۶ رستوران برای نوش جان کردن صبحانه در گوا

جاذبه‌های گردشگری گوا

گوا یکی از بهترین جزیره‌های جهان برای سفرهای عاشقانه و همینطور سفرهای جمعی و دوستانه است. این جزیره یکی از آرام‌ترین و امن‌ترین نقاط جهان است که به دور از هیاهو می‌شود چند روز در آن ماند و برای ادامه‌ی زندگی تجدید قوا کرد. جزیره‌ای با بهترین سواحل و رویایی‌ترین اقامتگاه‌ها. جزیره‌ای با برترین کافه‌ها و رستوران‌ها. در سفرتان با تور هند به گوا اگر به دنبال نوش جان کردن متفاوت‌ترین صبحانه‌های عمرتان هستید همراه ما باشید تا ۶ رستوران عالی، با فضاهای فوق‌العاده برای نوش جان کردن صبحانه را خدمتتان معرفی کنیم.


۱- رستوران Infantaria

در سفرتان به گوا اگر هوس صبحانه‌های ایتالیایی و هندی به همراه نان‌های فرانسوی را کردید می‌توانید به این رستوران مراجعه کنید. رستورانی که منوی متنوعی برای صبحانه دارد و انتخاب هرکدام از غذاهای منویش می‌تواند شما را تا وعده‌ی غذایی شام سیر نگه دارد. در این رستوران می‌توانید نان‌های کروسان داغ را سفارش بدهید و نوش جان کنید. همچنین املت ماسالای آن نیز زیاد از سوی گردشگران سفارش داده می‌شود. خوراک مرغ نیز از دیگر غذاهای مشهور این رستوران است که به شما توصیه می‌کنیم مطابق با ذائقه‌تان و بودجه‌ای که برای سفر به گوا در اختیار دارید یکی از این غذاها را سفارش بدهید و نوش جان کنید. درهای این رستوران همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ شب به روی مشتریانش باز است و از آنها با هر سه وعده‌ی اصلی غذایی پذیرایی می‌کند. لازم به ذکر است بدانید شهرت صبحانه‌ها و غذاهای این رستوران به خاطر کاربرد ماهرانه‌ی ادویه‌ها از سوی سرآشپز این رستوران است.

 

جاذبه‌های دیدنی گوا ؛ شهر فرنگ و تاریخ هند

 

۲- کافه رستوران Artjuna

این کافه رستوران در یک فضای باز و در یک باغ به مشتریانش خدمات ارائه می‌کند. کافه رستورانی که غذاهای تازه و سالم سرو می‌کند و به همین علت در گوا شهرت پیدا کرده است. کافه رستورانی که با مراجعه به آن می‌توانید آب میوه‌های طبیعی و تازه سفارش بدهید و نوش جان کنید. همچنین به همراه صبحانه‌تان می‌توانید دانه‌های روغنی و سبوس‌دار نیز نوش جان کنید. نکته‌ی مثبت درباره‌ی این رستوران آن است که قیمت غذاهای منویش گران نیست و به همین علت نه تنها برای یک بار بلکه برای چند بار در طول سفرتان با تور گوا می‌توانید به آن مراجعه کنید.

۳- کافه Lila

این کافه در روستای آنجونا واقع شده است و یکی از دنج‌ترین کافه‌های گوا به شمار می‌آید. کافه‌ای که با مراجعه به آن می‌توانید صبحانه‌های آمریکایی سفارش بدهید و نوش جان کنید. در این کافه انواع سوسیس‌ها و املت‌ها با بهترین دیزاین‌ها برای شما سرو می‌شوند. جدای از این موارد، این کافه نان داغ برای مشتریانش می‌پزد و همینطور مجموعه‌ی گسترده‌ای از شیرینی‌ها و نوشیدنی‌ها را نیز دارد که می‌توانید با قیمت‌های مناسب آنها را سفارش بدهید. از نکات مثبت این رستوران جدای از غذاهایش می‌توان به فضای فوق‌العاده‌اش اشاره کرد.

 

معرفی ۴ بازار محلی گوا برای خریدی ارزان قیمت و سوغاتی‌های به یادماندنی

۴- کافه Baba Au Rhum

این کافه یکی از کافه‌های محبوب گوا به شمار می‌آید. چراکه عصرهای جمعه در آن موسیقی زنده اجرا می‌شود. کافه‎ای که با مراجعه به آن می‌توانید صبحانه‌های اروپایی سفارش بدهید و نوش جان کنید. کافه‌ای که خوراک گوشت و اسفناج آن در میان گردشگران شهرت دارد. همچنین املت همبرگر آن نیز برای صبحانه می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد. این کافه در آنجونا واقع شده است و به شما توصیه می‌کنیم اگر محل اقامت‌تان در گوا نزدیک به آن است برای نوش جان کردن یک وعده‌ی غذایی به آن مراجعه کنید .

۵- کافه رستوران Beam me up

این کافه رستوران یکی از بهترین جاهایی است که گیاهخواران می‌توانند به آن مراجعه کنند. کافه رستورانی که پاستای گندم آن شهرت زیادی دارد و برگرهای گیاهی فوق‌العاده‌ای برای مشتریانش سرو می‌کند. کافه رستورانی که یک پیشنهاد ویژه برای ما دارد و آن هم فرنی است. فرنی‌ شکلاتی. این کافه رستوران که دور و اطرافش را یک فضای سبز در برگرفته است به شما امکان نوش جان کردن رویایی‌ترین صبحانه‌ی عمرتان را می‌دهد. بنابراین به شما توصیه می‌کنیم در سفر به گوا برای رفتن به این کافه رستوران برنامه‌ریزی کنید.

 

۵ محله‌ی دیدنی در گوا؛ شهر ساحلی سبز در هند

 

۶- کافه Cotinga

این کافه در یک فضای آزاد واقع شده است و یکی از کافه‌های عالی گوا برای نوش جان کردن دسرها و سالادهای ارگانیک به شمار می‌آید. کافه‌ای که انواع ساندویچ‌ها و پاستاها را برای مشتریانش سرو می‌کند و نان داغ برای آنها می‌پزد. مراجعه به این کافه در یکی از صبح‌های حضورتان در گوا، حال و هوایتان را به خوبی‌ها دگرگون می‌کند و انرژی مضاعفی برای گشت و گذار بهتان می‌بخشد.

۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