۱۰ رستوران کیش برای داشتن لحظه‌های خاطره‌انگیز از سفر

جاذبه‌های گردشگری کیش

کیش همان جزیره‌ای است که قلب زیبایی هر کشور به حساب می‌آید. همان جزیره‌ی پر رویدادی که مردمان یک کشور را به خودش می‌کشاند. همان جزیره‌ای که شبانه‌روزی پرنشاط و پرهیجان برای مسافرانش می‌سازد. همان جزیره‌ای که در کنار گردشگران داخلی، گردشگران خارجی زیادی نیز در خود دارد. در سفرتان با تور کیش اگر جدای از تفریحات ساحلی و دریایی و بازدید از مرکزخریدها و بازارها به دنبال بهترین رستوران‌ها هستید . همراه ما باشید تا ۱۰ رستوران معروف و ویژه‌ی این جزیره را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- رستوران رویال استار


یک رستوران لاکچری و ایرانی اروپایی. رستورانی بزرگ و مجلل که بعضی شب‌ها برای بودن در آن باید میز رزرو کنید. رستورانی که منوی متنوعی از غذاهای ایرانی و اروپایی دارد و همین امر باعث شده است هرشب هم مهمانان ایرانی داشته باشد و هم مهمانان خارجی. رستورانی که موسیقی زنده در آن نواخته می‌شود تا فضایی منحصر به فرد برای مشتریانش داشته باشد. رستورانی که یک کافی‌شاپ عالی نیز در خود دارد و با رفتن به کافی‌شاپ آن نیز می‌توانید بهترین دسرهای جزیره‌ی کیش را نوش جان کنید. پارکینگ و وای‌فای رایگان از دیگر امتیازات این رستوران است. رستورانی که دو محیط سر باز و سر پوشیده دارد و متناسب با فصل‌های سال هر کدام از این فضاها مخاطبان خاص خودش را دارد.

 

۱۰ کافه‌ی عالی کیش که این جزیره را خواستنی‌تر می‌کنند

 

 

 

 


نشانی: بلوار صدف- فاز ۱- ساختمان بساک- طبقه ۳

 


۲- رستوران میرمهنا


در یک محیط شیک و مدرن که فضای بیرونی‌ مناسبی دارد رستورانی واقع شده است که بهترین غذاهای دریایی کیش را می‌توانید از آن سراغ بگیرید. رستورانی که کباب‌های معروفی نیز دارد و مشتریانش معمولا همین غذاها را سفارش می‌دهند. رستورانی که در شب‌ها بندی معروف آهنگ‌های بندری در آن می‌نوازند. این رستوران از آنجا که در مجاورت ساحل قرار گرفته است چشم‌انداز بی‌نظیری از آبهای نیلگون خلیج فارس به مشتریانش ارائه می‌دهد. با رفتن به این رستوران بهترین شام‌ها و ناهارهای کیش را می‌توانید نوش جان کنید.

 

 

 


نشانی: نوار ساحلی- جنب هتل تاپ رز

 


۳- رستوران توتی فروتی


یک رستوران عالی که در سال ۱۳۸۴ تاسیس شده است و به سبب آنکه در یک فضای اسکله‌ای قرار گرفته است یکی از پرطرفدارترین رستوران‌های کیش به حساب می‌آید. رستورانی که پشت بامش یکی از جذاب‌ترین بام‌های دبی است. چرا که تماما از چوب تشکیل شده است و چشم‌انداز زیبایی به ساحل و دریا ارائه می‌دهد. رستورانی که بهترین غذاهای دریایی و ایرانی را می‌توانید در آن سفارش بدهید و نوش جان کنید.

