بهترین مهمانسراهای کوله‌گردی لنکاوی برای اقامتی راحت اما ارزان

جاذبه‌های گردشگری لنکاوی

لنکاوی از جذاب‌ترین و دوست داشتنی‌ترین مقاصد ساحلی مالزی، همیشه در صدر علاقه‌مندی‌های مسافران قرار دارد. تفریحات آبی، موقعیت‌های گردشی و پیک‌نیک و مواردی دیگر از جمله ویژگی‌هاییست که گردشگران تور مالزی را به خودش جذب می‌کند. شما می‌توانید با اقامت در بهترین مهمانسراهای کوله‌گردی لنکاوی اقامتی راحت اما ارزان داشته باشید.

 

 

Tubotel Langkawi

این اقامتگاه منحصر به فرد با الهام از هتل Düsseldorf اتریش، از لوله‌های بتنی با رویکرد مینیمالیستی درست شده است. این کپسول‌های رنگی آرامشبخش با نمای دلنشینی از دریا، شانس تماشای طلوع و غروب خورشید را به شما هدیه می‌دهد. تمامی این سوییت‌ها دارای تخت‌های بزرگ و راحت با فضای کافی برای نظم دادن به لوازم شخصی هستند. شما می‌توانید وقتتان را با خوابیدن در تخت و وقت گذرانی در کافه سپری کنید و یا در انواع کروزها و تورهای جزیره‌گردی پر کنید. این هتل ارزان‌قیمت امکاناتی مثل اینترنت رایگان، رستوران و کافه و خدمات حیوانات خانگی نیز در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

 هتل‌های بی‌نظیر لنکاوی؛ جزیره جنگل‌های پیچ در پیچ 

 

 

 

 

 

آدرس: Kuala Cenang, 07000 Pantai Cenang, Malaysia

تلفن: +60 14-240 7022

 

 

Sweet Monkey Backpacker Hostel

این مهمانسرای مجلل و شیک در ساحل سنانگ، یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین نقاط توریستی لنکاوی واقع شده است. شما می‌توانید به راحتی و با یک پیاده‌روی کوتاه به غذاهای خوشمزه محلی و تفریحات ساحلی برسید. به علاوه می‌توانید در فاصله کوتاهی از شما نقاط زیادی برای شبگردی وجود دارد که می‌توانید با دوستان‌تان به آنجا بروید و تا نیمه شب از گفتگو و شادی در کنار یکدیگر لذت ببرید. رنگ دیوارها با تمایلات مالایی به رنگ‌های آبی و زرد حس اقامت در خانه‌های بومی را به شما منقل می‌کنند. این مهمانسرا دارای دو خوابگاه جداگانه مردانه و زنانه با ملافه‌های شخصی، تهویه مطلوب هوا، سوکت شخصی برق و چراغ مطالعه هستند. حمام‌های مشترک، دوش آب گرم، ژل شستشو و حوله‌های تازه از دیگر امتیازات مهمانسرا است.

 

 

 

 

 

آدرس: 16, Jalan Pantai Chenang, 07000 Langkawi, Kedah, Malaysia

تلفن: +60 11-1020 2529

 

 

Backstreet Monkey Backpacker Hostel

یکی دیگر از اقامتگاه‌های ارزان و مناسب دیگر در لنکاوی Backstreet Monkey است که در فاصله ۱۰ دقیقه پیاده‌روی ساحل سنانگ واقع شده است. شما در این مهمانسرا نه تنها به اینترنت رایگان دسترسی دارید بلکه می‌توانید بین اتاق‌های خصوصی و خوابگاه در هر کدام که خواستید بمانید. به علاوه مجموعه‌ای از ملافه‌ها، قفسه‌های شخصی، سوکت‌های برق، و چراغ مطالعه برای استفاده شخصی شما وجود دارد. فضای حمام‌های مشترک و همراه با دوش آب گرم و سرد هستند. شما می‌توانید نقشه رایگان جزیره، همراه با اطلاعاتی راجب انواع تورها را هم دریافت کنید. خدمه مهمانسرا می‌توانند برای شما ترتیب فعالیت‌های آبی، ماساژ و اسپا و کلاس‌های بکس ترتیب دهند.

