افطاری لذیذ در دبی در رمضان ۲۰۲۳

جاذبه‌های گردشگری دبی
افطاری لذیذ در دبی در رمضان ۲۰۲۳

تور دبی در ماه رمضان حال و هوایی متفاوت دارد که برای ما ایرانی‌ها چندان غریبه نیست. افطار به عنوان مهم‌ترین قسمت این ایام نیز به طرز باشکوهی برگزار می‌شود. دوستان و خانواده‌ها اغلب برای این وعده غذایی دور هم جمع می‌شوند و بسیاری از هتل‌ها و رستوران‌ها در سراسر دبی جشن ویژه‌ای به این مناسبت برپا می‌کنند. حتی اگر روزه هم هیستید اما شرکت در این ضیافت تجربه‌ای فراموش نشدنی خواهد بود. از بوفه‌های سنتی گرفته تا منوهای ویژه، می‌توانید طعم این تجربه منحصر به فرد ماه رمضان را در بهترین نقاط سرو افطاری در دبی بچشید.

 

11 وودفایر در دبی (11 Woodfire)

آشپز مشهور اکمال انور در رستوران ویلایی جذاب خود منوی افطاری فوق العاده‌ای تهیه کرده است که بر پایه طعم‌های سنتی ماه مبارک استوار شده است. سمبوسک گردن گاو و دنده پخته می‌شود و برای دسر هم کیک خرمایی لایه لایه سرو می‌شود.

آدرس: Villa 11 75B St - Jumeirah - Jumeirah 1 - Dubai - United Arab Emirates

 

بار و رستوران 99 سوشی در دبی (99 Sushi Restaurant & Bar)

شاید اصلا به فکر خوردن افطاری به سبک ژاپنی نباشید، اما مطمئن باشید این رستوران مشهور جهانی افطاری با منوی تماما ژاپنی برای ماه رمضان ۲۰۲۳ تدارک دیده که به سختی بتوانید آن را نادیده بگیرید. منوی افطار این رستوران مطابق با غذاهای اصیل ژاپنی دارای ۱۲ کورس غذای باشکوه است که مجموعه‌ای از امضاهای محبوب این کانسپت برنده‌ی جایزه را شامل می‌شود. این رستوران دارای دو محوطه سرپوشیده و روباز شیکی است که به شما این حق انتخاب را می‌دهد که مشخص کنید کجا دلتان می‌خواهد بنشینید و غذا بخورید. از موارد برجسته این منو می‌توان به واگیو گیوزاس، تمپورا میگوی ببری و 99 فوای و ترافل نیگیری اشاره کرد.

 

بهترین رستوران‌های چینی در دبی

آدرس: Downtown Dubai - Dubai - United Arab Emirates

 

عامارا در دبی (Aamara)

این رستوران یکی از بهترین جاها برای خوردن افطاری در دبی است. رنج قیمت‌ها کمی بالا است اما منوی آن‌ها از غذاهای هندی تا خاورمیانه‌ای و بار شما را به سفری از جاده ابریشم تا خاورمیانه می‌برد و تجربه فرهنگی بی‌نظیری را رقم می‌زند. غذاها به شدت جذاب و خوش رنگ و لعاب هستند و فرقی نمی‌کند روزه باشید یا نه حسابی اشتهای شما را تحریک می‌کنند و حس می‌کنید به اندازه یک فیل درسته جا دارید! تم رستوران با دیوارهای تیره و پنجره‌های کرکره‌ای نیز حس و حالی شرقی دارد. این رستوران با ضیافتی مفصل از مهمانان ماه رمضان استقبال می‌کند.

آدرس: Sheikh Zayed Road Trade Center Area Level 2, Voco Hotel, Dubai United Arab Emirates

 

آدرس بیچ ریزورت در دبی (Address Beach Resort)

رستوران اقامتگاه آدرس بیچ ریزورت با مناظر باشکوه به سمت عین دبی بهترین انتخاب برای افطار است. منوی این رستوران شامل غذاهایی مثل جوجه کباب، بیف استروگانف، کوفته بره و خورش دنده گاو با مقدار زیادی خرما، زردآلو، انجیر، آب میوه‌های مناسب ماه رمضان و خوراکی‌های مقوی می‌شود. در اینجا شما دقت و ظرافت را در کنار طعم‌های عالی و محیطی شیک و لاکچری و مناظر بی‌نظیری از دبی خواهید داشت.  این رستوران با دو فضای داخلی و خارجی و نمایی زیبا به استخر و دریا یکی از بهترین و مجلل‌ترین جاها برای خوردن افطار در تور دبی محسوب می‌شود.

