هدایت هواپیمای بویینگ 737 در دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
هدایت هواپیمای بویینگ 737 در دبی

آن‌هایی که چندین بار به تور دبی رفته‌اند، همیشه به دنبال یک فعالیت جدید و یک کار هیجان انگیز در این شهر هستند. مراکز متنوع زیادی در این شهر هستند و جاهای مختلفی را می‌شود به شما پیشنهاد کرد، اما ما قصد داریم تا یک فعالیت متفاوت و البته کمی گران را به شما معرفی نماییم و آن هم پرواز بویینگ 737 در یک شبیه‌ساز فوق پیشرفته است.

 

مرکز TFT Aero Flight Experience در JBR دبی

The Walk یک خیابان تجاری بسیار معروف در JBR دبی است که همسو با ساحل ساخته شده و در کنار بوتیک‌ها و مراکز خرید متنوع، منظره‌ای زیبا را نیز به همراه خواهد داشت. اما این بار قرار نیست یک فروشگاه خاص یا یک مرکز خرید بزرگ را در The Walk به شما معرفی کنیم، بلکه امروز می‌خواهیم به سراغ مرکز TFT Aero برویم که شبیه‌ساز معروف بویینگ 737 را در خود دارد.

این مرکز البته شبیه‌ ساز‌های مختلف پروازی را در خود دارد و یک مرکز آموزشی نیز محسوب می‌شود، اما بزرگ‌ترین جذابیت آن برای گردشگرانی که به سفر دبی آمده‌اند، شبیه ساز بویینگ 737 آن است که از اجزای کاملا متحرک ساخته شده و شما در هنگام پرواز، یک تجربه‌ی کاملا واقع‌گرایانه را حس خواهید کرد.

 

۷ تفریح جذاب در محله قدیمی دبی

شبیه ساز پرواز بویینگ 737 در TFT Aero

اولین چیزی که باید در مورد این شبیه ساز بدانید، این است که آن را با اجزای کاملا واقع‌گرایانه ساخته‌اند و تکان‌ها، حرکات به سمت‌های مختلف، کابین خلبان و حتی منظره‌ای که از پنجره‌هایش می‌بینید، به طور کامل بر اساس چیزهایی است که در یک بویینگ 737 واقعی اتفاق می‌افتد. پس خبری از پروازهای عجیب و غریب و کارهایی که در بازی‌های کامپویتری انجام می‌دهید نیست. حتی اگر وسط کار پشیمان شوید و بخواهید از کابین بیرون بروید، باید با مسئول پرواز صحبت کنید تا تمام سیستم‌ها به صورت اولیه در بیایند و سپس امکان باز شدن درها فراهم شود.

از بیرون که به این شبیه‌ساز پرواز نگاه کنید، به هیچ وجه شبیه به یک کابین خلبان نیست. گنبد این کابین بر روی ۶ پایه‌ی بسیار پیشرفته و خاص قرار گرفته است که باعث می‌شود شما حرکات و تکان‌های یک پرواز واقعی را در هنگام هدایت بویینگ 737 غیر واقعی حس کنید.

همانطور که گفتیم، از پنجره‌های کابین می‌توانید تصویر واقعی از مسیر پروازی خود را مشاهده کنید. این پنجره‌ها در واقع نمایشگرهای بسیار با کیفیتی هستند که بر اساس سرعت و پرواز شما در مسیری که خواسته‌اید، تصویر متناسب را به نمایش می‌گذارند.این تصاویر انیمیشن نبوده و در واقع از تصاویر ۳۶۰ درجه‌ای که هنگام یک پرواز واقعی ضبط شده‌اند در آن‌ها استفاده شده است.

 

مرکز خرید Dubai Festival City Mall

یکی از چیزهای مهمی که این شبیه ساز را از پروازهای ارزان‌قیمت در مراکز خرید متفاوت می‌کند، نرم‌افزار فوق‌العاده پیشرفته‌ای است که امکان ارتباط با بخش‌های فیزیکی را برقرار کرده تا شما تجربه کاملا واقعی از پرواز داشته باشید. بر همین اساس است که هدایت این هواپیما همه جوره شبیه به هدایت یک هواپیمای 737 واقعی است و مربیانی که با شما در پرواز هستند، باید بهتان برای بخش‌های مختلف کمک کنند، وگرنه در بخش‌های حساس همچون تیک آف و فرود به مشکل بر خواهید خورد.

مسیرهای پروازی که می‌توانید در TFT Aero تجربه کنید

چندین مسیر پروازی در این شبیه‌ساز تعبیه شده که شما می‌توانید برای پرواز خود انتخاب کنید. مسیرهای‌های مونیخ به آلپ، فراز آسمان دبی، گردش بر بالای اروپا، لندن به پاریس و آسمان کالیفرنیا در شب یا روز، از جمله این مسیرهای پروازی هستند.

تجربه پرواز در TFT Aero و قیمت‌ها

زمان‌های مختلفی برای پرواز در اختیار شما قرار دارد که شامل نیم ساعت، یک ساعت، یک ساعت و نیم و دو ساعت می‌شود که قیمت‌های آن‌ها به ترتیب ۶۷۵، ۹۷۵، ۱۳۶۵ و ۱۶۹۰ درهم است. پیشنهاد می‌کنیم حداقل پرواز یک ساعته را برای خود انتخاب کنید تا تجربه‌ای بهتر در TFT Aero داشته باشید. البته باید حتما از قبل به صورت تلفنی یا اینترنتی به وسیله‌ی این آدرس پرواز خود را رزرو کرده باشید.

حتما کمی زودتر به این محل مراجعه کنید تا بتوانید آموزش‌های اولیه را قبل از پرواز ببینید و وقت کم‌تری از شما تلف شود. همانطور که گفتیم یک مربی نیز همراه شما خواهد بود و به شما برای پرواز کمک خواهد کرد. همچنین شما می‌توانید همراه خود یکی دو دوست هم ببرید. تماشای پرواز دیگران نیز بسیار لذت بخش است و آن‌ها نیز می‌توانند یک تجربه عالی از این فعالیت داشته باشند.

 

دراگون مارت، بازار اژدها در قلب دبی

۱۵ خرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران