خوشمزه‌ترین برگرهای دبی را اینجا نوش جان کنید

جاذبه‌های گردشگری دبی

دبی به عنوان گرانترین شهر خاورمیانه شناخته می‌شود؛ با این حال یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری برای ایرانی‌هاست. بسیاری از گردشگران ایرانی، برای تعطیلات نوروزی و بهاری خود این شهر جذاب را برای سفر انتخاب می‌کنند. این کلان‌شهر خاورمیانه، محل خوبی برای بازدید از معماری مدرن، آثار فرهنگی و گالری‌ها، تفرجگاه‌ها و مراکز تفریحی دیدار کنید اما در کنار همه این‌ها، دبی شهر خوبی برای شکم‌گردی نیز هست.

علاوه بر غذاهای عربی و خاورمیانه‌ای جذاب، در این شهر همسایه، شانس این را دارید که غذاهای آمریکایی، اروپایی و بین‌المللی را هم امتحان کنید. پس اگر شما هم از طرفدارهای برگر و فست فود هستید و می‌خواهید برای تعطیلات خود سفر با تور دبی را انتخاب کنید، این مطلب را بخوانید تا با بهترین برگری‌های این شهر آشنا شوید.

 

 

Burger Rebel

 

برگری به هر دو سبک گوشتی و گیاهخواری

درجه قیمت: متوسط

در این رستوران، می‌توانید بهترین برگرهای گیاهی دبی و خاورمیانه را نوش جان کنید. علاوه بر این، Burger Rebel فضای داخلی و طراحی و دکوراسیون بسیار جذابی دارد. تمام دیوارهای رستوران، با نقاشی‌های عجیبی، تزئیین شده‌اند و این به شما کمک می‌کند تا زمان انتظار برای برگر خوشمزه را آسان‌تر تحمل کنید!

 

  رستوران‌های ارزان دبی با غذاهایی خوشمزه 

 

 طعم برگرهای این رستوران، کاملا خلاقانه و غافلگیر کننده است. به عنوان مثال، برگر استرالیایی این رستوران، ترکیبی جذاب از آناناس، گوجه فرنگی، چغندر، پنیر، سس باربیکیو و یک همبرگر است که از بهترین محصولات گوشت گاو و استیک تهیه شده است. محبوب‌ترین برگر سرآشپز در این رستوران، زبان گوشت گاو خرد شده است که با ترب کوهی و پیازهای ترد مزه‌دار شده است. تمام برگرهای این رستوران، از برگرهای گیاهی تا استیک‌ها در نان مخصوصی سرو می‌شوند که به خوبی گریل شده است.

 

Dhow & Anchor

رستوران فست فود به سبک انگلیسی

درجه قیمت: گران

این رستوران فست فود، در نزدیکی هتل معروف برج العرب واقع شده است و یکی از گران‌ترین رستوران‌های سبک بریتانیایی در ساحل جمیرا است. همبرگرهای ویژه این رستوران از یک استیک طعم‌دار شده گوشت گاو، به همراه پنیر چدار مخصوص، یک نان ترد و سس دست‌ساز کچاپ، مارمالاد پیاز، فلفل دلمه و سس خردل تشکیل شده است.

 

  بهترین کارهایی که می‌توانید در نخل جمیرا انجام دهید 

 

اگر در بهار تا زمستان به این شهر زیبای خاورمیانه سفر کرده‌اید، می‌توانید برگر لاکچری خود را در فضای روباز تراس نوش جان کنید. در روزهای گرم سال هم، این رستوران در فضای داخلی شیک از شما پذیرایی خواهد کرد. علاوه بر برگرها، بهتر است که با دقت خوبی به دسرها و پیش غذاهای منوی این رستوران توجه کنید چراکه گزینه‌های هیجان انگیزی در انتظارتان هستند.

 

 

HABIBI BURGER 

 

فست فود برگری

درجه قیمت: مقرون به صرفه

 این برگری جذاب که حدود دو سال از راه‌اندازی آن می‌گذرد در هتل مارینای دبی از شما میزبانی خواهد کرد. برگرهای حبیبی برگر، از نظر اندازه در دسته برگرهای بزرگ قرار می‌گیرد. این برگرهای چرب و جذاب از گوشت گاو آرژانتینی تهیه می‌شوند. شما با پرداخت مبلغ قابل قبولی، می‌توانید یک برگر بزرگ به همراه سیب زمینی سرخ شده ترد و خوشمزه نوش جان کنید.

