هند، کشور آیین‌های مختلف، داستان‌های اساطیری، رازهای سر به مهر و مردمی است که به گفتن داستان‌های مختلف علاقه بسیاری دارند. در چنین کشوری که داستان‌های محلی‌اش در مورد پادشاهان و ملکه‌ها، شاهدخت‌ها و شاهزاده‌ها، گنج‌های دفن شده و دشت‌های نفرین شده آنقدر زیاد است که هیچ وقت کسی همه‌ی آن‌ها را نشنیده، مطمئنا مناطق ترسناکی پیدا می‌شود که از آن‌ها به عنوان مناطق روح زده یاد می‌کنند.
در لیست زیر، ما مناطقی را برای شما گرد آوری کرده‌ایم که به عنوان ۹ مورد از ترسناک‌ترین محل‌های روح زده هند شناخته می‌شود. جاهایی که هر کس جرات رفتن به آن را ندارد، اما گردشگران شجاعی هستند که در سفرشان با تور هند، عظم رفتن به چنین مناطقی را می‌کنند.

 


۹- تونل شماره ۳۳ ، شیملا


شیملا از جمله زیباترین و معروف‌ترین شهرهای هیمچال پرادش محسوب می‌شود. با مناظر بسیار زیبایی که از آن داستان‌های ترسناکی روایت می‌شود، داستان‌هایی در مورد مناطق روح‌زده که کسی جرات رفتن به آن را ندارد. یکی از معروف‌ترین روایت مربوط به تونل شماره ۳۳ است، جایی که می‌گویند روح یک مهندس راه‌ آهن انگلیسی به نام کلنل باروگ، ده‌ها سال است که در آن رفت و آمد می‌کند. گفته شده اگر نیت خوبی داشته باشید، او با شما رفتاری دوستانه خواهد داشت!

 

جذاب‌ترین ماجراجویی‌های ریلی در هند

 

 

 


۸- محدوده GP در میروت ، اوتار پرادش


اگر چه این محدوده، محلی پر رفت و آمد به حساب می‌آید، با این حال اتفاقات غیر طبیعی زیادی را به خود دیده که به همین دلیل داستان‌های زیادی در مورد آن روایت می‌شود. مهم‌ترین روایت در مورد خانه‌ای در این محله است، که محلی‌ها می‌گویند روح چند پسر و دختر کم سن و سال در آن خانه زندگی می کنند. بارها گزارش شده که این پسرها و دخترها که در طی چندین سال تغییری نکرده‌اند، در شب‌هایی خاص به دور یک شمع درون این خانه می‌نشینند. در روزهای معمولی نیز، کسانی که جرات رفتن به این خانه را کرده‌اند، بارها صدای خنده‌های عجیبی از آن شنیده‌اند.

 

 

 


۷- ساحل دوماس ، گوجرات


درست در کنار دریای عرب در گوجرات، ساحل معروف وجود دارد که به واسطه شن سیاه و اتفافات عجیبی که در آن افتاده معروف شده است. بارها پیش آمده که بسیار صدای گریه یا نجوا در این ساحل شنیده‌اند و گردشگرانی که جرات می‌کنند تا به آن بروند، می‌گویند صدای قدم زدن چندین نفر در ساحلی را شنیده‌اند که کسی در آن راه نمی‌رفت. گفته شده، در گذشته‌ای نه چندان دور، بسیاری بعد از رفتن به این ساحل، در آن گم شده‌اند و بابت همین خرافات، تمام گردش‌هایی که به این مکان انجام می‌شود، به صورت گروهی است.

 

 

 


۶- آگراسن کی بائولی ، دهلی


تور دهلی آگرا جیپور ، بهترین فرصت ممکن برای رفتن به چند مکان وحشت‌آور در هند است. یکی از این مکان‌ها که در دنیا شهرت دارد، آگراسن کی بائولی نام دارد. این مکان بسیار زیبا با معماری شگرفش درست در قلب دهلی جدید جا دارد. جایی که در قرن ۱۴ و به دستور ماهاراجا آگراسن ساخته شده است. قبلا این مکان با آب سیاه پر بود و از مردم خواسته می‌شد تا جانشان را در آن قربانی کنند. روایت است که این آب مردم را هیپنوتیزم می‌کرد. حالا اما کاملا خشک شده، اما گفته می‌شود، روح کسانی که در آن خود را قربانی کرده‌اند، با خشک شدن آب، حالا در این مکان سرگردانند.

