درباره تور چین نوروز 1403

تور چین نوروز 1403

چیزی که تور چین نوروز ۱۴۰۳‌ را به انتخابی عالی برای تعطیلات سال نو بدل می‌کند، مقاصد متنوع این کشور، جاذبه‌های تاریخی، طبیعت زیبا و فعالیت‌های تفریحی جذابی است که در این چنین سفری می‌توانید تجربه کنید.

چین کشوری بسیار زیباست که در روزهای آغازین بهار، جذابیتی مضاعف پیدا می‌کند. در این روزها، می‌توانید به پکن، شانگهای، هنگ کنگ و بسیاری دیگر از شهرهای معروف این سرزمین بزرگ رفته و سفری فراموش نشدنی را تجربه نمایید. در واقع به همین دلیل هم هست که اکثر تورهای چین نوروز ۱۴۰۳ مقتدرسیر تابان به چند مقصد برنامه ریزی شده‌اند تا سفری کامل را برایتان رقم بزنند.

آب و هوای چین در نوروز و فصل بهار

نوروز در پکن، از بسیاری جهات شبیه به تهران است. هوا آرام آرام گرم می‌شود، گل‌ها شکوفه داده  و درختان پارک‌ها شروع به برگ دادن می‌کنند. هوای معتدل و بسیار خوب پکن و شانگهای در روزهای نوروزی، خود می‌تواند، دلیلی بزرگ برای سفر به این شهرها به حساب بیاید. البته هوا هنوز برای رفتن به نقاط کوهستانی سرد بوده اما جاهایی همچون گویلین، دوباره آن سرسبزی خود را باز می‌یابند. با این حال، پیشنهاد می‌کنیم برای تور نوروز ۱۴۰۳ چین، کمی لباس گرم همراه داشته باشید، هنوز شب‌ها در پکن و شانگهای، هوا برای این که با لباس سبک پیاده روی کنید، سرد خواهد بود.

 

قیمت تور چین نوروز ۱۴۰۳ چقدر است؟

با توجه به شرایط ویزا چین و هتل‌های این کشور، محاسبه قیمت تور نوروز چین نوروز ۱۴۰۳ به صورت مبلغ ریالی + مبلغ دلاری است. در این تورها، هتل‌های بسیار خوبی در نظر گرفته شده و تمامی هزینه‌های تور از جمله جا به جایی بین شهری در تورهای ترکیبی در همان قیمت لحاظ گشته است. با این وجود، محموعه مقتدرسیر تابان سعی کرده تا بهترین قیمت ممکن را برای تورهای خود در نظر بگیرد.

تور چین نوروز ۱۴۰۳

مدارک مورد نیاز برای شرکت در تور نوروزی چین

قبل از این که برای سفر به چین برنامه‌ریزی کنید، باید در نظر داشته باشید که برای رفتن به این کشور نیاز به تهیه ویزای توریستی خواهید داشت و برای این منظور، حداقل یک ماه زودتر باید اقدام کنید. به همین دلیل، برای تهیه تور چین نوروز ۱۴۰۳ نیز، زودتر از حد معمول باید اقدام کرده تا مدارک شما برای سفر نوروزی آماده باشد. مدارک مورد نیاز برای درخواست ویزا، پاسپورت با حداقل ۷ ماه اعتبار از آغاز زمان سفر، عکس با پس زمینه سفید، فرم پر شده اطلاعات شخصی و نامه استطاعت مالی از بانک است که بابت هر نفر، باید مبلغی حدود ۴۰۰ میلیون تومان مانده حساب داشته باشد.

دیگر مدارک از جمله اطلاعات رزرو هتل و همچنین بلیط رفت و برگشت نیز از طرف مقتدرسیر تابان ارائه شده و در نهایت، با ویزای توریستی، شما امکان اقامت ۳۰ روزه در این کشور را دارید.

 

در تور نوروز چین کدام جاذبه‌های توریستی را ببینیم؟

تورهای ترکیبی نوروز ۱۴۰۳ چین، به چند شهر این کشور برگزار می‌شود که شامل پکن، شانگهای و هانگزو می‌شود. با این اوصاف، در زیر برخی از مهم‌ترین جاهای دیدنی چین در این سه شهر را به شما معرفی می‌کنیم:

 

جاهای دیدنی پکن در نوروز

یکی از مهم‌ترین دلایل سفر گردشگران به پکن، بازدید از برخی از مهم‌ترین گنجینه‌های تاریخی جهان یعنی "دیوار بزرگ" و شهر ممنوعه است که یکی در مرکز شهر پکن و دیگری در نزدیکی این شهر واقع شده است. در کنار این دو جاذبه‌ی مهم، میدان تیان آنمن، موزه ملی چین و منطقه هنری پکن نیز از دیگر جاذبه‌های فرهنگی و مهم پکن به حساب می‌آیند. این شهر دارای مراکز خرید متعدد، بازارهای بزرگ و معابد تاریخی بوده و یک باغ وحش جذاب دارد که پیشنهاد می‌کنیم، حتما از آن‌جا دیدن نمایید.

جاهای دیدنی شانگهای در نوروز

شانگاهی شهری مدرن و باشکوه است که بیشتر به خاطر مناظر شهری جذاب و مراکز مدرنی که دارد معروف بوده و بسیاری از گردشگران در تور چین نوروز ۱۴۰۳ به محض ورود، به دیدن منطقه "باند" می‌روند که در نزدیکی آب قرار دارد با برج‌های بلند و زیبایش، از محبوب‌ترین نقاط شهر به حساب می‌آید. چندین مورد از بلند‌ترین برج‌های چین همچون برج جین مائو در شانگهای قرار دارد و شما می‌توانید در سفر به این شهر به دیدن باغ یویوان، معبد لونگ هوا، معبد جید بودا و بسیاری دیگر از مراکز فرهنگی نیز بروید. قدم زدن زیر چراغ‌های نئون خیابان نانجینگ و تفریح در دیزنی لند شانگهای نیز از دیگر جاذبه‌های مهم شهر هستند.