به یاد داشته باشید که با دقت جزئیات منوی این برگری را بررسی کنید. پیش‌غذاها و نوشیدنی‌های تازه زیادی در این منو وجود دارند که می‌توانید متناسب با ذائقه خود بهترین آن‌ها را انتخاب کنید.

 

۶ تفریح معمول در سفر به دبی

 

 

More Café

 

کافه رستوران به سبک اروپایی

درجه قیمت: متوسط رو به گران

 این کافه رستوران، به عنوان یکی از پر سر و صداترین کافه‌های دبی در سال ۲۰۰۲ میلادی افتتاح شد و پس از حدود هجده سال، هنوز هم توانسته است جایگاه خود را به خوبی حفظ کند. برگرهای این کافه رستوران، از یک ساندویچ مخصوص چهار لایه تشکیل شده‌اند که با مواد و چاشنی‌های متنوع تهیه می‌شود.

 

 

 منوی وعده شام این کافه رستوران، کامل‌ترین منوی روزانه است که در آن می‌توانید خوراک مخصوص گوشت گاو را هم انتخاب کنید. یک خوراک مخصوص که با پنیر، سس ویژه خردل، کاهو، خیار، پیاز کاراملی شده، زیره، سس مایونز، گوجه فرنگی و سس گوجه فرنگی برای شما سرو خواهد شد. تمام ساندویچ‌ها و برگرهای این رستوران، برای شما در نان تازه ذرت چاودار سرم می‌شود.

 

 

FIVE GUYS 

 

رستوران زنجیره‌ای بین‌المللی

درجه قیمت: مقرون به صرفه

 رستوران فست فود فایو گایز، یک رستوران زنجیره‌ای آمریکایی است که غذای اصلی آن برگر است و در واقع به خاطر همین برگرها در جهان شهرت دارد. این رستوران در سال ۲۰۱۷ میلادی نخستین شعبه خود را در دبی افتتاح کرد. این رستوران، با استقبال زیادی از سوی مردم دبی و گردشگران خاورمیانه و آسیایی روبه رو شد چراکه با یک قیمت متعادل می‌توانند یک برگر با کیفیت نوش جان کنند.

 

لاکچری‌ترین سوغاتی‌های تور دبی

 

 علاوه بر برگرهای محبوب، ساندویچ‌های دیگر این رستوران هم طرفدارهای خاص خودشان را دارند. به خصوص ساندویچ‌هایی که ماده اصلی آن‌ها از گوشت قرمز تهیه می‌شود مانند ساندویچ هات داگ مخصوص. نوشیدنی‌های متنوعی هم در این رستوران برای شما سرو خواهد شد که نوشابه آمریکایی طرفدارهای زیادی دارد.

 

 

Rhodes Twenty10

 

رستوران بین‌المللی

درجه قیمت: متوسط

گری رودز (Gary Rhodes)، سرآشپز بین‌المللی این رستوران برگرهای بی‌نظیر خود را در یک فضای فوق‌العاده برای شما سرو خواهد کرد. برگرهای مخصوص گری، که هر کدام از آنها شامل یک استیک فیله‌ای ۲۲۵ گرمی است که با مخلفات ویژه‌ای برای شما سرو خواهد شد. در این نهار خوری که به سبک ولزی – بریتانیایی مدیریت می‌شود، کاهوی مخصوص، گوجه فرنگی کبابی، پیاز حلقه‌ای کاراملی و انواع سس برگر در اختیارتان خواهد بود. علاوه بر غذاهای اصلی و دسرهای خوشمزه، خوب است که خوراک سیب زمینی با خامه سرخ شده در روغن اردک را هم امتحان کنید.

 

 در این ۵ رستوران دبی خوش‌مزه‌ترین غذاهای دنیا را بخورید 

۰۷ اسفند ۱۳۹۸