 

۵ رستوران عالی منطقه سیتی واک دبی

آدرس: Jumeirah Beach Residence, The Walk, Dubai United Arab Emirates

 

رستوران آدرس فونتین ویوز در دبی (The Restaurant at Address Fountain Views)

یکی از بهترین رستوران‌های دبی که افطار را با نمایی بسیار دیدنی و زیبا ارائه می‌دهد، رستوران آدرس فونتین ویوز است که مستقیما به فواره بزرگ دبی مشرف است. منوی غذاهای اینجا شامل موارد اروپایی، بین‌المللی، مدیترانه‌ای و عربی می‌شود و تقریبا برای هر ذائقه‌ای پیشنهادی دارد. این یکی از بهترین رستوران‌ها برای خوردن افطار چه از لحاظ محیط و زیبایی و چه از لحاظ غذا و خدمات است. در ماه رمضان می‌توانید انتظار ایستگاه‌های گسترده مزه‌ها، سوشی، سالاد، غذاهای اصلی، دسر، و آب میوه‌های ماه رمضان را داشته باشید.

آدرس: Sheikh Mohammed Bin Rashed Boulevard Downtown, Dubai 27443 United Arab Emirates

 

آدرس گرند کریک هاربر در دبی (Address Grand Creek Harbour)

مناظر درخشان از خط افق دبی، موسیقی زنده عود و محیطی آرام با هم ترکیب شده اند تا فضایی آرام را برای این بوفه افطار ایجاد کنند. شما در اینجا می‌توانید از منوی مفصل افطاری با مناظری بسیار زیبا از نمای شهر پر زرق و برق دبی و چراغ‌های روشن افق شهر لذت ببرید و تجربه غذا خوردن را با سفارش قلیان کامل کنید. منوی غذاها شامل غذاهای عربی، مدیترانه‌ای و بین المللی می‌شود و تنوع گسترده‌ای برای هر نوع ذائقه و سلیقه‌ای سرو می‌کنند.

 

رمانتیک‌ترین رستوران‌های دبی

آدرس: Ras Al Khor Rd Dubai Creek Harbour, Dubai 62544 United Arab Emirates

 

النفوراه در دبی (Al Nafoorah)

النفوراه از رستوران‌های مجلل و گرانقیمت دبی است که دکوراسیونی کاملا شرقی و عربی دارد و شما را به یاد فیلم‌های تاریخی می‌اندارد. در حالت عادی این رستوران با منوی غذاهای بی‌نظیر لبنانی، مدیترانه‌ای و خاورمیانه‌ای طیف بی‌نظیری از انتخاب‌ها را پیش روی مهمانان خود قرار می‌دهد. اما در ماه رمضان، با توجه به افطاری لبنانی شما می‌توانید بیشتر با فرهنگ لبنانی در ماه رمضان آشنا شوید و از طعم‌های رایج این ماه بچشید.اگرچه غذاهای چرب و گوشتی بسیار و فراوان یافت می‌شود اما غذاهای گیاهی و بدون گلوتن هم در منوی این رستوران وجود دارد. اگر می‌خواهید شبی خاص با موسیقی آرامشبخش عربی را تجربه کنید و کمی ولخرجی کنید حتما این رستوران را مد نظرتان داشته باشید.

آدرس: Crescent Road Ground level, right wing, Jumeirah Zabeel Saray, Dubai 27722 United Arab Emirates

 

آماسنا در دبی (Amaseena)

این رستوران با فضای سرپوشیده و باز به شما قدرت انتخاب می‌دهد که هر کجا که دوست دارید بنشینید. از سالن و لژ گرفته تا آلاچیق‌های عربی و میز و صندلی‌های فضای باز. شما می‌توانید در محیط باز و آلاچیق‌های زیبا بنشینید و از خوردن غذا لذت ببرید در حالی که در پس زمینه شما برج‌های معروف دبی خودنمایی می‌کنند. منوی غذاها طیف مفصلی از غذاهای لنبانی، خاورمیانه‌ای و انواع کباب‌ها را شامل می‌شود. حتی برای سحری هم می‌توانید به اینجا بروید و غذایی مفصل و سنتی نوش جان کنید. در اینجا تا سحر همراه غذا قلیان هم سرو می‌شود! قیمت‌ها بالا و سرویس دهی و خدمات تا طعم و مزه غذاها عالی هستند.

