تور مالدیو نوروز 1403

درباره تور مالدیو نوروز 1403

تور مالدیو نوروز 1403

اگر تعطیلات امسال را می‌خواهید در کشوری استثنایی و در سفری لاکچری سر کنید، ما به شما تور مالدیو نوروز ۱۴۰۳ را پیشنهاد می‌کنیم. کشوری که با جزایر کوچک و خصوصی خود، تجربه‌ای متفاوت از هر مقصد گردشگری دیگری را برای شما به همراه داشته و با مناظر دریایی استثنایی خود، نوروزی فراموش نشدنی را برایتان رقم می‌زند.

 مالدیو کشوری متشکل از جزایر کوچک و بزرگ است که جمعیتی کم‌تر از پانصد هزار نفر دارد. بسیاری از گردشگرانی که به تور مالدیو می‌روند، در جزایر خصوصی این کشور اقامت خواهند داشت. جزایر کوچکی که توسط ریزورتی خاص اداره شده و شامل ویلاهای کوچک و بزرگ و سواحلی سفید رنگ هستند. حال و هوای مالدیو در طول نوروز ۱۴۰۳ همچون دیگر مواقع سال، آرامش بخش بوده و فعالیت‌های تفریحی همچون همیشه، در دسترس گردشگران خواهد بود.

 

آب و هوای مالدیو در نوروز و بهار امسال

اواخر زمستان، بارندگی در مالدیو به کم‌ترین اندازه در طول سال می‌رسد و بعید است که در طول تور مالدیو نوروز ۱۴۰۳ با بارندگی مواجه شوید. همین امر باعث می‌شود تا علاقه‌مندان به تفریحات آبی، به راحتی بتوانند تمام طول روز را در ساحل بوده و به فعالیت‌های مورد علاقه خود مشغول شوند و گشت‌های دریایی نیز به خوبی برگزار می‌شود. البته دمای هوا نیز در طول این ایام کمی بالاست، پس همراه داشتن لباس خنک، کرم ضد آفتاب، کلاه آفتاب گیر و عینک آفتابی را فراموش نکنید و به اندازه آب بنوشید.

 

قیمت تور مالدیو نوروز ۱۴۰۳

مالدیو به طور کلی کشوری گران برای سفر به حساب آمده و به اصطلاح، جزو مقاصد لاکچری محسوب می‌شود. همچنین با وجود تقاضای بیشتر برای سفر به این کشور در ایام عید، آب و هوای عالی و سفر توریست‌های خارجی به آن‌جا و پروازهای خارجی که برای تورهای نوروزی مالدیو مورد استفاده قرار می‌گیرد، قیمت این تورها بیشتر نیز می‌شود. از نکات خیلی مهم در مورد قیمت تور نوروز مالدیو،  انتخاب هتل است.

هتل‌های سه ستاره ارزان در ماله، مسلما قیمت پاین‌تری نسبت به ریزورت‌های جزیره‌ای دارند که فضایی کاملا خصوصی را برای مهمانان خود فراهم می‌کنند. قیمت تورهای نوروزی مالدیو به مقصد این گونه هتل‌ها با تورهای خیلی کشورهای دیگر از جمله تایلند یا مالزی، تفاوت چندانی ندارد. اما اختلاف قیمت هتل‌های ماله با ریزورت‌های خصوصی گاهی تا ۱.۵ و  حتی ۲ برابر نیز می‌رسد و البته خیلی‌ها هم اصلا به خاطر اقامت در هتل‌های جزیره‌ای به مالدیو سفر می‌کنند.

تور مالدیو نوروز ۱۴۰۳

مدارک مورد نیاز برای شرکت در تور مالدیو نوروز ۱۴۰۳

مالدیو از جمله کشورهایی است که برای ایرانیان، ویزای فرودگاهی صادر می‌کند. به این ترتیب شما برای شرکت در تور نوروزی مالدیو، تنها نیاز به همراه داشتن گذرنامه خود با حداقل 7 ماه اعتبار از زمان سفر دارید و بعد از ورود به فرودگاه، مراحل صدور ویزا برای شما به انجام خواهد رسید. فقط مد نظر داشته باشید که با توجه به شلوغی فرودگاه‌ها، ممکن است روند صدور ویزا بین چند دقیقه تا چند ساعت طول بکشد، پس در این بین باید صبوری به خرج دهید. این را هم در نظر بگیرید که ویزای فرودگاهی به صورت کاملا رایگان برای گردشگران صادر می‌شود.

 

جاهای دیدنی مالدیو در نوروز ۱۴۰۳

قبلا هم گفتیم که بخش مهمی از جذابیت‌ مالدیو، اقامت در جزایر خصوصی این کشور است، با این حال مالدیو چند جای دیدنی مهم دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به موزه ملی این کشور اشاره کرد. جایی که آثار با ارزش مالدیو همچون تاج پادشاهی در آن محل نگهداری می‌شود. اغلب مردم مالدیو مسلمان هستند و مسجد جامع سلطان محمد در ماله، از جمله مراکز مهم مذهبی در این کشور و از جاذبه‌های گردشگری مالدیو به حساب می‌آید.

