۸ کافه‌ی مشهور شهر جیپور، رأس طلایی مثلث گردشگری هندوستان

جاذبه‌های گردشگری جیپور

جیپور شهر قلعه‌ها و قصرهای هندوستان یکی از رئوس طلایی مثلث گردشگری این کشور است. شهری که هرسال توریست‌های فراوانی را به خود می‌کشاند و به عنوان شهر ثروتمندان کشور هند شناخته می‌شود. این شهر که در شمال غربی هندوستان قرار دارد به دلیل داشتن بناها و ساختمان‌های صورتی رنگ به شهر صورتی معروف شده است. در سفرتان با تور هند به این شهر اگر به دنبال بهترین کافه‌ها برای خستگی در کردن و همینطور گذراندن اوقاتی خوش هستید همراه ما باشید. همراه ما باشد تا ۸ کافه‌ی مشهور این شهر را خدمتتان معرفی کنیم.

 

تمام چیزی که باید از مثلث طلایی محبوب‌ترین تور هند بدانید

 


۱- کافه 100% Rock


کافه‌ای مشهور مخصوص جوانان این شهر و جوانان گردشگر. جاییکه در بعضی روزهای هفته می‌توانید به دیدن هنرنمایی جوانان این شهر که موسیقی راک می‌نوازند بنشینید و یا اگر بند این کافه به صورت زنده ننواخت درحالیکه صداهای ضبط شده را می‌شنوید بهترین غذاها و دسرهای جیپور را نوش جان کنید. غذاهای چینی و اروپایی البته. درهای این کافه همه روزه از ساعت سه ظهر تا ۲ نیمه شب به روی مشتریانش باز است.

 

جیپور؛ شهر صنایع‌دستی و جواهرات هندوستان

 

 

 


آدرس: جیپور، یودهیشتیر، R-۱۴

 


۲- کافه Aza


کافه‌ای لوکس که در هتل فیرمونت واقع شده است. کافه‌ای که از چند بخش تشکیل شده است و طراحی منحصر به فردی دارد. میزها، صندلی‌ها، پنجره‌های این کافه به گونه‌ای سنتی و تاریخی هستند و در ترکیب با یکدیگر فضاهای خاصی از هند و جیپور می‌سازند. این کافه از فضایی بیرونی و درونی تشکیل شده است و فضای مخصوص کسانیکه سیگار می‌کشند با کسانیکه نمی‌کشند در این کافه جداست.

 

  سفر به جیپور را با حضور در این ۸ رستوران لوکس جذاب کنید 

 

 

 


آدرس: جیپور، ریکو کوکاس ۲، جیپور فیرمونت

 


۳- کافه Bar Palladio


کافه‌ای سنتی و شیک در یکی از بناهای تاریخی این شهر که حضور در آن تصویری زیبای از جیپور برای مسافرانش می‌سازد. بنای این کافه یادآور معماری دوران مغول‌هاست. فضای درونی و بیرونی آن یکی از بهترین جاهای جیپور است که در آن می‌توانید ساعت‌ها زمان صرف کنید و بهترین نوشیدنی‌ها و همینطور دسرها و غذاهای این شهر را نوش جان کنید. اگر در سفر به جیپور هزینه‌ی غذاها و نوشیدنی‌هایی که می‌خورید چندان برایتان مهم نیست و در یک سفر اقتصادی به هند نرفته‌اید، به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما به این کافه تشریف ببرید.

 

 

 


آدرس: جیپور، قصر ناریان نیواس

 


۴- کافه Blackout


کافه‌ای دیدنی و عالی برای گذراندن یک شب باشکوه در جیپور. جاییکه در ارتفاع قرار دارد و چشم‌انداز ناب و زیبایی از این شهر به بازدیدکنندگانش ارائه می‌دهد. بهترین نوشیدنی‌ها و غذاهای بین‌المللی و مشهور دنیا در منوی این کافه وجود دارند تا ذائقه‌ی بیشتر ملیت‌ها و سلیقه‌ها را با رفتن به این کافه تامین شود. در شب‌های سفرتان به جیپور یکی از بهترین تفریحاتی که می‌توانید انجام بدهید رفتن به این کافه است.

 

 

 


آدرس: جیپور، هتل گلدن اوک، طبقه‌ی نهم

 


۵- کافه Colorbar


کافه‌ای زیبا و رنگارنگ که شب‌ها با نورهای LED نورپردازی می‌شود و ظاهری زیبا به خود می‌گیرد. ظاهری که فضایی خاص مانند کافه‌های آمریکایی تولید می‌کند. این کافه شب‌ها یکی از شلوغ‌ترین مکان‌های شهر جیپور است که هم شهروندان و هم گردشگران به آن می‌روند و از فضا و نوشیدنی‌های ناب آن استفاده می‌کنند. در سفر به جیپور و هند اگر از فضاهای تکراری خسته شده‌اید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما یک شب به این کافه تشریف ببرید.

 

 

 


آدرس: جیپور، بلوار رادیسون

 


۶- کافه Grunge


کافه‌ای زیبا و مشهور که در سال ۲۰۱۵ از سوی مجله‌ی تایمز هند به عنوان بهترین کافه‌‎ی شهر جیپور شناخته شده است. کافه‌ای زیرزمینی که در شب‌های چهارشنبه و جمعه، بندی مشهور در آن موسیقی زنده می‌نوازد. بهترین دسرها و نوشیدنی‌های جیپور را می‌توانید در این کافه نوش جان کنید. البته حتما باید بدانید قیمت منوی این کافه چندان ارزان نیست.

 

 

 


آدرس: جیپور، فرودگاه پلازا، پلات شماره ۳

 


۷- کافه‌ی شبانه Orca Black


در یکی از شب‌های بودن‌تان در جیپور اگر بی خوابی به سرتان زد به شما پیشنهاد می‎کنیم حتما به این کافه تشریف ببرید. جایی پر شور و هیجان که می‌توانید شب را از ابتدا تا نیمه‌هایش طی کنید و در روزهای آخر هفته نیز به صبح برسانید. بهترین برگرها و نوشیدنی‌های جیپور در این کافه با قیمت‌های نسبتا مناسب به مشتریان ارائه می‌شوند.

 

 

 


آدرس: جیپور، ساوای رام سینگ

 


۸- کافه Sheesh Mahal


کافه‌ی تنهایی‌ها و سکوت‌ها. سایه‌ها و خلوتی‌ها. کافه‌ی عاشقی‌ها. این کافه یکی از آرام‌ترین کافه‌های جیپور است که با طراحی زیبا و خاصش فضایی بی‌نظیر برای مشتریانش ساخته است. در سفرتان به جیپور اگر دنبال آن هستید یک شب را در مرور خاطرات و بازیابی خودتان در تنهایی و خلوت به سپیده‌ی صبح برسانید پیشنهاد می‌کنیم حتما به این کافه تشریف ببرید.

 

 

 


آدرس: جیپور، کایلاش پوری

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