 

۴ ساحل دیدنی جزیره‌ی زیبای کیش که باید از آنها دیدن کنید

 

 

 

 


نشانی: انتهای بلواردریا

 


۴- رستوران پایاب


یک رستوران سنتی عالی برای آنهایی که می‌خواهند غذاهای ایرانی را در یک فضای قدیمی و به نوعی نوستالژیک نوش جان کنند. رستورانی که غذاهای بین‌المللی نیز در آن سرو می‌شود. در سفرتان به کیش اگر می‌خواهید بهترین غذاها را در یک محیط آرام و لذت‌بخش نوش جان کنید باید به این رستوران تشریف ببرید.

 

 

 

 


نشانی: میدان المپیک – بلوار المپیک

 


۵- رستوران کوه نور


یکی از رستوران‌های رمانتیک جزیره کیش که با رفتن به آن می‌توانید شبانه‌روز عاشقانه‌ی خودتان در این جزیره را جشن بگیرید. رستورانی که به سبب نورپردازی و طراحی داخلی‌اش فضای آرام و راحتی را برای مهمانانش فراهم می‌آورد. همچنین بهترین غذاها را با قیمت‌های مناسب در این رستوران می‌توانید سفارش بدهید و نوش جان کنید.

 

 

 


نشانی: میدان امیرکبیر

 


۶- رستوران فودلند


رستورانی به وسعت ۲ هزار متر مربع که ۳ سالن مجلل دارد. رستورانی مجاور به دریا و ساحل و همچنین یک مرکزخرید بزرگ به نام مرجان. رستورانی که در منویش بیش از ۱۰۰ نوع غذا وجود دارد و همین باعث می‌شود تمامی سلیقه‌ها را پوشش بدهد. رستورانی که برای نوش جان کردن وعده‌های غذایی هنگامیکه خانوادگی به کیش سفر کرده‌اید مناسب است.

 

۱۲ مرکزخرید کیش برای خریدن بهترین اجناس و سوغاتی‌ها در سفر

 

 

 

 


نشانی: بازار مرجان- غرفه های ۷۷ الی ۹۹

 


۷- رستوران پدیده شاندیز


شاندیز یکی از رستوران‌های زنجیره‌ای ایران است که شعبه‌ی کیش آن نیز یکی از شعبه‌های معروف آن به حساب می‌آید. رستورانی که بهترین غذاهای ایرانی را می‌توانید در آن سفارش بدهید و نوش جان کنید. همچنین غذاهای دریایی این رستوران از تازه‌ترین غذاهای دریایی کیش به حساب می‌آید. خوراک‌های ماهی و میگوی منوی این رستوران بسیار معروف است.

 

 

 

 


نشانی: بلوار جهان- پشت هتل مارینا پارک

 


۸- رستوران عمو اکبر


رستوران عمو اکبر یکی از بهترین رستوران‌های کیش است که می‌توانید لذیذترین غذاها را در آن نوش جان کنید. رستورانی که شاید فضای دنج و خاصی نداشته باشد اما همه‌ی این کمبودهایش را می‌شود به غذاهای فوق‌العاده‌اش بخشید.

 

 

 


نشانی: بلوار فردوسی- روبروی بازار پانیذ-مجتمع حافظ

 


۹- رستوران خانه اسپاگتی


یک رستوران ویژه که با رفتن به آن می‌توانید بهترین غذاهای ایتالیایی را در کیش نوش جان کنید. رستورانی که شب‌ها برای مهمانانش موسیقی زنده می‌نوازد و برای آنها بهترین پیتزاها و پاستاها را سرو می‌کند.

 

 

 

 


نشانی: هتل پارامیس- طبقه زیرزمین

 


۱۰- رستوران نهنگ سفید


یک رستوران عالی که به دلیل فضایش مشتریان زیادی را به خودش جلب می‌کند. رستورانی به شکل نهنگ که بهترین غذاهای ایرانی و بین‌المللی را در آن می‌شود سفارش داد و نوش جان کرد. رستورانی که غذاهای منویش گران است اما ارزشش را دارد که یک وعده‌ی غذایی خودتان را در آن نوش جان کنید.

 

 

 

 


نشانی: پشت بازار مریم- نوار ساحلی

۲۰ دی ۱۳۹۷