تور لحظه آخری آنتالیا

درباره تور لحظه آخری آنتالیا

تور لحظه آخری آنتالیا

تور لحظه آخری آنتالیا بهترین فرصت برای دیدن یکی از زیباترین شهرهای ترکیه است که سالانه میزبان خیل عظیمی از گردشگران ایرانی و دیگر مناطق دنیا است. تور لحظه آخری آنتالیا به این دلیل که در روزهای آخر اجرای تور هنوز چند جای خالی در آن باقی مانده، با قیمتی پایین‌تر اما عینا با همان کیفیت و خدماتی که به صورت معمول در اختیار مسافران قرار می‌گیرد، ارائه می‌شود. پس اگر بار خود را بسته‌اید و منتظر یک فرصت ایده‌آل برای سفر به شهری ساحلی و فوق‌العاده می‌گردید، بهتر است تورهای لحظه آخری آنتالیا را از دست ندهید!

چرا تور لحظه آخری آنتالیا؟

اگر جز دسته‌ای از افراد هستید که به سفرهای ساحلی علاقه‌مند بوده و از طرفی هر لحظه آماده مسافرت هستید، تور لحظه آخری آنتالیا یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما خواهد بود. چرا که با رزرو پکیج‌های تورهای لحظه‌ آخری به مقصد آنتالیا می‌توانید با پرداخت هزینه کمتر سفری لذت بخش را بدون کاهش کیفیت سفر خود تجربه کنید. در حالت کلی قیمت این تورها در مقایسه با دیگر تورهای مسافرتی کمتر بوده اما مبلغ آن‌ها بسته به تعداد روزهای سفر، نوع هتل و ... می‌توانند متفاوت باشند. این تورها که اغلب به دلیل تکمیل نشدن ظرفیت توسط آژانس‌های مسافرتی با تخفیف‌های بسیار خوبی همراه هستند چند روز و گاها چند ساعت قبل از سفر فروخته شده و شما زمانی برای برنامه‌ریزی‌ نخواهید داشت. در عوض قیمت آن‌ها بسیار مناسب بوده و قطعا ارزش خریداری را دارند. توجه داشته باشید که تورهای لحظه آخری به هیچ عنوان قابلیت کنسلی ندارند.

نکته مهم دیگری که در خصوص تور آنتالیا برای رزرو لحظه آخری وجود دارد این است که در فصل‌های اوج توریستی سال احتمال پیدا کردن چنین تورهایی کار چندان آسانی نخواهد بود. چرا که اغلب ظرفیت تورها خیلی سریع تکمیل شده و دیگر جایی برای عرضه به صورت لحظه آخری را نخواهند داشت. پس اگر به دنبال سفری ارزان و اقتصادی هستید، بهتر است در روزهایی مثل فصل زمستان که تقاضا برای سفر کمتر است سراغ تور لحظه آخری آنتالیا را بگیرید. برای مطلع شدن از این تورها می‌توانید اطلاعات لازم را از طریق صفحه مربوطه آژانس مسافرتی مقتدر سیر به دست آورید.

 تور لحظه آخری آنتالیا

خرید تور ارزان آنتالیا در لحظه آخر!

بسیاری از افراد بر این باور هستند که تور ارزان آنتالیا از کیفیت پایین‌تری برخوردار بوده و ارزش رزرو ندارند. در حالی که چنین تصوری کاملا اشتباه بوده و اگر برای رزرو تور مورد نظر خود سراغ آژانس‌های مسافرتی معتبر و شناخته شده بروید می‌توانید با پرداخت هزینه کمتر سفری ایده‌آل و همه چیز تمام را برای خود و خانواده رقم بزنید. مثل هر گزینه مسافرتی دیگر هزینه‌های سفر به آنتالیا نیز بسته به شرایط می‌تواند متغیر باشد. به عنوان مثال شما می‌توانید به جای انتخاب هتل‌های uall و ۵ ستاره سراغ هتل‌های ۴ ستاره با کیفیت رفته و تا حد زیادی هزینه‌های سفر خود را کاهش دهید. از دیگر مواردی که می‌تواند به پیدا کردن تور ارزان به مقصد آنتالیا کمک کند، سفر در فصل‌های غیر توریستی سال است. به طوری که در چنین روزهایی می‌توانید بدون کاهش کیفیت سفر و حتی انتخاب بهترین هتل‌ها سفری اقتصادی و قیمت مناسب را تجربه کنید.

علاوه بر موارد فوق همان طور که گفته شد آفرهای لحظه آخری از دیگر راهکارهایی است که گردشگران می‌توانند سفری ارزان و قیمت مناسب به آنتالیا را داشته باشند. مقتدر سیر همواره سعی دارد با پیشنهاد هتل‌ها و پروازهای قیمت مناسب تورهای اقتصادی را برای مشتریان خود عرضه کند. در صورت تمایل به بررسی پکیج‌های پیشنهادی می‌توانید از طریق صفحه مربوط به تور آنتالیا برنامه‌های سفر را بررسی کرده و برای رزرو و انجام هماهنگی‌های بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید.