 

 ۷ هتل زیبای لنکاوی، جزیره‌ی رازها و رمزها 

 

 

 

 

 

آدرس: Kampung Lubok Buaya, 07000 Langkawi, Kedah, Malaysia

تلفن: +60 11-1020 2529

 

 

Langkawi Dormitorio

این اقامتگاه یکی دیگر از موارد در دسترس شما در نزدیکی ساحل سنانگ است که با یک پیاده‌روی کوتاه امکانات زیادی را در اختیارتان قرار می‌دهد. این خوابگاه با تخت‌های سفارشی، دارای چراغ مطالعه شخصی و ملافه‌های باکیفیت تمیز است. این مهمانسرا با سه اتاق ۸ تخته، ۶ تخته و دو نفره دارای سیستم تهویه هوا، فضای کافی برای وسایل، حمام‌های مستر با توالت‌های مجزا، و اینترنت رایگان است. همچنین اقدامات ایمنی نیز برای حفاظت از لوازم شما صورت می‌گیرد. کارکنان هم به شما در رزرو فعالیت‌های ساحلی تفریحی، سفرهای جنگلی و مناطق مانگرو، و همچنین تورهای جزیره خصوصی کمک خواهند کرد.

 

 

 

 

 

آدرس: No 5, Lot 1556, jalan pantai cenang, 07000 Langkawi, Kedah, Malaysia

تلفن: +60 11-2365 8687

 

 

Zackry Guest House

این مهمانخانه خانوادگی دارای اتاق‌هایی با امکانات اولیه اما تمیز و راحت برای مسافران است که توسط درختان، گیاهان و کوه‌ها احاطه شده است. اتاق نشیمن دارای یخچال و فریزر، و میز و صندلی است. اتاق‌ها همگی دارای تهویه هوا هستند و استفاده از خوابگاه نیز دارای محدودیت ساعتی ۳ تا ۹ صبح است. توجه داشته باشید که شما می‌توانید حداقل برای دو روز اتاق رزو کنید و نه کم‌تر. برای اقامتی به یاد ماندنی، شما می‌توانید به حیاط هتل بروید و پیک‌نیک به راه بیاندازید و با استفاده از کباب‌پز، بساط کباب را فراهم آورید.

 

 معرفی ۴ اقامتگاه‌ ساحلی فوق‌العاده در لنکاوی برای یک سفر عاشقانه 

 

 

 

 

 

آدرس: 07000 Langkawi, Kedah, Malaysia

تلفن: +60 14-242 4736

 

 

Boxpackers Langkawi

باکسپکرز یکی از اقامتگاه‌های محبوب در نزدیکی ساحل سنانگ است که دارای اتاق‌ها و لوازم تمیز و فضایی دوست داشتنی‌ست. یکی از نکات برجسته این مهمانسرا که بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد شیوه میهمان‌داری آن‌هاست. خدمه به شما پیشنهادات عالی برای خوردن غذاهای متنوع می‌کنند و راهنمایی‌تان می‌کنند کجاها برای خرید و تفریح مناسب است. به علاوه کمک می‌کنند تا شما در تورهای عالی ثبت نام کنید. اگر باران بود در باتوج دراز بکشید و از کتاب خواندن لذت ببرید. حتما برای تماشای بهترین فیلم‌های کلاسیک، شب‌ها به حیاط پشتی بروید.

 

 

 

 

 

آدرس: Lot 4, Kampung Padang Putih, Mukin Kedawang, 07000 Pantai Cenang, Malaysia

تلفن: +60 16-500 3611

۲۹ مهر ۱۳۹۷