تماشای رقص افسانه ترکی در آنتالیا

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
تماشای رقص افسانه ترکی در آنتالیا

آنتالیا یکی از پرطرفدارترین نقاط ترکیه است که در تمامی روزهای سال مسافر در خود دارد. شهری که به خاطر سواحل و تفریحات آبی فوق‌العاده‌اش بسیار محبوب است، هم برای سفرهای خانوادگی مناسب است و هم برای سفرهای مجردی. شهری که برترین امکانات برای داشتن یک ماه عسل خاطره‌انگیز را در خود دارد. شهری که در آن همه روزه تورهای زیادی برگزار می‌شود. تورهایی که بیشتر شما را به طبیعت این شهر می‌برند. در سفرتان با تور آنتالیا اگر می‎‌خواهید در یک تور متفاوت فرهنگی و هنری شرکت کنید همراه ما باشید. همراه ما باشید تا شما را به تماشای رقص در این جزیره ببریم. رقصی که یکی از بزرگترین نمایش‌های شهر به شمار می‌آید.

 

تور تماشای رقص افسانه ترکی در آنتالیا

در سفرتان به آنتالیا اگر می‌خواهید یک رقص فوق‌العاده تماشا کنید باید در این تور شرکت نمایید. توری که شما را به محل برگزاری این تور می‌برند و بهترین جایگاه تماشاگران را برای شما تدارک می‌بیند. توری که با شرکت در آن فرهنگ و سنت ترکی را در خلال حرکات بدن، لباس‌ها و موسیقی می‌بینید و حافظه‌ی بصری‌تان را در این شهر تازه می‌کنید. در این تور همچنین می‌توانید یک تفریح فرهنگی و هنری متفاوت انجام بدهید و حتی اگر اهل نمایش و تماشای رقص نیستید از موسیقی و تصاویری که می‌بینید به شور و هیجان بیایید. به طورکلی رقص در کشور ترکیه جایگاه ویژه‌ای دارد و در آنتالیا که یکی از توریستی‌ترین شهرها برای سفر با تور ترکیه است، یک جایگاه تفریحی. با شرکت در این تور می‎‌توانید صاحب تجربه‌های زیر شوید.

 

در سفر به آنتالیا چه چیزهایی خریداری کنیم؟

  1.  تماشای یکی از محبوب‌ترین پرفورمنس‌های جمعی در ترکیه
  2.  تماشای یک اجرای زنده در ترکیب بدن‌ها، موسیقی و نور
  3.  تماشای زبان بدن ترک‌ها در طول قرن‌ها

در این نمایش نزدیک به ۱۲۰ رقصنده در کنار یکدیگر می‌رقصند و ترکیب‌های بدنی فوق‌العاده‌ای را تشکیل می‌دهند.

زمان برگزاری تور رقص افسانه ترکی در آنتالیا

این تور در بیشتر روزهای سال برگزار می‌شود و زمان برگزاری آن در حدود ۲ ساعت است. ۲ ساعتی که از ساعت ۱۸:۳۰ شروع می‌شود و تا ساعت ۲۰:۳۰ به درازا می‌کشد. اما بهتر است قبل از سفر با تور ترکیه آب و هوای آنتالیا در فصل‌های مختلف را بدانید.

 

بهترین تجربه‌های غذایی در آنتالیا

تور رقص افسانه ترکی برای چه کسانی مناسب است

این تور برای تمامی افرادی که به هنر و فرهنگ علاقه‌مند هستند، یکی از تورهای فوق‌العاده به شمار می‌آید اما جدای از این افراد، این تور برای آنهایی که می‌خواهند تفریح شبانه در آنتالیا داشته باشند نیز مناسب است. البته بد نیست بدانید از آنجا که در این تور می‌توانید فرزندان خود را نیز همراهتان ببرید این تور برای یک تفریح خانوادگی جذاب به شمار می‌آید و بسیاری از نوجوانان نیز از بودن در آن اظهار رضایت می‌کنند.

نکات ویژه درباره تور رقص افسانه ترکی

۱- در این تور می‎توانید عکس‌های زیبا و جذاب از رقص بیندازید. بنابراین به شما توصیه می‌کنیم یک دوربین عکاسی خوب در این تور همراه خود کنید.
۲- در این تور هرطور راحت هستید می‌توانید لباس بپوشید. یعنی هم می‌توانید لباس‌های مجلسی شبانه بپوشید و هم لباس‌های اسپورت و راحت.
۳- برای شرکت در این تور باید از قبل ثبت‌نام انجام دهید. برای ثبت‌نام می‌توانید به وب‌سایت www.viator.com مراجعه نمایید و پس از جستجوی نام آنتالیا، به دنبال تور fire of Anatolia باشید.
۴- درصورتیکه بخواهید حضورتان در این تور را لغو کنید و تمامی پولی که پرداخت کرده‌اید را پس بگیرید باید ۲۴ ساعت قبل از برگزاری تور این کار را انجام بدهید.
۵- در این تور می‌توانید فرزندان خردسالتان را نیز همراه خود کنید. البته باید بدانید صندلی برای آنها در نظر گرفته نمی‌شود و آنها را باید روی پاهای خود بنشانید.
۶- محل شروع این تور مرکزخرید آنتالیا است و شما در روز برگزاری تور باید در ساعت ۱۸:۳۰ خودتان را به این مرکز برسانید. نشانی این مرکزخرید به شرح زیر است:

آدرس: Mall of Antalya, Kepez, Havalimani Karsisi, Antalya 07170 Turkey


۷- با شرکت در این تور می‌توانید افسانه‌های ترکی را از طریق رقص ببنید و یک تفریح متفاوت در سفر به آنتالیا انجام بدهید.
۸- این تور به لحاظ هزینه یکی از تورهای متوسط آنتالیا به شمار می‌آید. توری که نه خیلی گران است و نه خیلی ارزان و برای شرکت در آن باید در حدود ۷۰ دلار هزینه کنید.
۹- در این تور برای شرکت افراد هیچ محدودیتی در نظر گرفته نشده است و شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید حتی امکانات لازم برای شرکت معلولان حرکتی نیز در این تور فراهم آمده است.

 

۷ تفریح ماجراجویانه در سفر به آنتالیا

 

۱۸ تیر ۱۳۹۹

نظرات کاربران