درباره تور هند نوروز 1403

تور هند نوروز 1403

ما در مقتدرسیر تابان، هر ساله تورهای متعددی را با ارزان‌ترین قیمت ممکن به مقصد هند برگزار می‌کنیم. کشوری زیبا و بزرگ که از گذشته‌های دور تا حالا، به عنوان یکی از مهم‌ترین مقاصد توریستی جهان شناخته می‌شود. اگر می‌خواهید به این کشور اسرار آمیز سفر کنید، تور هند نوروز ۱۴۰۳ فرصتی عالی برای شما خواهد بود.

شرایط هند در شهرهای مختلف آن کاملا متفاوت است، اما اغلب تورهای نوروزی هند که ما امسال برایتان در نظر گرفته‌ایم، تورهای ترکیبی به شمار می‌آیند که شما را به شهرهای مختلفی در این کشور می‌برند. تورهایی که هم می‌توانید شلوغی‌ها و جذابیت‌های دهلی را در آن‌ها ببینید، هم از مراکز تاریخی در آگرا و جیپور بازدید کرده و شکوه هند در سده‌های گذشته را مشاهده کنید و یا حتی به گوا رفته و روزهایی شاد و فراموش نشدنی را در این شهر از سر بگذرانید. وجود مراکز تفریحی و فرهنگی متنوع باعث می‌شوند که تور هند نوروز ۱۴۰۳، سفری فراموش نشدنی برایتان باشد که تمامی اعضای خانواده از شرکت در آن لذت ببرند.

 

آب و هوای هند در نوروز و بهار

هند کشوری پهناور است و شرایط آب و هوایی شهرهای مختلف در آن نیز نسبت به هم متفاوت هستند. اما شرایط آب و هوایی در تمامی مقاصد توریستی که برای تور هند نوروز ۱۴۰۳ در نظر گرفته شده، عالی‌ست و احتمال بارندگی در این مقاصد بسیار کم است. البته اگر گوا را برای سفر نوروزی خود انتخاب نمایید، این را باید در نظر بگیرید که در بهترین شرایط آب و هوایی به آن‌جا خواهید رفت. روزهای آفتابی، شرایط عالی سواحل و درصد بسیار پایین بارندگی باعث می‌شود که هر روز به راحتی ساعت‌ها در سواحل این شهر به تفریح پرداخته و در خنکای شب‌های گوا نیز، تا پاسی از صبح به شرکت در جشن‌های معروف گوا بپردازید.

فراموش نکنید که هند کشوری گرم و مرطوب بوده و در روزهای اول بهار، کمی گرم‌تر از همیشه است. پس بهتر است، قبل از عظیمت، لباس خنک و مناسب این روزها را در چمدان گذاشته و همچنین به اندازه کافی در طول سفر آب بنوشید.

 

قیمت تور هند نوروز ۱۴۰۳

تور هند به نسبت خیلی از کشورهای دیگر، قیمت پایین‌تری داشته و این مسئله در مورد قیمت تور نوروز هند نیز صادق است. تورهای ترکیبی هند عموما به مقصد هتل‌های ۴ یا ۵ ستاره برنامه‌ریزی شده و حداقل یک هفته به طول خواهند انجامید. پس با قیمتی معقول، شما در هتلی عالی اقامت خواهید داشت و می‌توانید روزها به تفریح و خوشگذرانی بپردازید. در این تورها گشت‌های شهری نیز لحاظ شده و تا حد زیادی از هزینه‌هایتان در مقاصد مختلف نیز صرفه جویی می‌شود.

البته همچون باقی سفرها، با توجه به درخواست زیاد برای شرکت در این تور، قیمت تور هند نوروز ۱۴۰۳ کمی از حد معمول بالاتر است. برای آگاهی از قیمت‌ها می‌توانید به ابتدای همین صفحه مراجعه کنید.