 

جاهای دیدنی هانگزو در نوروز

هانگزو یا همان هانگژو از بسیاری جهات با دیگر شهرهای توریستی چین متفاوت است. یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های این شهر، دریاچه‌ی غربی بوده که با منظره‌ی زیبای خود، قابی عالی برای عکس‌های شما می‌سازد. در میان معابد متعدد تاریخی در این هانگزو نیز، پیشنهاد می‌کنیم، حتما از معبد یوفی و معبد لینگین دیدن کنید. باغ‌های چای، خیابان‌های قدیمی سنگ فرش، غذاهای خیابانی، موزه ملی ابریشم و مناطق کوهستانی زیبا، از دیگر جاذبه‌های هانگزو هستند که البته با توجه به سرمای هوا بهتر است، برنامه بازدید از چشم‌اندازهای کوهستانی را به موقعی دیگر موکول کنید.

تور نوروزی چین ۱۴۰۳

تفریح‌هایی که در نوروز امسال می‌توانید در چین تجربه کنید

وقتی چین را برای تور نوروز ۱۴۰۳ انتخاب می‌کنید، تفریحات و سرگرمی‌های زیادی هستند که می‌توانید برای خود انتخاب نمایید. از نظر تفریحات شبانه که هم پکن و هم شانگهای، مراکز و فعالیت‌های بسیار زیادی را پیش پای شما می‌گذارند و اگر هم به صورت خانوادگی به این دو شهر سفر می‌کنید، پارک‌های تفریحی زیادی از جمله دیزنی لند شانگهای را پیش رو دارید که یکی از بزرگ‌ترین دیزنی‌لندهای جهان به حساب آمده و مجموعه‌ای بزرگ از بازی‌ها و نمایش‌های مختلف را برای مهمانان خود ارائه می‌کند.

گردش‌های دریایی، رفتن به پارک‌های آبی سرپوشیده، خرید در مراکز تجاری بزرگ، خوردن غذاهی عجیب خیابانی در بازارها، تماشای نمایش‌های سنتی و طبیعت گردی از دیگر تفریحاتی هستند که در تور چین نوروز ۱۴۰۳  می‌توانید تجربه نمایید.

غذاهای محلی چین، لذت یک غذای متفاوت در سفر نوروزی

غذاهای چینی شهرتی جهانی دارند و به هر گوشه از دنیا که بروید، رستورانی چینی پیدا خواهید کرد که طعم خوش غذاهای شرقی را به آن کشور می‌آورد. یکی از محبوب‌ترین غذاهای چینی که با سلیقه ما هم همخوانی دارد، اردک کباب شده پکن بوده که طعمی عالی داشته و در همه جا به فروش می‌رسد. خوراک مرغ کونگ پاو، هات پات چینی، انواع دیم سام، انواع دامپلینگ و سوپ توفو ماپو از دیگر غذاهای معروف چینی به حساب می‌آیند. همه‌ی این‌ها به کنار، غذاها و میوه‌های عجیب چینی هم در بازارها زیاد هستند که باید ببینید، دل امتحان کردنشان را دارید یا نه؟!

 

بهترین رستوران‌های چین را در تور نوروز امسال از دست ندهید

در تمامی شهرهای بزرگ چین، رستوران‌های درجه یک زیادی را پیدا خواهید کرد. رستوران‌های که غذاهای کشورهای مختلف از جمله غذاهای محلی این کشور را به فروش می‌رسانند. با توجه به این که تور چین نوروز ۱۴۰۳ بیشتر برای دو شهر پکن و شانگهای برگزار می‌شود، بعضی از بهترین رستوران‌های این شهر را در زیر برایتان لیست می‌کنیم.

بهترین رستوران‌های پکن

  • Asia Bistro
  • King's Joy (دارای سه ستاره میشلن)
  • AZUR by Mauro Colagreco

بهترین رستوران‌های شانگهای

  • The Roof
  • Flair Rooftop
  • The MEAT - Kerry Hotel Pudong (دارای یک ستاره میشلن)

 بهترین هتل‌های چین

در زمینه هتل نیز چین جایگاهی بالا در میان مقاصد توریستی دیگر دارد و بسیاری از برندهای بین‌المللی همچون ریتز کارلتون، فور سیزن، ماندرین اورینتال، رادیسون و رافلز در شهرهای بزرگ آن شعبه دارند که همه‌ی آن‌های جزو برترین هتل‌های چین به حساب می‌آیند.‌

 

خدمات تور نوروز ۱۴۰۳ چین با مقتدرسیر تابان

قبلا گفتیم که در کنار بلیط رفت و برگشت و رزرو هتل مورد نظر در شهرهای مختلف، خدمات ویزا نیز جزو بسته تورهای نوروز ۱۴۰۳ چین قرار دارد. از دیگر خدمات این تورها می‌توان به ترانسفر فرودگاهی، ترانسفر میان شهرهای مختلف سفر و تور لیدر فارسی زبان اشاره کرد. در نهایت تمامی مسافرانی که با مقتدرسیر تابان، عید به چین سفر می‌کنند، زیر پوشش بیمه معتبر قرار خواهند گرفت.

 

برای رزرو تور چین نوروز ۱۴۰۳ از مقتدرسیر کافیست با کارشناسان ما با شماره‌های 02175212 یا 02126409828 تماس بگیرید و بهترین و مناسب‌ترین پکیج را خریداری نمایید.