۴ مرکز ماساژ و مراقبت از سلامتی استانبول؛ شهر زیبایی‌های تمام نشدنی

جاذبه‌های گردشگری استانبول
۴ مرکز ماساژ و مراقبت از سلامتی استانبول؛ شهر زیبایی‌های تمام نشدنی

استانبول شهر هنر و ادبیات، شهر مدرن سرخ پوش، شهر بناهای ماندگار تاریخی، شهر خیابان‌های خاطره‌انگیز، شهر کافه‌های شورانگیز، شهر بهترین پارک‌ها و شهربازی‌ها، شهر پارک آبی‌ها، شهری که تنگه‌ی بسفر را در خود دارد و شهری که دو قاره‌ی آسیا و اروپا را در خود جای داده است، شهر گشت و گذارهاست. شهریست که می‎‌شود در آن خاطره‌های ماندگار ساخت. در سفرتان با تور استانبول به این شهر اگر به فکر تفریحات لوکس و لاکچری هستید . همراه ما باشید تا با هم سری به ۴ مرکز ماساژ و مراقبت از سلامتی لوکس این شهر بزنیم تا شما را با امکانات ویژه آنها آشنا کنیم.

 


۱- Caudalie vinotherapie spa


یک مرکز مراقبت از زیبایی لوکس و درجه یک که در یکی از زیباترین هتل‌های این شهر یعنی هتل Les Ottoman واقع شده است. مرکزی که ۲۴۰۰ متر مربع وسعت دارد و بهترین ماساژورهای خانم و آقای کشور ترکیه را به استخدام خود درآورده است. شاید جالب باشد بدانید ساختار این مرکز و تزئیناتش همگی براساس آموزه‌های شرقی و فنگ‌شویی پدید آمده‌اند. مرکزی شیک که با صرف هزینه‌ی نه چندان ارزان اجازه‌ی استفاده از امکانات بیشمارش را دارید. از امکانات ویژه‌ی این مرکز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

 فعالیت‌های ارزان و مفرحی که در زمان سفر به استانبول باید انجام دهید

 

 

Caudalie vinotherapie spa

 


- جکوزی: این مرکز یک حوضچه‌ی جکوزی فوق‌العاده که دمای آبش میان ۲۰ تا ۲۵ درجه‌ی سانتیگراد است دارد. حوضچه‌ای که می‌توان در آرامش آن غرق شد و لذت برد.
- سونای خشک و بخار: سونای خشک این مرکز یکی از بهترین و شیک‌ترین سوناهای خشک شهر استانبول است که راهنمای این سالن همواره مراقب شماست و سرویس‌های لازم را به شما رائه می‌دهد. این امر درباره‌ی اتاق بخار این مرکز نیز صدق می‌کند.
- فواره یخ: فواره‌ی یخ و تونلی که برای آن طراحی شده است از امکانات تفریحی و لذت‌بخش این مرکز به حساب می‌آید.
- اتاق ماساژ: اتاق‌های که سرامیک‌های سفید زیبا زینت‌بخش آن هستند در تمامی ساعات باز بودن این مرکز انتظار مشتریان را می‌کشند تا بر روی بهترین تخت‌ها و با بهترین روغن‌ها و دست‌های توانا، خدمات مربوط به ماساژ را به آنها ارائه دهند.از امکانات دیگر این مرکز می‌توان به سالن مدیتیشن و اتاق‌های دیگر مربوط به حمام‌های ترکی و غیر ترکی اشاره کرد. با رفتن به این مرکز برای سلامتی و شادابی پوست‌تان می‌توانید انواع خدمات گوناگون را به بهترین صورت دریافت کنید و یک روز رویایی و به یادماندنی را در استانبول پشت سر بگذارید.


نشانی: کوروسسمه، معلم کاداسی، شماره ۶۸

 


۲- Sanitas Spa


یک مرکز شیک و مجلل واقع شده در یک هتل زیبا به نام Ciragan palace kempinski. هتلی که در نزدیکی تنگه‌ی بسفر قرار دارد و در سفرتان به استانبول روزی که به دیدن تنگه‌ی بسفر و زیبایی‌های تاریخی آن می‌روید می‌توانید به این هتل و مرکز مراقبت از زیبایی‌اش نیز تشریف ببرید. مرکزی که استخر و سونا و جکوزی و انواع اتاق‌های عمومی و خصوصی برای تجربه کردن حمام ترکی را دارد. مرکزی که پر از گوشه‌های دنج و فضاهای ناب است و در هرکجایش که بخواهید می‌توانید تن‌تان را به دست ماساژورهایش بسپارید تا آنها آرامش و سلامتی را به بدن‌تان تزریق کنند. مرکزی که در جای‌جای آن می‌توانید بهترین نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های ترکی را سفارش بدهید و نوش جان کنید.

 

 

 Sanitas Spa

 


نشانی: بشیکتاش، سیراگان کاداسی، شماره ۳۲

 


۳- The SPA


کمتر کسی هست که به دنبال تفریحات و اقامت‌های لوکس باشد و چیزی از هتل چهار فصل استانبول نشنیده باشد. هتلی عالی که مرکز مراقبت از سلامتی و ماساژش یکی از بهترین مراکز کشور ترکیه است. جاییکه بهترین ماساژورها را در اختیار دارد و آنها قادرند انواع ماساژهای مربوط به شرق و غرب عالم را روی بدن شما پیاده کنند تا خستگی برای مدت‌های طولانی از بدن شما بیرون رود. در این مرکز همچنین می‌توانید انواع خدمات مربوط به سلامتی و زیبایی را با صرف هزینه دریافت کنید.

 

۹ هتل لاکچری استانبول برای استراحت و گذراندن روزهای خاطره‌انگیز

 

 

 The SPA

 


نشانی: بشیکتاش، سیراگان کاداسی، شماره ۲۸

 


۴- Lavender Spa


یک مرکز جذاب، واقع شده در یک هتل لوکس به نام Ritz-Carlton. مرکزی که رفتن به آن خودش یکی از تفریحات هیجان‌انگیز و دنباله‌دار سفر به استانبول به حساب می‌آید. با رفتن به این مرکز می‌توانید در یک استخر لوکس شنا کنید، بهترین نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های ترکی را نوش جان کنید، به سونا و جکوزی بروید، یک ماساژ درجه یک و فراموش ناشدنی برای زمانی نسبتا طولانی دریافت کنید و دست آخر نیز به یک حمام ترکی بروید و خستگی یک عمر را از تن‌تان بیرون کنید.

 

هتل لاکچری Pera Palace، اقامتی لوکس در قلب استانبول

 

 

 Lavender Spa

 


نشانی: سیسلی، سوزر پلازا آسکروکاگی کاداسی، شماره ۱۵

 

۲۰ آبان ۱۳۹۷

نظرات کاربران