بهترین فست‌فودها و پیتزا در استانبول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
بهترین فست‌فودها و پیتزا در استانبول

پیتزا! یکی از خوشمزه‌ترین خوراکی‌های جهان و محبوب دل‌ها. خیلی از گردشگران در هر جا و هر سلیقه‌ای تا نام این غذا را می‌شنوند، دلشان می‌خواهد و به دنبال یک پیتزاپزی خوب می‌گردند. ممکن است در سفر خود با تور استانبول هم هوس پیتزا یا فست‌فود خوش طعم مثل برگرها کنید. در این صورت بد نیست که چند فست فود خوب را در لیست خود قرار دهید تا در میان امتحان غذاهای محلی ترکیه، هر از گاهی گریزی به این غذاهای سریع پخت و بین‌المللی بزنید.

امتحان کردن غذاهای هر شهر یکی از تفریحات جالب و سالم در سفرها است. اگر می‌خواهید بدانید بهترین فست فودهای استانبول کجاست، ما به شما بهترین فست فود و پیتزافروشی در استانبول را معرفی می‌کنیم تا تجربه بهتری از غذا خوردن در رستوران‌های این شهر داشته باشید.

 

۱.پیتزا پرا، Pizzeria Pera

پس از بازدید از کلیسای یونیون استانبول می‌توانید به این رستوران بروید. همه مشتریان غذاهای عالی ایتالیایی را در پیتزایا پرا دوست دارند. پیتزا پستو خوب، سالاد پیتزا و کالزون از جمله غذاهایی هستند که در این مکان باید امتحان شوند. طعم تیرامیسو ایتالیایی خوشمزه، شربت لیمو و دوندورما را بچشید. برای تهیه لیمونچلو، مرلوت یا مارگاریتاهای خوشمزه از این مکان دیدن کنید. از شانس خود برای چشیدن طعم لیموناد عالی یا اسپرسوی خوب استفاده کنید. فضای دنج این رستوران باعث می‌شود تا مهمانان احساس آرامش کرده و اوقات خوبی را سپری کنند. موفقیت پیتزایا پرا بدون حضور کارکنان سازگار غیرممکن خواهد بود. پرسنل این پیتزافروشی بسیار خونسرد و خوش برخورد هستند و به بهترین شکل از مشتریان پذیرایی می‌کنند. قیمت‌ها در اینجا منصفانه و انتخاب خوبی برای خوردن یک پیتزای لذیذ است. پیتزا پرا به عنوان مکانی با دکور زیبا شناخته می‌شود. کاربران گوگل به این مکان ۴.۶ امتیاز داده‌اند. در منوی این رستوران حدود ۲۳ نوع پیتزا، ۶ نوع سالاد و پاستا، انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم وجود دارد و شما می‌توانید به راحتی غذای مورد علاقه‌تان را سفارش دهید. کیفیت بالای غذاهای این رستوران و فضای شیک و مدرنش موجب شده تا روزانه افراد زیادی به آن جا مراجعه کنند و لحظاتی به‌ یادماندنی را تجربه نمایند.

 

رستوران‌های دارای ستاره میشلن در استانبول

۲. رستوران پیتزا سوکولو، Sokullu Pizza Restaurant

پس از تماشای موزه و گالری هنر دانشگاه مرمره، در رستوران پیتزا سوکولو یک وعده غذایی میل کنید. غذاهای ترکی در اینجا همیشه مورد پسند مهمانان هستند. اگر گرسنه‌اید، برای پیتزا، سالاد و زیما به اینجا بیایید. یک غذای خوش طعم می‌تواند چیزی باشد که در اوج خستگی پس از گشت و گذار در موزه‌ها و خیابان‌های استانبول به آن نیاز دارید. در این رستوران مجموعه‌ای از شراب خانگی خوشمزه یا آبجوی خوب به بازدیدکنندگان توصیه می‌شود. به سختی می‌توانید قهوه عالی یا چای خوشمزه‌ای را پیدا کنید که طعم آن را به راحتی فراموش نکنید. این پیتزافروشی به دلیل خدمات عالی و کارکنان خوش برخوردش معروف است که همیشه آماده کمک به شما هستند. با توجه به نظرات داوران، قیمت‌ها مناسب است. از دکور زیبا و فضای آرام رستوران پیتزا سوکولو قدردانی خواهید کرد. کاربران گوگل به این مکان امتیاز ۴.۷ داده‌اند.