تور هند نوروز ۱۴۰۳

مدارک مورد نیاز برای شرکت در تور هند نوروز ۱۴۰۳

همان طور که گفتیم، برای شرکت در تور هند، نیازمند دریافت ویزا هستید که با ارائه گذرنامه، دو قطعه عکس رنگی، کپی شناسنامه و فرم پر شده درخواست ویزا به مجموعه، این کار از طرف شما انجام می‌شود. در حال حاضر با توجه به رفع محدودیت‌های کرونایی، تنها مدارک مورد نیاز برای سفر به هند شامل ویزا و گذرنامه می‌شود.

 

جاهای دیدنی هند در نوروز و بهار

هند، شهرها و نقاط حیرت انگیزی دارد که هر کدام از آن‌ها می‌توانند، مقصدی عالی برای سفرهای شما باشد. به همین دلیل، تور ترکیبی هند نوروز ۱۴۰۳، گزینه‌ای عالی برای سفر به حساب می‌آیند. در زیر برخی از مهم‌ترین شهرهای هند و جاهای دیدنی‌شان را به شما معرفی می‌کنیم:

  • دهلی: دهلی یکی از قدیمی‌ترین شهرهای جهان است و جاذبه‌های تاریخی همچون قلعه سرخ، مسجد جامع، آکشاردام و آرامگاه همایون را در خود دارد. همچنین بازارهای شلوغ و مراکز خرید دهلی نیز از دیگر جذابیت‌های آن‌جا محسوب می‌شوند.
  • آگرا: تاج محل، مهم‌ترین جاذبه‌ی گردشگری هند در آگرا واقع شده اما این تنها دیدنی آگرا نیست و چندین بنای تاریخی بسیار زیبا و کاخ‌های چند صد ساله نیز در این منطقه واقع شده‌اند.
  • جیپور: جیپور نیز شهری تاریخی‌ست اما یکی از زیبایی‌های این شهر، استفاده از رنگ صورتی در بعضی از بناهای آن‌جاست که باعث شده لقب شهر صورتی را به آن بدهند. جیپور مملو از زیبایی‌های شهری و بازارهای کوچک و معابد تاریخی نیز هست.
  • گوا: بر خلاف دیگر شهرهای معرفی شده، گوا شهری ساحلی‌ست که به سواحل آفتابی و زیبا، طبیعت جذاب، تفریحات آبی و جشن‌های شبانه معروف است.

 

تفریح‌هایی که در تور هند نوروز ۱۴۰۳ می‌توانید تجربه کنید

بسیاری بر این باورند که بازدید از مراکز تاریخی و عکاسی، تنها فعالیت‌هایی هستند که می‌توانید در تور هند تجربه کنید، اما هند می‌تواند کشوری مفرح برای گردشگران باشد. همان طور که گفتیم، اگر در تور هند نوروز ۱۴۰۳ گوا را به عنوان مقصد خود انتخاب کنید، انبوهی از فعالیت‌های آبی و گشت‌های دریایی پیش روی شما خواهد بود و همچنین می‌توانید در پارتی‌های شبانه شرکت کرده و به پارک‌های آبی این شهر بروید. البته تمامی شهرهای بزرگ هند دارای مراکز تفریحی بوده و تفریحات شبانه نیز جایگاهی مهم در محله‌های مرفه شهر دارند.

در دیگر شهرهای هند نیز، شرکت در تورهای سافاری و بازدید از پارک‌های ملی هند، طرفداران زیادی دارد. پارک‌های ملی که در آن‌ها می‌توانید، ببرهای معروف آسیایی و بسیاری حیوانات و پرندگان مختلف را مشاهده کنید. پارک‌های آبی متعدد، پارک‌های بازی، مجموعه‌های سینمایی بزرگ یا حتی بازدید از شهرهای سینمایی که مسئول تولید فیلم‌های بالیوودی هستند، از دیگر تفریحات و سرگرمی‌های هند به حساب آمده که در تور نوروز ۱۴۰۳ می‌توانید به سراغشان بروید.

