بهترین پیست‌های کارتینگ در استانبول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
بهترین پیست‌های کارتینگ در استانبول

کارتینگ یکی از فعایت‌های عالی و هیجان انگیز است که آدرنالین را در بدن شما به حداکثر می‌رساند. شما می‌توانید این سواری فوق‌العاده را در تور استانبول نیز تجربه نمایید اما بهتر است برای این کار بهترین جا را پیدا کنید تا لذت کافی را نیز ببرید. گزینه‌هایی که در نوشته‌ی امروز به شما معرفی می‌کنیم، اغلب از نظر کیفیت در رده‌ی بالایی قرار می‌گیرند و در محل‌های متفاوتی واقع شده‌اند تا بتوانید خیلی راحت در هر کجای استانبول که اقامت خواهید داشت، به یک مجموعه عالی برای کارتینگ دسترسی داشته باشید.

 

Mas Park İstinye Go Kart  

برای کسانی که از ایستینیه پارک استانبول دیدن می‌کنند، Mas Park İstinye Go Kart  بهترین انتخاب است. جایی با پیست بسیار خوب و امن و البته تجهیزات به روز و خیلی خوب که از هر لحاظ جایی ایده‌آل برای کارتینگ است.

 

آدرس: İstinye, Çilekli Sokağı No 12/3, 34460 – Sarıyer

 

Speed Go Kart

چند دلیل برای رفتن به این مکان وجود دارد. اول این که Speed Go Kart از جمله معدود جاهایی است که می‌توانید در آن یک مسابقه کامل بدهید و همچنین این محل پیست سرپوشیده دارد و در هر فصلی می‌توان از آن استفاده کرد. پس مهم نیست که سفر تابستانه به استانبول را انتخاب می‌کنید یا به تور زمستانه می‌روید، در نهایت امکان سواری در Speed Go Kart را خواهید داشت.

آدرس: Güven Mahallesi, Eski Londra Asf Cd Kale Outlet Center No:89 D:49, 34160 – Güngören

 

Olimpik Go Kart

یکی دیگر از مجموعه‌های جذاب در استانبول که پیست سرپوشیده دارد، Olimpik Go Kart است که پیستی به طول ۱۷۰۰ متر دارد. همین مسیر طولانی و پر پیچ و خم است که باعث می‌شود، آن‌ها که اهل هیجان حداکثری باشند در این محل وارد پیست شوند. گنجایش ماشین‌ها در این پیست تا ۲۵ دستگاه است و مسیر آن واقعا لذت بخش است.

 

بهترین هتل‌های سمت اروپایی استانبول

آدرس: Fevzi Çakmak Mah. Fatih Cad. No:50/A Bağcılar Olimpik Spor Salonu -2.kat 34200 – Bağcılar

 

Olivium Go Kart Alanı

باز هم یک پیست کارتینگ سرپوشیده که در طبقه همکف یک ساختمان ساخته شده و در آن از ماشین‌های بسیار عالی استفاده شده است. مسیر این کارتینگ شاید کوتاه باشد، اما بسیار عالی درست شده و با توجه به کیفیت ماشین‌ها، سواری بسیار خوبی را در این مجموعه خواهید داشت. البته، متاسفانه تعداد ماشین‌هایی که در مجموعه قرار دارد آنقدر زیاد نیست و به همین دلیل، عموما باید صبر کنید تا نوبتتان شود، اما کلیت تجربه‌ای که در این کارتینگ خواهید داشت، کاملا راضی کننده خواهد بود.

آدرس: Beş Telsiz Mah Prof. Muammer Aksoy Cad. Koton Katlı Otoparkı Olivium Outlet Center, 34020 – Zeytinburnu

 

Red Go Kart

اما دوباره به پیست‌های روباز برگردیم و این بار به یکی از طولانی‌ترین پیست‌های کارتینگ در استانبول می‌رسیم با نام Red Go Kart که مسیر آن ۱۷۰۰ متر بوده و در مرکز ینیبوسنا قرار گرفته است. این پیست ۱۵ پیچ دارد و همه روزه هفته به صورت ۲۴ ساعته فعال است! Red Go Kart در نهایت بزرگ‌ترین مجموعه کارتینگ در استانبول است.

 

تجربه خرید در بازار آراستا استانبول

آدرس: Starcity Outlet – Merkez Mahallesi, Kavak Sokak, Değirmenbahçe Caddesi No:2, – Yenibosna

 

Küçükçekmece GoKart

Küçükçekmece GoKart پیستی زیبایی است که در جوار تنگه بسفور قرار گرفته و شما هنگام رانندگی کاملا نسیم دریا را روی صورت خود حس خواهید کرد. البته همین امر باعث شده تا در روزهایی که هوا بد است، نمی‌توانید از این فضا لذت ببرید، چون مجموعه بسته است.

آدرس: Fatih Mh., Pk: 34290 – Küçükçekmece

 

Pelikan Gokart (Akın Kartig)

این پیست سرپوشیده ۳۵۰ متری، مسیرهای بسته‌ای دارد که شما هنگام رانندگی دور خود خواهید چرخید. جایی در مرکز خرید پلیکان که با ماشین‌های گران‌قیمت و فوق‌العاده عالی‌اش معروف شده و در واقع یک تجربه سریع و برق آساست تا رانندگی در مسیری طولانی و بیشتر سعی دارد تا مهارت شما را بسنجد.

آدرس: Gümüşpala Selvi Sokak Pelican Mall Alışveriş Ve Yaşam Merkezi No:25, 34320 – Avcılar

 

Torium Go-Kart

در آخر اشاره‌ای هم داشته باشیم به کارتینگ معروف Torium Go-Kart که همانطور که معلوم است در مرکز خرید Torium واقع شده و خیلی راحت می‌توانید به آن‌جا دسترسی داشته باشید. این مکان پیست نسبتا راحتی دارد و ماشین‌های بسیار خوبی برایش تهیه دیده شده است.

 

سفر در ماه رمضان به استانبول

آدرس: Turgut Özal Mah, E-5 Üzeri Torium AVM, 34903 – Esenyurt

 

هزینه‌های کارتینگ در استانبول:

با توجه به قیمت‌های متفاوتی که در مجموعه‌های مختلف قید شده، ما برای مثال قیمت‌های Red Go Kart را برای شما قید می‌کنیم که برای ۵ دقیقه ۳۵ لیر، برای ۱۰ دقیقه ۵۰ لیر، برای ۱۵ دقیقه ۶۵ لیر و ... است.

۰۶ مهر ۱۴۰۰

نظرات کاربران