 

۷ نقطه‌ی فوق‌العاده در دهلی که چشم‌اندازی زیبا از این شهر به شما ارائه می‌دهد

 

 

 


۵. شهر فیلم راموجی ، هایدارباد


یکی از بزرگ‌ترین شهرک‌های فیلم‌ سازی در تمام کشور که تقریبا هر چیزی که یک فیلم‌ساز هندی بخواهد را در خود دارد. هتل‌های زیادی را نیز در خود دارد تا دست اندرکاران و بازیگران بتوانند در آن اقامت کنند. اما یک راز مخوف در مورد آن وجود دارد، رازی که باعث شده اتفاق‌های غیر طبیعی در آن به وقوع بپیوندد. این مکان بر روی زمینی ساخته شده که پیشتر نبردی خونین در آن رخ داده بود. حالا، بسیاری گزارش می‌کنند که در هنگامه‌ی شب، صدای نجوا می‌شنوند یا چراغ‌ها را می‌بینند که خاموش و روشن می‌شوند. این داستان‌ها در مورد هتل‌ها و اتاق‌هایی که دختران جوان به تنهایی اجاره می‌کنند بیشتر است و بارها گفته شده که صدای ضربه زدن به در و فریادی که تنها درون اتاق شنیده می‌شود، به گوش می‌رسد.

 

 

 


۴. مالکا محل ، دهلی


درست در کنار ایستگاه زمین‌شناسی دهلی و پشت باغ بودا، محلی وجود دارد که بسیاری از محلی‌های دهلی جرات رفتن به آن را ندارند. جایی که دو نواده معروف صاحب این محل، وقتی که دولت وقت از آن‌ها می‌خواهد تا اموال خود را به آن‌ها بدهد، با خوردن آبی حاوی خرده‌های الماس خود را می‌کشند. بدن آن‌ها برای ده روز روی میز باقی می‌ماند و کسی آن‌ها را پیدا نمی‌کند. روایت شده، بعد از آن وقتی مادرشان خواسته دو فرزندش را خاک کند، یک شب را در کنار جنازه‌هایشان سر کرده و کمی بعد از خاکسپاری او هم می‌میرد. حالا روایت می‌شود که روح هر سه آن‌ها با هر کس که به اموالشان نزدیک شود، مقابله خواهد کرد.

 

 

 


۳. قلعه شانیواروادا ، پونی


شانیواروادا اقامتگاهی قلعه گونه است که در سال ۱۷۴۶ ساخته شد تا پادشاه ماراتا در آن سکونت کند. تا اینکه او در سال ۱۸۱۸ خود را به بریتانیایی‌ها تسلیم کرد. با اینکه بسیاری از گردشگران به واسطه معماری خاص این مکان، آن را به یاد می‌آورند، اما محلی‌هایی که از داستان‌های ترسناک به وقوع پیوسته در آن باخبرند، جرات رفتن به آنجا را ندارند. دلیل اصلی آن هم روح شاهزاده ۱۳ ساله‌ای است، که به شکلی بی‌رحمانه به قتل رسید و خونش در سرسرای این محل به زمین رسید. این روح شب‌ها به تالارهای این قلعه سرک می‌کشد و در زمان ماه کامل، بسیار صدای زجه‌های آن را در این محل شنیده‌اند.

 

 

 


۲. فیروز شاه کتلا ، دهلی


زمانی این منطقه، نگینی بود که در فیروزآباد می‌درخشید، حالا اما به محلی روح زده بدل شده که بسیاری از گردشگران حتی جرات آمدن به آن را ندارند. اتفاقات عجیب زیادی در این مکان زیبا رخ داده که باعث این شایعات شده است. جایی که بسیاری در آن گم‌ شده‌اند، بسیاری در آن دست به خودکشی زده‌اند و قتل‌های بی‌دلیل زیادی در باغ‌های آن رخ داده است.

 

 

 


۱. دو هیل، کورسئونگ ، بنگال


شاید در بیشتر ماه‌های سال، این تپه‌ی زیبا جایی دیدنی برای پیک نیک باشد که به همراه خانواده می‌توانید به آن مراجعه کنید، اما واقعیت این است که جنگل‌های موجود در این تپه، آن هم در جایی که به دانشگاه‌هایش معروف است، محلی روح زده و غایط ترسناک خواهد بود. بسیاری در مسیر جنگلی این تپه ناپدید شده‌اند، بسیاری به شکلی عجیب کشته شده‌اند و چندین نفر نیز یا خود را کشته‌اند یا اینکه مجنون وار از آن خارج می‌شوند. بسیاری از کسانی که جرات ورود به این جنگل را داشته‌اند، می‌گویند صدای نجواها به وضوح به گوشتان می‌رسد و بارها در میان درختان می‌توانید پسر بچه‌ای را ببینید که بین بوته‌ها از این سو به آن سو می‌رود.

 

 

۱۵ مرداد ۱۳۹۷