درباره تور ویژه ترکیه

تور ویژه ترکیه

در تمامی مواقع سال، از بهار تا زمستان، تور ترکیه که از تعدد و تنوع بسیار زیادی هم برخوردار است به عنوان آفر تور ترکیه به مسافران عرضه می‌شود. این تورها به دلایل مختلفی می‌توانند ویژه محسوب شوند، از نظر قیمت، خدمات خاص آن پکیج، هتل‌های ویژه و دست‌چین شده یا تاریخ‌هایی که مناسبتی ویژه دارند و برای مسافران حائز اهمیت هستند. پس نباید تور ویژه را با تور ارزان ترکیه اشتباه گرفت، چه بسا ما گاهی لاکچری‌ترین پکیج خود را به عنوان تور ویژه ترکیه انتخاب کنیم تا مراجعان آن‌را به شکلی خاص و متمایز از دیگر پکیج‌ها مشاهده کنند.

 

آفر تور ترکیه

بدون هیچ شکی ترکیه اصلی‌ترین مقصد مسافران ایرانی در یک دهه‌ی گذشته بوده است، تمامی آمارهای منتشر شده توسط نهادهای رسمی این مسئله را تایید می‌کنند. برای این مسئله دلایل متنوع و مختلفی وجود دارد. شاید مهم‌ترین دلیل نزدیکی این مقصد به ایران باشد، همین نزدیکی البته موجب دیگر خواص تور ترکیه شده است که موجبات علاقمندی ایرانیان برای خرید آن‌ها شده است. مدت زمان کم رفت و آمد، امکان سفر کوتاه‌مدت، هزینه‌ی کمتر پرواز و نهایتا روابط بهتر همسایگان با یکدیگر همه از مجموعه عواملی‌ست که مسافران ایرانی را نسبت به خرید تور ترکیه ترغیب می‌کند.

تورهای تمامی مسیرهای این کشور اعم از تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و سایر در تمامی طول سال دارای پرواز هستند و تور ترکیه تابستان از این جنبه آن‌چنان دچار تنوع می‌شود که انتخاب برای مسافران برای نوع پرواز و ساعت پرواز بسیار ساده می‌شود. همین منظم بودن پروازها و تعداد زیاد آن‌ها باعث کاهش نرخ پروازهای این مسیر خواهد شد و طبیعتا آفر تور ترکیه با سادگی بیشتری برای مسافران ارائه خواهد شد. این امر در مورد آفر تور استانبول و آفر تور آنتالیا بیشتر رخ می‌دهد.