۶ کافه دنج کوتایسی که در سفر به گرجستان باید به آنها بروید

جاذبه‌های گردشگری گرجستان

کوتایسی یکی از زیباترین و پرجمعیت‌ترین شهرهای گرجستان به حساب می‌آید که بعد از تفلیس و باتومی پرگردشگرترین شهر این کشور است. جاییکه در فاصله‌ی سه ساعته از باتومی قرار دارد و خیلی از مسافران این کشور یکی دو روز از سفرشان به گرجستان را به کوتایسی اختصاص می‌دهند. در سفرتان با تور گرجستان و کوتایسی اگر می‌خواهید جذاب‌ترین کافه‌های این شهر را بشناسید. همراه ما باشید تا ۶ کافه دنج این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم. کافه‌هایی که خستگی یک روز پر رفت‌و‌آمد و پربازدید را با بهترین قهوه‌ها و نوشیدنی‌ها از بدن شما بیرون می‌کنند.

 


۱- Tea house Foe-Foe


در یک فضای دنج و صمیمی، فضایی که یک سکوت روح‌افزا و آرامش‌بخش با خودش دارد، فضایی که مسافران را از خستگی و سردرگمی بیرون می‌آورد کافه‌ای واقع شده است که یکی از مشهورترین و بهترین کافه‌های این شهر است. جاییکه همه روزه در فصل‌های بهار و تابستان مسافران زیادی را به خودش می‌کشاند و از آنها با بهترین قهوه‌ها و اسنک‌ها و دسرها پذیرایی می‌کند. درهای این کافه همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ شب به روی مشتریانش باز است و از آنها با بهترین‌هایش پذیرایی می‌کند. بنابراین هرساعتی به کوتایسی برسید می‌توانید به این کافه مراجعه کنید تا خستگی و گرسنگی‌تان را از تن بیرون کنید.

 

۵ کافه‌ی شبانه‌ی باتومی؛ شهر بندری گرجستان

 

 

 

 


نشانی: خیابان شوتا روستاولی

 


۲- ETO’s


یک کافه‌ی اروپایی ارزان قیمت که بسیاری از مسافران تنها و ماجراجویان را به خودش می‌کشاند. کافه‌ای که فضایی امن و صمیمی دارد و به نوعی پاتوق هیچ‌هایکرها و بک‌پکرهای کوتایسی به حساب می‌آید. با رفتن به این کافه می‌توانید جدای از بهترین نوشیدنی‌ها، بهترین خوراک‌ها را نیز نوش جان کنید. خوراک لوبیا و خاچاپوری این کافه در شهر کوتایسی شهرت فراوانی دارند و بیشتر مسافران این کافه، این دو غذا را از میان منوی متنوع آن سفارش می‌دهند. درهای این کافه همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب به روی مشتریانش باز است و از آنها پذیرایی می‌کند.

 

 

 

 


نشانی: خیابان دیوید آگماشنبلی ۲

 


۳- Our cafe


یک کافه‌ی گرم و صمیمی که با رفتن به آن می‌توانید بهترین غذاها و نوشیدنی‌های سنتی گرجستانی را در کنار معروف‌ترین غذاها، نوشیدنی‌ها و دسرهای ایتالیایی سفارش بدهید و نوش جان کنید. کافه‌ای که در روزهای آخر هفته از ساعت ۹ تا ۱۱ شب در آن بندی نسبتا معروف موسیقی زنده می‌نوازند و به همین سبب در سرتاسر شهر کوتایسی معروف شده است. کافه‌ای که همه روزه از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۱:۳۰ شب میزبان مشتریانش است.

 

۱۰ رستوران محلی تفلیس که بهترین غذاهای گرجستانی را در جذاب‌ترین مکان‌ها سرو می‌کنند

 

 

 

 


نشانی: خیابان میندا نیرو

 


۴- Cafe el paso


اگر گیاهخوار هستید و می‌خواهید با طیف وسیعی از غذاهای گیاهی مواجه شوید، به شما توصیه می‌کنیم به این کافه در شهر کوتایسی تشریف ببرید. جاییکه فقط مخصوص گیاهخوارن نیست اما برای گیاهخواران منوی ویژه‌ای دارد. جاییکه در منوی آن می‌توانید غذاهای سنتی گرجستانی پیدا کنید و آنها را با قیمت‌های ارزان سفارش بدهید. درهای این کافه همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ شب به روی مشتریانش باز است و از آنها با انواع وعده‌های غذایی پذیرایی می‌کند.

 

 

 

 


نشانی: خیابان کوئین تامار

 


۵- Kutaisi gardenia


یک کافه‌ی عالی که در روزهای آفتابی تابستانی و بهاری یکی از شلوغ‌ترین کافه‌های کوتایسی به حساب می‌آید. جاییکه فضای بیرونی‌اش در میان گردشگران بسیار معروف است و امکانی برای گفت و شنودهای مختلف برای آنها فراهم می‌آورد. درهای این کافه که حیاطش چشم‌انداز زیبایی از همجواری یک سلیقه‌ی هنری و طبیعت به شما ارائه می‌دهد همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۲ نیمه شب به روی مشتریانش باز است و از آنها با بهترین غذاها و قهوه‌ها پذیرایی می‌کند.

 

گرجستان؛ سرزمین سوغاتی‌های خوشمزه و خوشرنگ

 

 

 

 


نشانی: خیابان سیسپر کانتسلبی

 


۶- Sapore freddo


در سفرتان به کوتایسی اگر به بستنی‌های ایتالیایی علاقه‌مند هستید این کافه بهشت است برای شما. جاییکه همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب از مهمانانش پذیرایی می‌کند و به آنها طعم‌های بی‌نظیر ماندگارترین مزه‌ها را می‌چشاند. جاییکه جدای از بهترین بستنی‌ها، بهترین دسرهای شکلاتی را نیز در آن می‌توانید سفارش بدهید و نوش جان کنید. این کافه یکی از ویژه‌ترین کافه‌های کوتایسی به حساب می‌آید و در میان گردشگران به شهرت رسیده است.

 

 

 

 


نشانی: خیابان ساگارادزه ۴

۱۱ آذر ۱۳۹۷