۳. پیتزای فیوره ایتالیایی، Fiore Pizzeria Italian

اگر در اطراف بنای یادبود جمهوری هستید، می‌توانید خود را به این پیتزافروشی مشهور که یکی از بهترین رستوران‌های ایتالیایی استانبول است، برسانید. از غذاهای ایتالیایی را بچشید و لذت ببرید. در این رستوران بسیاری از عناصر سنت‌های آشپزی را ترکیب می‌کند و غذایی باکیفیت را به میهمانان ارایه می‌دهد. پیتزا، راویولی با قارچ خوب پخته شده را حتما در پیتزای فیوره ایتالیایی امتحان کنید. تیرامیسو، سوفله و پارفه خوشمزه را هم به عنوان دسر سفارش دهید. همراه دسر خود قهوه‌های مخصوص فیوره هم به مهمانان پیشنهاد می‌شود. شراب خوشمزه یا لیمونچلو خوب در اینجا عالی است. قیمت‌ همه چیز در این رستوران منصفانه و متناسب است. امتیاز فیوره ایتالیایی توسط کاربران در گوگل ۴.۷ ثبت شده است.

 

رستوران‌های بین‌المللی استانبول

۴. رستوران محلی مامی تانتونی، Mmy Tantuni

رستوران مامی تانتونی به خاطر ارائه غذاهای ترکی بسیار میان گردشگران معروف است. شما همیشه می‌توانید از پکای خوب و زیما کاملا پخته شده لذت ببرید یا پیشنهاد ویژه مامی تانتونی، کیک‌های خوشمزه لوکما و ترس لچز را سفارش دهید. لیمونادهای اینجا عالی هستند. کارکنان بسیار مودبی دارد و خدمات سریع چیزی است که مردم در نظرات خود آن را برجسته می‌کنند. اگر به این نقطه می‌آیید، شک نکنید، باید فضای آرام اطراف را دوست داشته باشید. کاربران گوگل این رستوران را دوست دارند و به آن ۴.۲ ستاره داده شده است. مامی تانتونی یکی از مکان‌های عالی برای خوردن فست‌فود هم هست.

۵. رستوران بیتس۲، 2 Bites

پس از بازدید از کلیسای کاتولیک مادر مری در استانبول، برای صرف غذا به این رستوران بیایید. در بیتس ۲ خوراک سینه، پاسترامی و مرغ خوب پخته شده را امتحان کنید. برای خوردن لیموناد عالی یا چای یخی خوشمزه به این رستوران بیایید. چرا که مزه فراموش نشدنی آن در ذهنتان خواهد ماند. کارکنان خلاق سخت کار می‌کنند، رفتار مثبت و خوبی دارند و این مکان را عالی می‌کنند. خدمات عالی نقطه قوتی است که نقش بسزایی در موفقیت بیتس۲ دارد. این مکان در سیستم رتبه‌بندی گوگل امتیاز ۴.۶ را کسب کرده است.

 

بهترین رستوران‌های استانبول در قسمت آسیایی

۶. رستوران ۴۹ چوکورجوما، Cukurcuma 49 cafe

رستوران ۴۹ چوکورجومای استانبول با دکوراسیون جذاب و غذاهای لذیذی که دارد، به عنوان یکی از بهترین فست فودها و پیتزافروشی‌های استانبول شناخته می‌شود. هر روز افراد محلی و گردشگران زیادی به اینجا می‌آیند و غذاهای مختلفی را از منو سفارش می‌دهند. در این رستوران علاوه ‌بر پیتزا، انواع غذاهای ایتالیایی خوشمزه دیگر نیز وجود دارد که می‌توانید هر کدام از آن‌ها را امتحان کنید. جلب رضایت مشتریان برای کارکنان و پرسنل این رستوران اهمیت زیادی دارد و به همین دلیل خدمات‌رسانی بی‌نقصی به میهمانان ارایه می‌دهد. سرآشپزهای چوکورجوما برای درست کردن پیتزا، از مواد غذایی ارگانیک و باکیفیت استفاده می‌کنند. در منوی رستوران ۴۹ چوکورجوما ، پیتزاهایی مخصوص برای افراد گیاه‌خوار نیز در نظر گرفته شده است که طعم بی‌نظیری دارند. حتی توصیه می‌شود کسانی که گیاه‌خوار نیستند نیز از این پیتزاها امتحان کنند. رستوران ۴۹ چوکورجوما در نزدیکی میدان تقسیم واقع شده است و می‌توانید پس از گردش در اطراف تقسیم و خیابان استقلال به راحتی یک بار غذاهای آنجا را نوش جان کنید.

۷. رستوران فلافل هاوس، Falafel House

رستوران فلافل هاوس یکی دیگر از بهترین رستوران‌های اطراف میدان تکسیم استانبول است. در منوی این رستوران انواع فست‌ فود، پیتزا، غذاهای آسیایی، غذاهای مدیترانه‌ای ارایه می‌شود و سبزیجات برای افراد گیاه‌خوار در نظر گرفته شده است. سرآشپزهای این رستوران بهترین پیتزاهای استانبول را می‌پزند و به مشتریان خدمات فوق‌العاده‌ای می‌دهند.

