تور بدروم نوروز 1403

درباره تور بدروم نوروز 1403

تور بدروم نوروز 1403

بدروم یکی از شهرهای ساحلیِ بسیار زیبای ترکیه است که از معروف‌ترین مقاصد گردشگری این کشور نیز به حساب می‌آید. شهری با طبیعت زیبا، سواحل فوق‌العاده و دیدنی‌هایی که باعث می‌شود سالانه مسافرین بسیار زیادی به این مکان سفر کنند. بدروم در کنار مناظر طبیعی زیاد، دارای طیف گسترده‌ای از مناطق باستانی و مراکز تفریحی است که سفر به این شهر را جذابیتی دو چندان می‌بخشد. تور بدروم فرصتی فوق‌العاده برای گذران تعطیلات است، جایی که در عین شلوغی، جشن‌های بی‌پایان و برنامه‌های مختلف، همیشه جایی برای کسب آرامش و استراحت با خیال راحت را برای مسافرینش به همراه دارد.

چرا نوروز به بدروم سفر کنیم؟

اگر چه بهار هنوز برای پریدن در آب‌های زلال سواحل در تور بودروم نوروز 1403 هوا به اندازه کافی گرم نشده است، اما با این حال، اوایل بهار یکی از بهترین زمان‌های ممکن برای دیدن جاذبه‌های دیگر این شهر به حساب می‌آید. هوایی فوق‌العاده در این روزها بر بدروم حکم‌فرماست، هوای بهاری جذابی که باعث می‌شود دوست داشته باشید در تور نوروز بدروم 1403 همه‌ی روز را خارج از هتل به گشت و گذار در طبیعت این شهر بپردازید.

 

 

 

 یکی دیگر از دلایلی که نوروز برای بسیاری، زمان مناسبی برای سفر به بدروم به حساب می‌آید، به غیر از خلوتی این شهر نسبت به ایام تابستان بهترین فرصت برای تجربه ده کاری که در اولین سفر به بدروم باید انجام دهید است. وقتی در آرامش و با هزینه‌ی بسیار کم‌تر به همراه خانواده، ایام تعطیلات نوروز را در این شهر سر می‌کنید و با آرامش به دیدن جاذبه های گردشگری بدروم می‌روید و از سفرتان لذت تمام و کمال را خواهید برد.

 

آب و هوای بدروم در ایام نوروز

 

 

آب و هوای بدروم در نوروز

 

 

همانطور که گفتیم، آب و هوای بدروم در ایام عید نوروز بهاری و دلچسب است. اواسط زمستان دمای هوا در این شهر به 12 درجه هم می‌رسد اما وقتی به نوروز و سفر با تور نوروز بدروم می‌رسیم، شما در هوایی حوالی 18 تا 20 درجه مواجهید و بارش‌های گاه و بی‌گاه زمستانی نیز در این ایام به کم‌ترین میزان خود خواهد رسید و می توانید از برنامه تورهای یک روزه بدروم به خوبی لذت ببرید.

 

دیدنی‌ها و تفریحات ایام نوروز در بدروم

 

 

تفریحات نوروزی در بدروم

 

 

اگر چه نمی‌توان در ایام تور بدروم نوروز به دریا زد، اما هنوز سواحل جذاب و دیدنی بدورم از مهم‌ترین جاذبه‌های این شهر به حساب می‌آیند. جایی که می‌توانید در هوایی بسیار مطبوع، در ماسه‌های زیبای ساحل قدم بزنید و از طبیعت زیبای این شهر لذت ببرید. دیدن از ویرانه‌های شهرهای باستانی نیز از دیگر جاذبه‌های مهم شهر است. جاهایی همچون دروازه‌ی میندوس یا تئاتر باستانی را حتما در این ایام ببینید. در این ایام بازدید از مراکز سرپوشیده همچون موزه‌های بدروم و گالری‌های هنری نیز اهمیت پیدا می‌کنند، به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم از جاهایی همچون موزه‌ی قلعه دیدن کنید یا به سراغ حمام‌های سنتی رفته تا ببینید برای چه این حمام‌های ترکی و حمام‌های گل بدروم تا این حد محبوبیت دارند.

 

 

مراکز خرید در بدروم

 

 

در آخر، فراموش نکنید که بدروم چندین مرکز خرید عالی دارد که با توجه به زمان خلوتی شهر، قیمت‌های مناسبی بر روی اجناسشان در ایام تور نوروز بدروم 1403 خواهد خورد. از جمله این مراکز می‌توان به مرکز خرید پالمارینا، مرکز خرید میدتون و مرکز خرید اوسیس اشاره کرد. فراموش نکنید بعد از خرید سری به 7 رستوران درجه یک ساحلی در بدروم بزنید و خوشمزه‌ترین غذاهای دریایی را به همراه نوشیدنی‌های خنک بخورید.

 

مدارک لازم برای سفر نوروزی به بدروم

برای سفر با تور بدروم نوروز 1403 نیاز به ویزا نیست و مسافران فقط باید گذرنامه‌ی حداقل با 7 ماه اعتبار همراه داشته باشند.