بهترین باشگاه‌های ورزشی در استانبول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
بهترین باشگاه‌های ورزشی در استانبول

بسیاری از مردم برای اهداف مختلف نظیر تحصیل، کار یا هر دلیل دیگری تصمیم می‌گیرند که در سفر با تور استانبول مدتی را در این شهر بگذرانند. برخی از آنها مایلند در این مدت، ورزش را به صورت حرفه‌ای پیگیری کرده و روی بدنشان کار کنند. بنابراین یکی از چالش‌های آنها، یافتن یک باشگاه ورزشی مناسب است.  

شهر استانبول، در تمام مناطق و محله‌هایش سالن های ورزشی بسیاری دارد که برخی از آنها ارزان و کوچک هستند و برخی دیگر بزرگ بوده و خدمات بهتری را با قیمت‌های مناسب ارائه می‌دهند. بنابراین نگران نباشید، زیرا بهترین باشگاه ورزشی را برای خود پیدا خواهید کرد.

اما حقیقت این است که انتخاب یک باشگاه ورزشی، بسیار شبیه انتخاب یک شریک زندگی است: مطمئنا در ابتدا باید از ظاهر آن خوشتان بیاید، اما پس از این مرحله لازم است که از کیفیت امکانات، خدمات، دستگاه‌ها و آموزش‌های مربیان مطمئن شوید. بدیهی است که از این جنبه‌ها، لزوما تمام باشگاه‌های ورزشی در یک سطح نیستند. یافتن یک مکان مناسب برای بدنسازی خصوصا وقتی در کشوری غیر از کشور خودتان به سر می‌برید، می‌تواند حتی دردسرساز شود. بنابراین اگر به دنبال مکانی هستید تا روند بدنسازی خود را در آن شروع کنید، در ادامه همراه ما باشید تا با برخی از بهترین باشگاه‌های ورزشی در استانبول آشنا شوید.

 

The Gym Club

این باشگاه بدنسازی، یکی از پر انرژی‌ترین باشگاه‌های استانبول است، زیرا از فضای شگفت انگیز و تجهیزات جدید و پیشرفته‌ای برخوردار است. در اینجا می‌توانید به استخر، سالن کاردیو، سالن یوگا، سالن رقص و سالن بدنسازی دسترسی داشته باشید.

این باشگاه با وجود اینکه دور از مرکز شهر استانبول، در سمت اروپایی، در منطقه اسنیورت و درست در کنار ایستگاه متروبوس واقع شده است، اما یکی از معروف‌ترین باشگاه‌های شهر بوده و حتی در بین گردشگران سفر با تور استانبول نیز از محبوبیت بالایی برخوردار است. گفتنی است قیمت‌ها نیز در اینجا بسیار مناسبند، بنابراین به لحاظ مالی برای ثبت نام و برخورداری از امکانات این باشگاه با مشکلی مواجه نخواهید شد.

Macfit Clubs

مک فیت، یکی از درخشان‌ترین باشگاه‌های استانبول محسوب می‌شود. این باشگاه، دارای شعبات بسیاری در این شهر است. در واقع، تقریبا در تمام مراکز خرید شهر استانبول می‌توانید شعبه‌ای از این باشگاه ورزشی را بیابید. و اما نقطه قوت باشگاه‌های مک فیت، مربوط به تجهیزات آنهاست که همیشه تمیز و سالم و باکیفیت هستند. همچنین برخی از شعبات گزینه‌های بیشتری مانند استخر، اسپا و سالن سونا را به بازدیدکنندگان فراهم می‌کنند. در حالی که شعبات دیگر، صرفا برنامه‌های تمرینی بدنسازی را ارائه می‌دهند.

در هر صورت، باید گفت افراد بسیاری در این باشگاه‌ها ثبت نام می‌کنند. در Macfit، همه افراد سخت تمرین می‌کنند و ورزش را جدی می‌گیرند. بنابراین، مطمئنا تشویق می‌شوید که هنگام تمرین تلاش بیشتری انجام دهید. یکی دیگر از خوبی‌های باشگاه‌های مک فیت، این است که اصلا گران نبوده و از جمله باشگاه‌هایی به حساب می‌آیند که خدمات خود را با قیمت‌های نسبتا مناسب ارائه می‌دهند.

 

راهنمای سفر در تور نوروز ۱۴۰۱ به استانبول

Plus Fitness Club

این باشگاه بدنسازی، شهرت چندانی در استانبول ندارد. اما با این حال، یکی از ورزشگاه‌های محبوب به شمار می‌آید. این باشگاه ارائه دهنده انواع تجهیزات و امکانات بدنسازی، کاردیو و یوگا می‌باشد. با وجودی که استخر یا زمین بسکتبال ندارد، اما می‌توانید افراد زیادی را پیدا کنید که هر روز مشتاقانه و پیگیرانه برای تمرین و بدنسازی به این مکان می‌آیند.