 

غذاهای محلی در سفر نوروزی به هندوستان

غذاهای محلی هند با فلفل و ادویه جات فراوان پخت شده و در بیشتر موارد برای طبع ما، بیش از حد تند هستند. اما خوردن این غذاهای محلی، به نوعی یکی از فعالیت‌های توریستی در این کشور به حساب می‌آید. از معروف‌ترین غذاهای محلی هند می‌توان به مرغ تندوری، روگان جوش، چوله، آلو گوبی و داهی وادا اشاره کرد که هر کدام آن‌ها، طعمی متفاوت دارند.

البته غذاهای هندی شهرتی جهانی داشته و خیلی‌ها از سراسر دنیا برای چشیدنشان به هند سفر می‌کنند. همچنین با توجه به فرهنگ خاص مردم این کشور، هند یکی از بهترین کشورهای جهان برای طرفداران غذاهای گیاهی به حساب می‌آید. در تور هند نوروز ۱۴۰۳ با توجه به جمعیت مسلمان زیاد این کشور، رستوران‌های غذاهای حلال زیادی را در آن‌جا پیدا خواهید کرد. در گوا نیز، غذاهای محلی هندی متفاوتی را پیدا خواهید می‌کنید که نشانه‌هایی از فرهنگ غذایی مردم پرتغال که برای مدت‌ها آن منطقه را تصرف کرده بودند در خود دارند.

 

بهترین رستوران‌های هند، لذت یک وعده بی‌نظیر با تور نوروزی

برخی رستوران‌های خاص در هند هستند که شهرتی جهانی دارند. جاهایی مثل Bombay Canteen ، Indian Accent یا Wasabi by Morimoto که هر کدام رستوران‌هایی استثنایی برای صرف غذا هستند. اما اگر به دنبال بهترین رستوران‌های هند در مقاصد مندرج در تور هند نوروز ۱۴۰۳ هستید، موارد زیر را حتما مد نظر بگیرید:

  • بهترین رستوران‌های دهلی: Artusi، Bukhara، Megu
  • بهترین رستوران‌های آگرا: Peshawri، Pinch of Spice، Dasaprakash
  • بهترین رستوران‌های جیپور: Jaipur Adda، Zolocrust، Taruveda
  • بهترین رستوران‌های گوا: Bomra، La Plage، Gunpowder

 

خدمات تور هند نوروز ۱۴۰۳ با مقتدرسیر تابان

مجموع مقتدرسیر تابان به عنوان یکی از خدمات خود در تورهای نوروزی هند، با دریافت مدارک از شما، اقدام به اخذ ویزا برایتان خواهد کرد. همچنین در کنار ارائه خدماتی همچون بلیط رفت و برگشت و اقامت در هتل انتخابی، ترانسفر فرودگاهی نیز برای تمامی این تورها در نظر گرفته شده است.

در نظر داشته باشید که تورهای ترکیبی هند، همگی برای اقامت در هتل‌های بسیار خوب ۴ و ۵ ستاره برنامه ریزی شده و در هر شهر، یک گشت شهری همراه با نهار به مسافران ارائه خواهد شد. در نهایت، در تور، یک راهنمای فارسی زبانِ مسلط نیز شما را همراهی می‌کند تا همه چیز در این سفر، به بهترین شکل ممکن انجام شود. در تورهای ترکیبی، مسیرهای بین شهری نیز از قبل توسط مجموعه هماهنگ شده و در بهترین زمان ممکن، از شهری به شهر دیگر می‌روید.

 

برای رزرو تور هند نوروز ۱۴۰۳ از مقتدرسیر کافیست با کارشناسان ما با شماره‌های 02175212 یا 02126409828 تماس بگیرید و بهترین و مناسب‌ترین پکیج را خریداری نمایید.