اقامتی لذت‌بخش‌ در بهترین بوتیک هتل‌های باکو

جاذبه‌های گردشگری باکو

چه برای گردش با تور باکو به این شهر رفته باشید و چه به واسطه یک سفر کاری در آذربایجان باشید، این شهر زیبا با توجه به پیشرفت با شکوهی که در این چند ساله داشته است، مامن هتل‌های متنوع و بسیار خوبی است که تمام سلایق ممکن را پوشش می‌دهد.
از هتل‌های لوکس و آنچنانی بگیرید تا اقامتگاه‌های ارزان قیمت، همه چیز در باکو فراهم است. اما چیزی که ما در این پست به سراغش می‌رویم، بوتیک هتل‌های نابی است که اقامت‌ در آن‌ها یکی از لذت‌بخش‌ترین تجربه‌های حضور در باکو را برای شما به همراه خواهد داشت.


Passage Boutique Hotel


Passage نمونه هتلی است که راحتی مسافر بیش از هر چیز دیگری برای آنها اهمیت داشته و سعی کرده‌اند تا اتاق‌هایی خوب با امکانات حداقلی را در محیطی بسیار خوب و آرامش بخش فراهم آورند. مکانی که این هتل در آن واقع شده هم بسیار خوب است و تنها ۱۰ دقیقه پیاده روی با ایستگاه متروی Icheri Sheher فاصله دارد و اگر قصد رفتن به موزه Nazavi Gyandjavi دارید، تنها باید ۳۰۰ متر طی کنید.

 

 راهنمای گردشگری باکو؛ شهری پر از لذت‌های به یادماندنی 

 

 

 


اتاق‌های این هتل همگی از یک طراحی ساده برخوردارند، اینترنت رایگان در آن‌ها برپاست و سیستم‌های صوتی تصویری‌اش کامل است. به طور کلی Passage یک هتل ارزان قیمت با امکانات بسیار خوب و در جوی آرام و عالی است که مسلما برای اقامت کوتاه مدت وبه صرفه، انتخابی عالی به شمار می‌رود.

 


آدرس: 49 Nizami Street

 


TEATRO BOUTIQUE HOTEL


این هتل شاید در یک مکان عالی واقع نشده باشد، اما مکانی عالی برای اقامت محسوب می‌شد. یک هتل راحت و عالی که با طراحی داخلی مدرن و زیبایش، دلربایی می‌کند. از جمله امکانات این هتل که  اتاق را در خود دارد به خاطر وجود یک رستوران حلال درش، انتخاب مناسبی برای اقامت به شمار می‌رود.

 

 

 


وجود سالن ورزش، سونا، حمام ترکی و نزدیکی به سیتی سنتر از دیگر مزیت‌های آن محسوب می‌شود.

 


آدرس: 1 Ahmad Rajabli, Baku, AZ 1075

 


DENIZ INN BOUTIQUE HOTEL


بوتیک هتل دنیز یکی از معروف‌ترین بوتیک هتل‌های باکو محسوب می‌شود که در بین گردشگران از طرفداران زیادی برخوردار است. این محل خانوادگی به شدت دنج تنها ۶ اتاق دارد که هر کدام با یک طراحی داخلی بسیار عالی، حال و هوای یک ویلای اختصاصی را به مسافرانش هدیه می‌کند.

 

۵ سوغاتی جذاب که باید از باکو بخرید

 

 

 


اما از چیزهای مهمی که در این بوتیک هتل نسبتا ارزان قیمت پیدا خواهید کرد، بالکن هر اتاق و البته سقف روبازش است که با نمای زیبای دریا و برج میدن، یکی از بهترین مناظر ممکن در هتلی با این قیمت را فراهم می‌کند. امکانات اتاق‌ها هم در بهترین شرایط ممکن قرار دارد و محیط گرم و خانوادگی آن باعث می‌شود خدماتش شبیه به یک مهمان داری باشد تا خدمات یک هتل.

 


هتل: ۹ Mirza Shafi Street

 


BOUTIQUE HOTEL BAKU


قبل از اینکه یک هتل باشد، این مکان یک خانه قدیمی در این محله معروف باکو محسوب می‌شد، اما حالا یک بوتیک هتل جذاب و ۲۳ اتاقه است که با دکور زیبایش و آن آثار هنری جذابی که در جای جای سالن‌هایش کار شده است، نمایی زیبا و عالی ایجاد می‌کند.
البته این بوتیک هتل را نباید یک مکان ارزان قیمت حساب کنید، مخصوص اینکه در آن یک رستوران با کلاس جهانی وجود دارد و یک رستوران که در آن غذاهای آذری بسیار خوشمزه‌ای یافت می‌شود. نمای زیبایی هم از محیط شهری باکو از پنجره اتاق‌های این هتل دیده می‌شود که از این منظر نیز آن را نسبت به بسیاری نقاط در ارجعیت قرار می‌دهد.

 

 

 

 


آدرس: ۱۳۶ Alovsat Guliyev Street

۰۶ تیر ۱۳۹۷