قیمت تور لحظه آخری آنتالیا

آنتالیا یکی از شهرهای ساحلی ترکیه و از جمله مهم‌ترین شهرهای این کشور به حساب می‌آید که سالانه میزبان مسافرین زیادی در تور آنتالیا از سراسر دنیا مخصوصا ایران است. شهری زیبا که با سواحلش دلربایی می‌کند و طبیعتی دارد که می‌توان روزها در ۸ ساحل زیبای آنتالیا به گردش و تفریح پرداخت. خوشبختانه این شهر از بعد مراکز تفریحی، مراکز خرید، خیابان‌های زیبا و رستوران‌های لوکس آنتالیا هیچ چیز کم ندارد و می‌توان با خیالی راحت مسافر تور لحظه آخری آنتالیا شد و این شهر زیبا را برای روزهای تعطیلات انتخاب کرد.

 

سفر به آنتالیا در لحظه آخر

ساحلهای آنتالیا

 اگر آماده‌ی سفر در زمانی کوتاه باشید، تخفیف‌های هیجان‌انگیز تور آنتالیا لحظه آخری یکی از ایده‌آل‌ترین راه‌ها برای گشت و گذار در این شهر زیبا خواهد بود. صرفه جویی فوق‌العاده‌ای که سفر را برای شما ارزان‌تر از تور آنتالیا می‌کند. تور لحظه آخر آنتالیا تنها چند روز فرصت تا حرکت دارند و باید همیشه گوش به زنگ باشید تا در موقع اعلام سریعا به خرید آن اقدام کرده و با هزینه‌ای بسیار کم‌تر از یک تور معمولی، اما با همان امکانات و بدون کوچک‌ترین تغییری، به سفری ارزشمند بروید و یا با ۱۰ تفریح رایگان در آنتالیا خاطره‌ای خوش از سفر بسازید

 

در آنتالیا از کجا خرید کنیم؟

تور لحظه آخری آنتالیا سفر به آن شهرهای توریستی جذابی است که بهشتی برای عاشقان خرید محسوب می‌شود. ۶ بازارسنتی آنتالیا و مراکز خرید پرطرفدار آنتالیا در دل این شهر ساحلی است تا هر سلیقه‌ای را پوشش دهد. از میان این مراکز خرید می‌توان به آنتالیا میگروس اشاره کرد که با ۱۳۰ فروشگاه مختلف که بسیاری از آن‌ها از برندهای معتبر جهانی همچون زارا هستند، مجموعه سینمایی با ۸ پرده مختلف، هایپر مارکت، پارک بازی کودکان و رستوران‌های مختلف و متنوع، کاملا در قامت یک مرکز خرید مدرن در دل شهر خودنمایی می‌کند.

مراکز خرید در آنتالیا

 

ترا سیتی دیگر مرکز خرید این شهر است که کنار دریا و در منطقه‌ای دیدنی بنا شده است. مرکز خریدی لوکس و امروزی که بیش از ۱۸۵ فروشگاه مختلف دارد که بخش زیادی از آن‌ها را برند‌های جذاب پوشاک جهانی اشغال کرده‌اند. سینمای چند بعدی، مرکز تفریح و سرگرمی، چندین رستوران و کافه‌ی جذاب و ... از دیگر ویژگی‌های این مکان به حساب می‌آید. در آخر اشاره‌ای به اوت لت دیپو هم بکنیم که اگر چه مرکز خریدی با شکوه و از نظر معماری بسیار زیبا است، اما برای خریدهای مرقون به صرفه در تور آنتالیا لحظه آخر مکانی ایده‌آل محسوب می‌شود. این مرکز خرید بیش از ۹۰ فروشگاه دارد و از امکانات آن می‌توان به ۵ سالن سینمای متفاوت، فضای بازی، کارتینگ، انواع رستوران و کافه و پارک بازی کودکان اشاره کرد.

 

در آنتالیا از کجا دیدن کنیم؟

اگر سواحل زیبای این شهر که دلیل اصلی سفر بسیاری با تور آنتالیا محسوب می‌شود کنار بگذارید، گشت و گذار تاریخی در آنتالیا بسیار جذاب است شهر قدیم یا Kaleiçi اولین انتخاب شما برای گردش در شهر باید محسوب شود. یک منطقه بی‌نهایت زیبا که از کوچه‌ها و خیابان‌های سنگ فرش و مغازه‌های قدیمی، تا فضایی سبز، بندری بی‌نهایت زیبا و یک برج سنگی ساعت معروف را در دل خود جای داده است.

موزه آنتالیا 

بهترین موزه‌‌های آنتالیا نیز بر خلاف بسیاری از موزه‌های منطقه، مکانی جذاب با آثاری برجسته است. آثاری که از گذشته این شهر و البته کل ترکیه چیزهای زیادی به شما یاد خواهد داد.  دروازه‌ی هادریان نیز که در واقع ورودی شهر قدیم محسوب می‌شد، با توجه به معماری خاص آن که مربوط به سال ۱۳۰ میلادی می‌شود، از دیدنی‌های این شهر محسوب می‌شود. شهر باستانی آسپندوس، شهر باستانی ترمسوس و چندین و چند بنا و مرکز دیدنی نیز در اطراف آنتالیا وجود دارد که از جمله دلایل استقبال ویژه گردشگران سراسر دنیا از این شهر محسوب می‌شود.