۸. پیتزا هات، Pizza Hot

بهترین پیتزافروشی در استانبول را می‌توان پیتزا هات شناخت. اگر در اطراف میدان تقسیم گردش می‌کنید، بهتر است سری به پیتزا هات بزنید و از انواع پیتزاهای لذیذ و خوشمزه‌ این رستوران سفارش دهید. تنوع و کیفیت غذا در این پیتزافروشی بالا است و شما می‌توانید پیتزای موردعلاقه خود را نوش جان کنید.

 

۱۲ رستوران با چشم انداز عالی در استانبول

۹. رستوران ایکس، X Restaurant

در رستوران ایکس طعم فست‌ فودهایش بی‌نظیر است. در این رستوران واقع‌ در بالای ساختمان دنیز پالاس، پیتزاهای لذیذ و خوشمزه‌ سفارش داده و میل کنید. این پیتزاها درون کوره‌های آجری پخته می‌شوند و جزو بهترین غذاهای استانبول محسوب می‌شوند. در طول سفر خود یک بار از این رستوران بازدید و مزه پیتزا را بچشید.

۱۰. رستوران‌های زنجیره‌ای فست فود در استانبول

چند فست فود محبوب در کل دنیا وجود دارد که گردشگران علاقه‌مند به سفارش غذاهای مختلف و خوشمزه هر کدام از آنها هستند. در ادامه معروف‌ترین رستوران‌های زنجیره‌ای استانبول را بررسی می‌کنیم:

  • برگر کینگ استانبول: این فست فود مشهور در جهان، شعبه‌های بسیاری در استانبول دارد. یکی از پرطرفدارترین شعبات برگرکینگ (Berger King) در نبش خیابان استقلال در میدان تکسیم واقع شده‌ است. فست‌ فود برگرکینگ یک بالکن در دو طبقه است که فضای عالی و مشتری پسندی دارد. در این فست فود یکی از انواع غذاها در منو را سفارش دهید که دوست دارید. انواع مرغ سوخاری، سیب ‌زمینی‌های سرخ‌ شده، برگرهای لذیذ، پیتزاها در طعم‌های متفاوت و ساندویچ‌های ترکی را در این رستوران بچشید و لذت ببرید.

 

بهترین رستوران‌های محله سیرکجی استانبول

  • رستوران کی اف سی استانبول: رستوران کی‌اف‌سی (KFC) شعبه‌های مختلفی در استانبول دارد. یکی از معروف‌ترین شعبات کی‌اف‌سی در خیابان استقلال است که شما می‌توانید در گشت‌وگذارهای خود در این منطقه، سری هم به این فست‌فود پرطرفدار بزنید. فست‌فود KFC یکی از معتبرترین برندهای فست ‌فود در دنیا به شمار می‌آید که تمام معیارهای بین‌ المللی سلامت غذا را در نظر می‌گیرد. این رستوران به انواع مرغ سوخاری، پیتزاهای متنوع، سیب‌ زمینی مخصوص، ساندویج‌های هات‌‌داگ‌ لذیذ، قارچ سوخاری و سیب‌ زمینی پنیری، ساندویچ‌های مختلف و کباب ترکی شهرت دارد. در این فست فود هر چه که میل داشته باشید فراهم است و با بهترین کیفیت به مشتریان ارایه می‌شود. جوانان و نوجوانان بی‌شک KFC را یکی از بهترین رستوران‌ها می‌دانند.

  • مک دونالد استانبول: شاید نتوان گفت KFC محبوب‌تر است یا McDonald’s ؟ البته که مک‌دونالد با برگرکینگ بیشتر رقابت دارد و به همبرگرهای متفاوت و مخصوصش مشهور است. اما انواع پیتزاها، ساندویج‌ها، سالادهای متنوع و سیب‌زمینی‌های خوشمزه‌ای هم دارد که هر بار باید یکی از آنها را امتحان کنید. این فست فود در اکثر نقاط شهر استانبول شعبه‌ دارد. فضای رستوران‌های مک دونالد بسیار دلنشین است و در برخی از این مکان‌ها، جایی برای بازی در نظر گرفته شده است. به همین دلیل می‌توانید با خیال راحت کودکتان را با خود به همراه ببرید و در کنار خانواده لحظاتی به‌ یادماندنی را تجربه کنید.

 

بهترین رستوران‌های هندی استانبول

بیشتر رستوران‌هایی که در شهر استانبول وجود دارند، انواع غذاهای ترکی، بین‌المللی، محلی و غذاهای ایرانی را سرو می‌کنند و شما می‌توانید به‌ راحتی غذاهای مورد علاقه‌تان را سفارش دهید. گردشگران معمولا در میان غذاهای سنتی و محلی دلشان می‌خواهد غذاهای فست فودی و پیتزاهای لذیذ و خوشمزه‌ را هم امتحان کنند. شما نیز پس از بازدید از جاذبه‌های گردشگری، تفریحی و تاریخی، به رستوران‌‌های خانوادگی استانبول، فست فود و پیتزافروشی بروید و غذاهای خوشمزه‌ شهر را نوش جان کنید.

منبع

 

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲

نظرات کاربران