زیباترین نقاط بالی برای کمپ زدن

جاذبه‌های گردشگری بالی

تور بالی مقصدی مجلل از لحاط زیبایی طبیعت و موهبت‌های بی‌پایان بهشتی است هیچ جای تعجب هم نیست که فهست اقامتگاه‌های این جزیره گرمسیری بی‌پایان باشد. اما چرا شبی را در چنین نقطه بی‌نظیری زیر آسمان ستاره باران نخوابید و اردو نزنید؟ از سواحل پر زرق و برق گرفته تا دامنه کوه‌های زیبا و چشمگیر در بالی فرصت‌های زیادی برای کمپ زدن وجود دارد که تجربه بی‌نظیری را برای شما از اقامت در اینجا ارائه می‌دهد.

 

کمپ بالیووسو (Baliwoso Camp)

این اردوگاه بومگردی پکیج کاملی شامل چشم اندازهای خیره کننده، فعالیت‌های سرگرم کننده، آموزش و فرصت کمک به جامعه محلی از طرق مختلف را فراهم می‌آورد. این اردوگاه که در دهکده پنگوتان واقع شده، به منظور حفاظت از طبیعت و فرهنگ با در نظر گرفتن مزایای پایدار برای مردم محلی از طریق گردشگری، ایجاد شده است. در واقع این اردوگاه به دلیل خلاقیت در ایجاد سرگرمی و آموزش مهمانان در زمینه‌های مختلف مثل فرهنگ، باغبانی و سبک زندگی پایدار، محبوبیت بیشتری پیدا کرده و بسیار مود توجه قرار دارد. یکی از جذاب‌ترین تجربه‌های سفر بالی در این منطقه کاشت درخت است. با اقامت در اینجا می‌توانید تجارب جذابی کسب کنید.

آدرس: Baliwoso Camp, Pengotan, Bangli Regency, Bali, Indonesia

 

نوسا پنیدا (Nusa Penida)

برای توریست‌هایی که می‌خواهند فراتر از خط ساحلی گسترده بالی را کاوش کنند و فعالیت‌های مختلفی انجام دهند، این جزیره ترفندهای بیشتری در آستین خود دارد. ایالت بالی دارای تعداد زیادی جزیره کوچک دیگر است که زیبایی آن‌ها را فقط با جزیره اصلی می‌توان مطابقت داد. جزیره نوسا پنیدا که از محبوب‌ترین سفرهای روزانه از جزیره اصلی بالی است تنها یک ساعت با قایق از ساحل جزیره فاصله دارد. بعد از رسیدن به اینجا شما خودتان را در بهشتی کوچک خصوصی می‌بینید، که با نسیم‌ گرم، آب صاف و گیاهان زیبایی که صخره‌ها را آراسته‌اند، پر شده است. بعد از رسیدن به اینجا اردو بزنید و تا می‌توانید از اقامت جادویی‌تان در این جزیره کوچک لذت ببرید. سکوت زندگی مدرن و موسیقی بکر طبیعت روح‌تان را در اینجا جلا داده و شما را از مرز زمان و سرزمین‌ها عبور می‌دهد.

 

گردشی دخترانه در بهترین نقاط خرید در بالی

گونونگ آگونگ (Gunung Agung)

حقیقت این است که حتی اگر در بالی مناظر بی‌نظیر زیادی دیده باشید باز هم چیزی که از ارتفاعات می‌توان دید چیز متفاوتی هستند. یکی از راه‌های سرگرم کننده و آرامش بخش برای رسیدن به این هدف، پیاده‌روی و راه اندازی اردوگاه در گونونگ آگونگ برای تماشای مناظر عصر و صبحگاهی جزیره است. این آتشفشان جذاب و خیره‌کننده دارای دو نقطه کمپ در دو طرف کوه است که هر کدام تقریبا در نیمه راه قله کوه قرار دارند. برای مردم محلی بالی گونونگ آگونگ کوهی مقدس است بنابراین پیاده روی با راهنمای تور یا افراد محلی را توصیه می‌کنیم.

گونونگ آبانگ (Gunung Abang)

اگر به دنبال ماجراجویی در بالی هستید اما مطمئن نیستید که مهارت و انرژی لازم برای صعود به کوه را برای اردو زدن دارید یا نه، گونونگ آبانگ می‌تواند بهترین گزینه به عنوان جایگزینی برای گونونگ آبانگ باشد. با وجود اینکه گونونگ آبانگ یکی از مرتفع‌ترین آتشفشان‌های بالی است، اما به دلیل مسیری ساده و راحت، گردشگران در کمتر از سه ساعت می  توانند به قله برسند. همچنین معبدی در قله کوه با فضای مناسب برای استقرار و اردو وجود دارد که می‌توانید در همان قسمت مستقر شوید. در اینجا با چشم‌اندازی فوق العاده از ارتفاعات و نسیم خنک که در درختان منطقه نجوا می‌کنند مورد استقبال قرار خواهید گرفت.

 

۸ نکته جالب در مورد اوبود بالی

بوکیت آسا (Bukit Asah)

اگر نمی‌توانید تصمیم بگیرید که در ساحل یا جنگل اردو بزنید ما برای شما پیشنهاد منحصر به فردی داریم. یک صخره سر سبز کنار ساحل چطور است؟ در اینجا همه چیز را یک جا در دسترس خواهید داشت. از مناظر نفسگیر جزایر کوچک که در دریا پراکنده هستند تا پوشش گیاهی اطراف، که هیزم برای تجربه کمپینگی فوق‌العاده را فراهم می‌کند همه چیز برای شما در دسترس قرار گرفته است. دسترسی به صخره با وسایل نقلیه آسان بوده و با وجود روستایی که در این نزدیکی هست می توانید در صورت لزوم غذا و نوشیدنی بخرید.

آدرس: Sengkidu, Karangasem Regency, Indonesia

 

ساحل نیانگ نیانگ

این ساحل دور افتاده برای کمپی آرام و به دور از شلوغی برای ارتباط عمیق‌تر با طبیعت به شدت توصیه می‌شود. به صدای امواج گوش دهید، در آب زلال فرو بروید و در زیر نور خورشید قرار بگیرید. پس از برپایی چادر، قبل از لذت بردن از غروب آفتاب، پیاده روی طولانی خوبی را در امتداد خط ساحلی تمیز و آرام انجام دهید و یا برای آتش روشن کردن چوب جمع کنید. زمان برپایی چادر دقت کنید گرفتار جذر و مد نشوید.

 

بهترین فعالیت‌ها در منطقه نوسا دوآ در بالی

۲۱ فروردین ۱۴۰۰