تور لحظه آخری دبی

درباره تور لحظه آخری دبی

تور لحظه آخری دبی

دبی دیگر تنها شهری مدرن با چند مرکز خرید نیست، حالا دبی قطبی مهم در گردشگری دنیا محسوب می‌شود که از بازارهای بزرگ و مدرن تا موزه و پارک‌های بازی مختلف را در خود جای داده و می‌‌تواند میزبانی کم‌نظیر برای تعطیلات شما باشد. تور لحظه آخری دبی ، راه حلی بسیار ارزان و ایده‌آل برای سفر به این شهر حاشیه خلیج فارس است. جایی که شما با پرداخت مبلغی کم‌تر از ارزش واقعی تور اما با در اختیار داشتن تمامی امکانات آن به سفری فراموش نشدنی خواهید رفت. این مهم از آنجا حاصل می‌شود که زمان چندانی تا اجرای آن وجود نداشته و شما باید بعد از خرید، به سرعت برای همراهی تور آماده‌ی سفر شوید.

تور لحظه آخری دبی

همواره گردشگرانی که به دنبال سفری اقتصادی به مقاصد گردشگری خارجی هستند، سراغ تورهای لحظه آخری می‌روند. چرا که زمان این تورها رسیده و به دلیل باقی ماندن چند ظرفیت خالی آژانس‌های مسافرتی ترجیح می‌دهند تا آن‌ها را با قیمتی پایین‌تر ارائه دهند. این موضوع در خصوص تور لحظه آخری دبی نیز صادق بوده و گردشگرانی که تاریخ خاصی برای سفر خود مد نظر ندارند می‌توانند با اطلاع از آخرین تورهای لحظه آخری از سایت مقتدر سیر تابان سفری کم هزینه و به یادماندنی را برای خود رقم بزنند.

دلایل سفر به دبی

 

دبی

 

 

دبی در یکی دو دهه اخیر از یک شهر کوچک ماهیگیری به یکی از مدرن‌ترین مقاصد گردشگری دنیا بدل شده است. با تور دبی می بینید که در این شهر کوچک کویری همه چیز یافت می‌شود، از ساحل و پارک‌های آبی تا بهترین مراکز خرید و لوکس‌ترین رستوران‌ها. حتی پیست برفی و موزه یخی نیز در دل این گرما ساخته شده است. مردم از سراسر دنیا برای دیدن دبی به حاشیه خلیج فارس می‌آیند و بخش زیادی از این مردم را ایرانی‌هایی تشکیل می‌دهند که حتی با تور لحظه آخری دبی رهسپار این سرزمین جذاب و امروزی می‌شوند.

 

 

۱۰ حقیقت شگفت انگیز که شما را علاقمند به این شهر می کند

 

سفر به دبی با تور لحظه آخر

صرفه‌جویی در هزینه‌ها یکی از مهم‌ترین اصول در سفر با تور دبی لحظه آخر است. هر چی بهتر صرفه جویی کنید می‌توانید به پارک‌ها و مراکز تفریحی بیشتری بروید و چه بهتر که از همان آغاز و با انتخاب مناسب، تخفیفی ویژه گرفته و آن را برای بهتر کردن و لذت بردن بیشتر از تعطیلاتتان استفاده نکنید؟ نگران نباشید، تورهای لحظه آخری هیچ تفاوتی با تور دبی ندارند و تنها به واسطه نزدیک شدن به تاریخ اعزام، بخشی از هزینه آن به صورت تخفیف از کل قیمت کسر می‌شود ولی امکانات آن تمام و کمال همچون یک تور معمولی به شما ارائه خواهد شد.

 

با چند برنامه ساده در دبی ارزان تفریح کنید

 

در دبی از کجا خرید کنیم؟

دبی آنقدر مرکز خرید و فروشگاه‌های بزرگ و فوق‌العاده دارد که هر کدام آن می‌توانست برای یک شهر آبرو و منزلت محسوب شود.در تور دبی متوجه می‌شوید دبی مال بدون شک معروف‌ترین آن‌هاست و از جمله برترین مراکز خرید جهان محسوب می‌شود. جایی که جدا از نزدیکی به برج خلیفه، ۱۲۰۰ فروشگاه از بهترین‌های دنیا، چندین سالن سینما با کیفیت جهانی و ...  میزبان یک پیست اسکی، بزرگ‌ترین آکواریوم جهان و چندین پارک جذاب از جمله یک پارک واقعیت مجازی است.

 

 

دبی

 

 

دیگر مراکز خرید دبی هم دست کمی از امکانات دبی مال ندارند. امارات مال با آن بنای بی‌نهایت زیبایش ۶۵۰ فروشگاه از بهترین‌های جهان را میزبانی می‌کند. این مرکز خرید بر خلاف بسیاری مکان‌های دیگر بیشتر برای پوشاک نبوده و انواع مغازه‌های مختلف را در دل خود دارد تا همه‌ی اعضای خانواده بتوانند از آن خرید کنند. دبی مارینا مال، مرکز خرید ابن بطوطه، سیتی سنتر دیره  دبیو ... لیستی از مراکز خرید بزرگ دبی را می‌سازند که همینطور ادامه پیدا خواهد کرد.البته به شما پیشنهاد می کنیم به بازارهای سنتی دبی هم سر بزنید و از نزدیک با فرهنگ آنها آشنا شوید.

 

فستیوال های دبی که حضور در آنها را نباید از دست بدهید!

 

در دبی به کدام مراکز تفریحی برویم؟

تور دبی لحظه آخری شما را به شهر تفریحات می‌رساند. جایی که در آن باید برای تفریح‌های هیجان‌انگیز برنامه ریزی گرد، چند مورد از بهترین پارک‌های آبی و بازی دنیا در اینجاست. از جمله پارک بسیار بزرگ آبی آتلانتیس که حالا یکی از نمادهای این شهر محسوب می‌شود. پارکی که با وسعت زیاد خود یک مجموعه بزرگ آبی با چندین و چند سرسره مختلف، چند استخر بزرگ و امکاناتی ورای انتظارات را در خود جای داده و جایگاه‌هایی برای غواصی در میان آبزیان و شنا با دلفین‌ها را نیز دارد. از طرفی پارک‌های بازی بسیاری نیز در دبی وجود دارد. از پارک واقعیت مجازی دبی که به تازگی در دبی مال گشایش پیدا کرده تا پارک بالیوود که مخصوص طرفداران سینمای هند است. پارک هاب زیرو دبی هم برای آن‌هایی درست شده که می‌خواهند بازی‌های کامپیوتری را در محیطی واقعی تجربه کنند.

 

 

قاب دبی

 

 

شکم گردی در دبی با کامیونت های فروش غذا

 

در دبی از کجا دیدن کنیم؟

دیدنی‌های تور دبی تنها مربوط به مراکز خرید و پارک‌های بازی نمی‌شود. این شهر زیبا در کرانه‌ی خلیج فارس، چندین ساحل جذاب دارد که می‌تواند در فصول خنک ساعات مفرحی را برایتان بسازد. سافاری‌های صحرا و ورزش در منطقه حتای دبی نیز از جمله فعالیت‌های جذاب در حواشی دبی محسوب می‌شود.