۲ تفریح لاکچری که در سفر به لنکاوی می‌توانید آنها را تجربه کنید

جاذبه‌های گردشگری لنکاوی

لنکاوی جزیره‌ی رمزها و جادوهاست. جزیره‌ی جنگل‌های پیچ در پیچ و درختان تو در تو. جزیره‌ای که روزگاری پناهگاه دزدان دریایی بوده است و امروزه پر از جاذبه‌های بکر و درجه یک است. جزیره‌ای که شبانه روزی پر رویداد برای مسافرانش می‌سازد و برای آنها امکاناتی از جنس بهترین تفریحات فراهم آورده است. جزیره‌ای که صاحب رمانتیک‌ترین اقامتگاه‌های کشور مالزی است و در تمامی روزهای سال از بی‎شمار مسافر میزبانی می‌کند. در سفرتان با تور مالزی به این جزیره اگر به دنبال تفریحات خاص و لاکچری هستید . همراه ما باشید تا شما را با امکانات گلف و ماهیگیری در این جزیره آشنا کنیم.

 


زمین‌های لوکس گلف در لنکاوی


گلف یکی از ورزش‌های لاکچری و خاص دنیا به حساب می‌آید که امکانات انجام آن در جای‌جای دنیا و برای همه‌ی افراد فراهم نیامده است. ورزشی که بیشتر متعلق به ثروتمندان است و انجام دادن آن گران می‌باشد. چرا که تجهیزات آن گران است. در سفرتان به لنکاوی اما اگر علاقه‌مند به انجام این ورزش هستید، امکانات لازم و تجهیزات مورد نیاز در سه زمین مختلف این جزیره فراهم آمده است تا شما صاحب یک تجربه ماندگار در این زمینه شوید.

 

بهترین کارهایی که می‌توانید در پادانگ ماتسیرات لنکاوی انجام دهید

 

 

 


۱- 99 East Golf Club


یک زمین عالی که چشم‌اندازهای فوق‌العاده‌ای از لنکاوی به مراجعه‌کنندگانش ارائه می‌دهد. زمینی که ۱۸ سوراخ دارد و در کنار ساحل واقع شده است. این مجموعه‌ی ورزشی یکی از لاکچری‌ترین مجموعه‌های ورزشی لنکاوی به حساب می‌آید که همه روزه از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۶:۳۰ عصر به روی علاقه‎مندان به گلف باز است. در سفرتان به لنکاوی به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر برای نخستین بار است که می‌خواهید گلف را تجربه کنید به شما توصیه می‌کنیم به این مجموعه که در جالان بوکیت مالوت واقع شده است تشریف ببرید.

 

 

 


۲- Gunung Raya Golf


یک زمین ۱۸ سوراخه‌ی عالی که توسط یک معمار آمریکایی طراحی شده است. زمین سبزی که وقتی وارد آن می‌شوید دیگر احساسی از بودن در لنکاوی ندارید و انگار به ایالات متحده آمریکا رفته‌اید. زمینی که در پناه درختان بلند بالا آرام گرفته است و رفتن به آن یک روز متفاوت و فراموش ناشدنی برایتان می‌سازد.

 

راهنمای گردش دو روزه در لنکاوی

 

 

 


۳- The Els Club Teluk


یک باشگاه عالی که رفتن به آن نه تنها امکان بازی کردن گلف را برای شما به ارمغان می‌آورد که رفتن به این باشگاه امکان آموزش دیدن را نیز برای شما فراهم می‌آورد. باشگاهی که از صبح خیلی زود تا اواخر شب درهایش به روی علاقه‎‌مندان به گلف باز است و از آنها با بهترین مربیان و امکان پذیرایی می‌کند. زمین این باشگاه ۱۸ سوراخ دارد و یکی از زیباترین زمین‌های گلف مالزی به حساب می‌آید.

 

 

 


ماهی‌گیری در جزیره بی‌نظیر لنکاوی


یکی دیگر از تفریحات نابی که در لنکاوی می‌توانید انجام بدهید ماهیگیری است. اگر اهل حوصله و صبر هستید و می‌خواهید به نقاط بکر این جزیره بروید و قلاب به آب بیندازید همراه ما باشید. همراه ما باشید تا دو نقطه‌ی معروف این جزیره برای ماهیگیری را خدمتتان معرفی کنیم. نقاطی که هم برای یک تفریح خانوادگی مناسب هستند و هم برای تفریحاتی مجردی.

 

سفری با تفریحات لاکچری و ماجراجویی لذت بخش به لنکاوی

 

 

 


۱- Royal Langkawi Yacht Club


یک مکان عالی در لنکاوی که تمامی تجهیزات لازم برای ماهیگیری را در اختیار شما قرار می‌دهد و در بخشی از دریا که ماهی‌ها در عمق سه متری از سطح آب در حال شنا هستند امکان قلاب انداختن را برای شما فراهم می‎آورد. این نقطه از لنکاوی یکی از بهترین نقاط آن برای صید به حساب می‌آید که تعداد زیادی از ماهیگیران حرفه‌ای به آن مراجعه می‌کنند. ماهیگیرانی که یا اهل کشور مالزی هستند و یا از نقاط دیگر دنیا به آن آمده‌اند. اگر می‌خواهید با قایق بزنید به دل آب و چند ساعتی میان آبی آسمان و آبی دریا غوطه‌و‌ر باشید به شما توصیه می‌کنیم حتما به این مرکز از لنکاوی تشریف ببرید و حداقل یک نیمروز خود را در آن سپری کنید.

 

گشت و گذاری دریایی با تورهای دریانوردی لنکاوی

 

 

 


۲- Rebak Marina


یک مکان عالی که از سال ۲۰۰۳ برای ماهیگیری تجهیز شده است. مکانی که با رفتن به آن می‌توانید ساعت‌های لذت‌ بخشی را پشت سر بگذارید. چرا که جدای از ماهیگیری، دور تا دور آن با کافه‌های ساحلی پر شده است که امکان نوش جان کردن بهترین قهوه‌ها را برای شما به ارمغان می‌آورد. جاییکه تمامی تجهیزات حرفه‌ای ماهیگیری را در اختیار شما قرار می‌دهد و با قایق شما را می‌برد به جاییکه آبی آسمان و دریا یکی می‌شود. اگر در یک سفر رمانتیک به لنکاوی رفته‌اید شک نکنید انجام دادن این تفریح بسیار برای شما خاطره‌انگیز و خاص خواهد بود و جدای از انجام یک کار لذتبخش، می‌توانید عکس‌های دلربایی از خودتان نیز بیندازید.

 

 

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