جو اینجا دلگرم کننده است و تجهیزات همیشه تمیز و سالم هستند. اما ممکن است کمی معذب باشید، زیرا سالن ورزشی معمولا شلوغ است. گفتنی است این باشگاه، در منطقه شیشلی و در سمت اروپایی شهر استانبول واقع شده و همچنین از جمله باشگاه‌هایی است که خدماتی با قیمت مناسب ارائه می‌دهد. بنابراین اگر با ورزش در یک باشگاه شلوغ مشکلی ندارید، باشگاه تناسب اندام پلاس را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

Erenkoy World Gym

اینجا، منحصربفردترین باشگاه در بین همه باشگاه‌های ورزشی شهر است. در این سالن بدنسازی، می‌توانید سالن‌های تمرینی بزرگی را پیدا کنید که هر کدام دستگاه‌های خاصی برای ورزش خاصی دارند. بعنوان مثال سالن بدنسازی، بزرگ‌ترین سالن با انواع دستگاه‌های تمیز و سالم است. در حالی که امکانات کاردیو در سالن دیگری واقع شده و می‌توانید بدن خود را به راحتی در آنجا تمرین دهید. یکی از بهترین ویژگی‌های این باشگاه، این است که کلاس‌های کیک بوکسینگ ارائه می‌دهد و ورزش‌های رقابتی را در این سالن کیک بوکسینگ برگزار می‌کند.

گفتنی است این باشگاه ورزشی، در سمت آسیایی شهر استانبول و در منطقه کادیکوی واقع شده است. قیمت‌ها از برنامه‌ای به برنامه دیگر متفاوت بوده، اما به طور کلی آنقدرها گران نیستند. درضمن می‌توانید هنگام ثبت نام برای برخورداری از آموزش رایگان، کارت استاندارد خریداری کنید. در نهایت باید گفت این باشگاه ورزشی، فضایی کاملا دلگرم کننده را به بازدیدکنندگانش ارائه می‌دهد و می‌توانید همیشه در اینجا از مربیان، تمرینات و تجهیزات حرفه‌ای برخوردار شوید.

Lotus

در این باشگاه ورزشی نه تنها انبوهی از تجهیزات جدید و به روز را برای بدنسازی خواهید یافت، بلکه با طیف وسیعی از تجهیزات کاردیو مواجه می‌شوید که همگی مجهز به تلویزیون و اینترنت بی سیم هستند. این باشگاه ورزشی که در چهار طبقه گسترده شده است، یک زمین بسکتبال کوچک، زمین اسکواش و استودیوهایی را نیز در خود جای داده که میزبان تعدادی کلاس، از یوگا گرفته تا اسپینینگ هستند.

در ضمن در این مکان لوکس از یک مرکز اسپا مشتمل بر یک استخر بزرگ، جکوزی، سونا و امکانات حمام ترکی برخوردار خواهید شد. با وجود انبوه امکانات، قیمت‌ها نیز قابل توجه هستند. بعنوان مثال فردی که قرار است به مدت یکسال به این باشگاه ملحق شود، باید انتظار هزینه‌ای در حد ۲۰۰۰ لیر را داشته باشد. علاوه بر این برخی از افزودنی‌ها، مانند درمان‌های اسپا و جلسات آموزشی خصوصی نیز در اینجا در انتظارتان خواهد بود که قیمت‌های مخصوص به خود دارند. گفتنی است این باشگاه، در منطقه اولوس واقع شده است.

 

گردشی جذاب در منطقه فنر و بالات استانبول

Hillside

این باشگاه، نسبت به همتایانش از قیمت‌هایی پایین‌تر برخوردار بوده و البته قیمت‌ها به ازای هر پکیج متفاوت هستند. در عین حال، انواع دوره‌های آموزشی و تجهیزات متنوع را ارائه می‌دهد. گفتنی است این باشگاه، در مرکز خرید ایستینیه پارک واقع شده و چند طبقه را اشغال می‌کند. همچنین این مکان، رستوران‌های مجللی را در خود جای داده و یک استخر نیز سرپوشیده دارد.

پارکینگ اختصاصی در طبقه پایین مرکز خرید، برای افراد باشگاه نیز مهیاست. اما به لحاظ حمل ونقل عمومی، باید بگوییم کمی دسترسی‌ها مشکل است. شما باید در ایستگاه دانشگاه فنی استانبول از مترو پیاده شوید و سپس از مینی بوس برای مسیر بعدی استفاده کنید.

Jatomi VIP

اینجا یک بهشت ​​رویایی در این شهر بزرگ به شمار می‌آید. امکانات اینجا، بسیار تمیز و جدید و عاری از تجهیزات اضافی بوده و بسیار ایده آل هستند. بطور کلی برای کسانی که به دنبال گزینه‌های شیک و جذاب هستند، این باشگاه ورزشی یک انتخاب عالی محسوب می‌شود. پرسنل و مربیان نیز بسیار حرفه‌ای بوده و همواره با خدماتی ارزنده، در تلاش برای کسب رضایت اعضای باشگاه می‌باشند. گفتنی است این باشگاه، در منطقه مسیدیکوی واقع شده است.