به طور کلی اگر قرار است در تور مالدیو نوروز ۱۴۰۳ از مراکز توریستی همچون موزه و گالری‌های هنری یا بازارها دیدن کنید، باید به ماله پایتخت این کشور بروید. اگر جایی که در آن اقامت خواهید داشت در فاصله‌ی کم‌تر از یک ساعت تا ماله باشد، این کار آسان خواهد بود، در غیر این صورت، رفت و برگشت به پایتخت هم هزینه‌بر و هم زمان بر است و بهتر است به جای آن، به سراغ بازدید از جزایر مختلف بروید و در تورهای جزیره گردی شرکت کنید. مناطق مرجانی، جزیره با آتول، جزیره گن یا ساحل گالی از جاهای دیدنی طبیعی مالدیو هستند که بازدید از آن‌ها را هم در تور نوروز ۱۴۰۳ مالدیو به شدت پیشنهاد می‌کنیم.

 

تفریحات و سرگرمی های در تور مالدیو نوروز ۱۴۰۳

بخش زیادی از تفریحات و سرگرمی‌ هایی که در تور مالدیو امکان تجربه آن را دارید نیز به فعالیت‌های آبی مربوط می‌شوند. برای مثال، زیردریایی‌های مخصوصی در مالدیو هستند که به عمق چند متری آب رفته و گردشگران در آن‌ها، می‌توانند از دنیای زیر آب رنگارنگ مالدیو دیدن کنند. البته برای این کار می‌توانید در تورهای متعدد غواصی نیز شرکت کنید یا حتی اسنورکلینگ در مناطق مرجانی اطراف جزایر خصوصی را تجربه نمایید.

در اکثر جزایر خصوصی و حتی در خود ماله، همه جور تفریحات آبی از جمله جت اسکی، اسکی روی آب، کایت سورفینگ و ... فراهم است و می‌توانید با قایق‌های کایاکی که ریزورت‌ها در اختیارتان می‌گذارند، برای ساعتی در آب‌های مالدیو گشت زده و از آرامش آن‌جا بهره ببرید. در مجموع، اگر قصد تفریح کردن در مالدیو را دارید، مستقیما باید به سراغ سواحل این کشور بروید!

 

غذاهای محلی مالدیو

از امتیازات شرکت در تور تور مالدیو نوروز ۱۴۰۳، جمعیت مسلمان این کشور است که باعث می‌شود، در همه‌ جای مالدیو، رستوران‌های غذای حلال را پیدا کنید. غذاهای محلی مالدیو اما متفاوت از غذاهای ایرانی است و در کنار انواع غذاهای دریایی، بخش زیادی از فرهنگ آشپزی مردم آن نشات گرفته از جمعیت هند است. به همین دلیل خیلی از این غذاها با فلفل زیاد طعم دار می‌شوند.

از معروف‌ترین غذاهای محلی در مالدیو می‌توان به ماس هونی، بیس کمیا، ساگو بوندی بای و هونی روشی اشاره کرد. متاسفانه برخی از ریزورت‌های خصوصی، تنها رستوران‌های بین‌المللی دارند و برای چشیدن این غذاها، باید به ماله یا برخی دیگر از جزایر بروید.

 

برترین رستوران های مالدیو

تمامی ریزورت‌های جزیره‌ای ۵ ستاره در مالدیو، دارای رستوران‌های لوکس و عالی نیز هستند که برای صرف غذا باید به آن‌جاها مراجعه کنید. یکی از چیزهایی که حتما قبل از سفر باید مد نظر داشته باشید، هزینه‌هایی است که باید برای غذا در این هتل‌ها پرداخت کنید. با این وجود، برخی از رستوران‌های مالدیو، شهرتی جهانی دارند و مشتریانی خارج از محدوده هتل نیز قبول می‌کنند. از جمله این رستوران‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • Ithaa Undersea: رستورانی که کامل در زیر آب قرار دارد و هنگام غذا خوردن می‌توانید از دیوارهای شیشه‌ای آن به بیرون و ماهی‌ها نگاه کنید.
  • Kitchen: رستورانی که در هتل W به همین نام واقع شده و به غذاهای مینیمالستی و بسیار با کیفیتش معروف است.
  • Subsix: این رستوران در ریزورت نیاما واقع شده و یکی از لوکس‌ترین‌ رستوران‌های مالدیو است که ۶ متر زیر آب قرار گرفته.

تور مالدیو نوروز ۱۴۰۳

خدمات تورهای مالدیو نوروز ۱۴۰۳ مقتدرسیر تابان

ما در مقتدر سیر تابان، سعی کرده‌ایم تا در صفحه تور مالدیو، مجموعه‌ای از بهترین هتل‌ها در رنج‌های قیمتی مختلف را برایتان تدارک ببینیم. پروازهای استفاده شده برای تورهای نیز توسط شرکت‌های هوایی معتبر انجام می‌پذیرد. غیر این موارد، از جمله خدماتی که در تور مالدیو نوروز ۱۴۰۳ به مسافران داده می‌شود، شامل ترانسفر فرودگاهی بوده و در صورت اقامت در ریزورت‌های جزیره‌ای، رفت و آمد شما برای آن مقاصد نیز از قبل هماهنگ می‌شود.

 

برای رزرو تور مالدیو نوروز ۱۴۰۳ از مقتدرسیر کافیست با کارشناسان ما با شماره‌های 02175212 یا 02126409828 تماس بگیرید و بهترین و مناسب‌ترین پکیج را خریداری نمایید.