بهترین استیک‌هاوس‌های استانبول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
بهترین استیک‌هاوس‌های استانبول

استانبول از مقاصد جذاب و دوست داشتنی دنیا است که پایه و اساس سیستم غذایی‌اش بر غذاهای گوشتی بنا شده است. یعنی کم‌تر کسی است که کباب‌های ترکی را نشناسد. از کباب‌ها، استیک‌ها و همبرگر هر کدام از این غذاهای گوشتی مزه فوق‌العاده‌ای دارند. اگر در سفر با تور استانبول به فکر کشف غذاهای لذیذ و پرخوری هستید، باید بدانید که این شهر با رستوران‌های عالی و غذاهای لذیذ و باکیفیتی که ارائه می‌دهد کار انتخاب را برای توریست‌ها سخت می‌کند. ما اینجا هستیم تا به شما بگوییم کجا از خوردن استیک‌های عالی لذت ببرید.

 

Nusr-Et

هر زمان حرف بهترین خانه‌های استیک استانبول به میان می‌آید بی‌گمان نصرت به عنوان گزینه‌ای شناخته شده و بین‌المللی به ذهن مردم استانبول می‌رسد. نصرت با غذاهای فوق‌العاده‌ای که برای دوست‌داران گوشت فراهم می‌آورد، تعبیر جدید و دلپذیری از استیک ارائه می‌دهد که کم‌تر طرفداری می‌تواند آن را نادیده بگیرد. رستوران نصرت در استانبول در سال ۲۰۱۰ افتتاح شده و از همان زمان تا کنون به محل تجمع دوست‌داران گوشت تبدیل شده است. در این رستوران با با انواع طعم‌ها، محیطی گرم و خدمات بالا پذیرایی می‌شوید که تجربه غذا خوردن در اینجا را برای شما ماندگار می‌کند. این رستوران برای عاشقان گوشت یکی از اولین الویت‌ها محسوب می‌شود.

آدرس: Etiler, Nispetiye Cd No:87, 34337 Beşiktaş/İstanbul, Turkey

 

BOGA’z Steak House

اگر می‌خواهید از خوردن استیک‌های عالی با منظره بی‌نظیری از لذت ببرید، این رستوران یکی از گزینه‌های پیش روی شماست. منوی استیک‌ها عالی بوده و سرعت و کیفیت خدمات در رده دوم قرار دارد. به علاوه این رستوران انتخابی عالی از سالاد و غذاهای گوشتی را برای هر سلیقه‌ای ارائه می‌دهد. این رستوران برای برای زوج‌هایی که می‌خواهند از یک وعده غذایی عاشقانه به همراه نوشیدنی با کیفیت خوب و یک منظره شگفت‌انگیز دریا لذت ببرند، هوشمند، جادار و ایده آل است.

 

بهترین رستوران‌های غذای چینی در استانبول

آدرس: Çengelköy, Kuleli Cd. No:45 D:1, 34680 Üsküdar/İstanbul, Turkey

 

Baltazar

بالتزار از رستوران‌های متخصص در سرو گوشت است که با فضای منحصر به فرد و فوق‌العاده‌اش همه را به محله کاراکوی استانبول می‌کشاند. این‌طور بگوییم که اگر بوی خوش گوشتی که در کاراکوی پیچیده را دنبال کنید، به این رستوران خواهید رسید که آوازه‌اش را تمام استانبول چه هیچ، تمام ترکیه شنیده‌اند. شما می‌توانید یا حضورا بروید و یا از قبل برای خودتان میزی رزرو کنید. فقط توجه داشته باشید که این رستوران بسیار محبوب بوده و آخرهفته‌ها از جمعیت مملو است. نه فقط استیک بلکه همبرگرها نیز طعمی بهشتی و فراموش نشدنی دارند و کیفیت خدمات نیز بالاست. به علاوه در اینجا می‌توانید سوسیس‌هایی با گوشت گاو ۱۰۰ درصدی سرو می‌کند که تنها بخش ناخالص آن ادویه‌ای است که به گوشت می‌زنند. به علاوه در اینجا می‌توانید از خوردن کالباس‌هایی با گوشت ۱۰۰ درصدی لذت ببرید که با بادام و گردو تزدین شده است.

Günaydın Butcher & Steakhouse

این رستوران از وسایل تزئینی جالبی مثل چوب برای سرو غذا استفاده می‌کنند و شدیدا به راحتی مهمانان خود اهمیت می‌دهند. به علاوه هر مزه و غذای جانبی که در کنار استیک‌ها قرار می‌گیرد توسط افراد مجرب و متخصص به دقت انتخاب می‌شوند. این رستوران با تکیه بر حفظ بالاترین کیفیت محصولات و خدمات خود در بین ۳ رستوران برتر استانبول قرار گرفته است. گوشتی که در این رستوران سرو می‌شود تولید خودشان بوده و استیک‌ها از بهترین استیک‌های شهر است. اگر از مزه استیک‌ها راضی بودید بروید و از مغازه قصابی‌شان همان گوشت‌ها را برای مصارف خانه بخرید. بعد از خوردن گوشت‌هایی این جنین لذیذ و مغزی حتما دسر هم نوش جان کنید.

 

جدیدترین رستوران‌ها و کافه‌های استانبول

آدرس: İstinye Park Alışveriş Merkezi Pazar Katı, 34460 Sarıyer/İstanbul, Turkey

 

Bysteak Steakhouse

در اینجا می‌توانید لم بدهید و در حالی که از محیط جذاب و موسیقی دل‌انگیز لذت می‌برید، یکی از بهترین استیک‌های سطح شهر را نوش جان کنید. تمام مواد اولیه به خصوص گوشت‌های موجود در رستوران از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند به همین دلیل هم هست که شما از خوردن استیک‌های این رستوران لذت می‌برید و هرگز مزه زیر دندان‌تان را فراموش نخواهید کرد. فضای رستوران صمیمی و دوستانه است و کارکنان همگی خوش برخورد هستند. شما می‌توانید از گوشت‌های خوشمزه با سس‌های مختلف لذت ببرید و فراموش نکنید که بعد از صرف شام از دسر نوتلا کاتمر سفارش دهید. این رستورانی عالی برای قرارهای عاشقانه و دورهمی‌های خانوادگی است.

آدرس: Reşitpaşa, Doğanevler Cd. No:61/B, 34467 Sarıyer/İstanbul, Turkey

 

The Hunger

هانگر یکی دیگر از خانه‌های استیک استانبول است که حتما باید بروید و غذاهای لذیذ آن را در آشپزخانه فضای بازش امتحان کنید. منوی رستوران بزرگ و فصل است که کار انتخاب را دشوار می‌کند، اما خوشبختانه همه چیز در اینجا خوشمزه است. محیط زیبا و حس و حال این رستوران برای گروه‌های دوستانه بسیار مناسب است. همچنین به دلیل فضای باز آن استعمال دخانیات آزاد است.

 

بهترین رستوران‌های محله سلطان احمد

آدرس: Esentepe Mahallesi Yıldız Posta Caddesi &, Müşir Abdullah Sk. 38-1, 34398 Şişli, Turkey

۲۵ مرداد ۱۳۹۹ (به‌روز رسانی شده در: 01 مرداد 1400)

نظرات کاربران