 

گردش در محله بشیکتاش استانبول

Essporto

این باشگاه که در یکی از تالارهای متروسیتی در منطقه لونت قرار دارد، از قیمتی رقابتی در مقایسه با همتایانش برخوردار بوده و عضویت یکساله، در حدود ۱۰۰۰ لیر برایتان هزینه خواهد داشت. به محض ورود، با یک باشگاه ورزشی دلباز و راحت و انواع امکانات مواجه خواهید شد از جمله استخر، اسپا، انبوهی از دستگاه‌های کاردیو، زمین تنیس و حتی یک مسیر دویدن در فضای باز. اتاق بدنسازی، نسبتا کوچک است و در ساعات اوج روز نیز شلوغ می شود.

Life Gym

این باشگاه ورزشی به دلیل دوری از مرکز شهر، از قیمت‌هایی مقرون به صرفه برخوردار است. در اینجا تجهیزاتی خواهید یافت که هر عاشق ورزش جدی، به آنها نیاز دارد. این باشگاه از ساعت ۶:۱۵ صبح باز می‌شود، یعنی یک ساعت قبل از رقبای خود. و بدین ترتیب، گزینه ورزش صبحگاهی را  نیز به شما ارائه می‌دهد. هزینه عضویت که می‌تواند کمتر از 1000 دلار در سال باشد، تقریبا همه چیز را پوشش می‌دهد. استخر روباز نیز گزینه‌ای عالی برای روزهای گرم تابستان خواهد بود، اما برای استفاده از آن باید جداگانه ثبت نام کنید. به هر حال، قطعا از ثبت نام در این باشگاه راضی خواهید بود.

Sporium

اینجا یکی از آن باشگاه‌های لایف استایل است که افراد پولدار برای خوش اندام‌تر شدن به آن مراجعه می‌کنند. قیمت‌ها به ازای خدمات متفاوت بوده، اما هزینه عضویت دوساله در حدود ۳۰۰۰ دلار تمام خواهد شد. آموزش هنرهای رزمی نیز، هزینه جداگانه‌ای دارد. در این باشگاه مربیان خصوصی بسیاری وجود دارند و متناسب با جنسیت و اهداف شما برای بدنسازی، آموزش‌هایی حرفه‌ای را ارائه می‌دهند. اتاق بدنسازی، کوچکتر از آن چیزی است که در این سالن ورزشی عالی می‌توان انتظار داشت. اما با وجود جوی عالی، موقعیت مکانی مناسب و دسترسی راحت، این ضعف قابل چشم پوشی است.

تا جایی که ما می‌دانیم، اینجا تنها سالن بدنسازی در شهر است که ایروبیک در آب را ارائه می‌دهد. امکانات تنیس گسترده و استخر بزرگ نیز فراهم است. باید گفت تجهیزات کافی در اینجا وجود دارند و شما هرگز مجبور نخواهید بود منتظر دوچرخه یا تردمیل شوید. بعلاوه می‌توانید در این مکان به رستوران، آرایشگاه، جواهر فروشی و خشکشویی نیز دسترسی داشته باشید.

 

آشنایی با بهترین قهوه‌خانه‌های استانبول

Noa Gym

Noa Gym، یک مرکز تناسب اندام یونیسکس عالی است که اعضای آن می‌توانند با استفاده از انواع خدمات سلامت و تندرستی، به اهدافشان برای رسیدن به تناسب اندام دست یابند. مربیان شخصی، برنامه‌های ورزشی، رژیم کاهش وزن، درمان‌های آرامش بخش و بسیاری از درمان‌های تخصصی دیگر، تضمین کننده یک زندگی سالم هستند. خدمات ماساژ نیز در این مکان، در دسترس است.

Marmara Gym

و در نهایت باید بگوییم جدیدترین تجهیزات تناسب اندام با تکنولوژی بالا، یکی از بهترین ویژگی‌هایی است که باشگاه ورزشی مارمارا از آن برخوردار است.

بعلاوه می‌توانید در حین دویدن روی تردمیل یا پرس نیمکت، از تماشای منظره میدان تکسیم لذت ببرید. امکانات این باشگاه شامل بدنسازی، ایروبیک، استپ، سونا، حمام ترکی، اتاق بخار، سولاریوم، ماساژ، جکوزی و استخر روباز است. کلاس‌های یوگای قدرت،  پیلاتس، توتال بادی، کرانچ و رقص نیز ارائه می‌شوند. جالب است بدانید مربیان و پرسنل در این باشگاه مجلل، به زبان انگلیسی نیز مسلط هستند.

 

بهترین فعالیت‌های مناسب کودکان در تور استانبول

۰۲ اسفند ۱۴۰۰

نظرات کاربران