 

بهترین رستوران‌های دبی مارینا

آدرس: 26 Al Mamsha St - Jumeirah Beach Residence - Dubai - United Arab Emirates

 

انیسه در دبی (Anise)

بعد از چند رستوران گرانقیمت برای صرف افطاری اینجا رستورانی عالی اما قیمت مناسب را برای پیشنهاد آورده‌ایم. انیسه در شهر جشنواره بین قاره‌ای دبی میزبان هشت ایستگاه آشپزی زنده است که غذاهای تایلندی، هندی، ژاپنی، لوانتینی و عربی را در همانجا با مواد اولیه محلی طبخ می‌کنند. در اینجا شما به تراسی دسترسی دارید که نمایی بی‌نظیر به نهر دبی با نمایشی از نور و موزیک ارائه می‌دهد. همچنین اگر به دنبال غذاهای ژاپنی و سوشی‌ در دبی هستید حتما باید سری به اینجا بزنید.

آدرس: InterContinental Dubai Festival City, Lobby floor - Dubai - United Arab Emirates

 

آرمانی پاویلیون در دبی (Armani/Pavilion)

همانطور که احتمالا از نام اینجا برمی‌آید شما می‌توانید در این رستوران، افطاری گرمسیری و عربی را زیر آسمان پرستاره تجربه کنید. هتل آرمانی دارای چند رستوران است که ضیافت افطاری آن شامل بوفه‌ای میان فرهنگی از رستوران‌های آن می‌شود که با صدای ملایم نوازندگان عود و تبلا همراه است. این رستوران در پایین برج خلیفه در فضایی باز قرار دارد و به فواره‌های دبی مشرف است. شما در اینجا می‌توانید از ترکیبی از غذاها لذت ببرید و روزه‌تان را با افطاری مجلل، باکلاس و گرانقیمت باز کنید و تجربه‌ای متفاوت از رمضان در دبی را با خودتان به منزل ببرید.

 

آرتیسان در دبی (The Artisan Dubai)

آرتیسان رستورانی جذاب و فوق‌العاده با منویی درجه یک و گرانقیمت است که منویی متشکل از انواع غذاهای مدیترانه‌ای، ایتالیایی و اروپایی را ارائه می‌دهد. طیف غذاها گسترده و شامل گزینه‌های حلال هم می‌شود و این جایی است که می‌توانید از خوردن افطاری بی‌نظیری لذت ببرید. نه تنها غذاهای اینجا عالی و شامل معتبرترین گزینه‌های ایتالیایی است بلکه بعد از خوردن افطار می‌توانید از انواع دسرهای شیرین تا بستنی‌های بی‌نظیری که برای خوردنشان باید تا ایتالیا بروید، لذت ببرید.

 

رستوران‌های دو نفره با قیمت مناسب در دبی

آدرس: Waldorf Astoria - Za'abeel - DIFC - Dubai - United Arab Emirates

 

باسکو در دبی (Basko Dubai)

این رستوران با منویی ۵ کورسه که توسط سرآشپز با استعداد مصطفی طراحی و اجرا شده، از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. منوی افطاری این رستوران با ترکیبی از طعم‌های سنتی و خاورمیانه‌ای تجربه‌ای اصیل و معتبر برای شما رقم می‌زند. قیمت‌ها بسیار مناسب و سرویس دهی و خدماتشان عالی است و این تجربه افطاری شما را در این رستوران به کیفیت بالاتری می‌برد. آن‌ها می‌توانند به انگلیسی صحبت کنند و شما را برای انتخاب بهتر آنچه می‌خواهید بخورید راهنمایی کنند.

آدرس: Ground Floor - Basko - Al A'amal St - Business Bay - Dubai - United Arab Emirates

 

براسریه در دبی (Brasserie Boulud)

سرآشپز سرشناس این رستوران نیکولاس لموینه، یه کورس غذای چرخشی تدارک دیده که در آن‌ها از غذاهای خاورمیانه‌ای الهام گرفته شده است. شما در اینجا می‌توانید مشتاقانه منتظر بوراتا و زاتار، هوموس هلو، و سالاد فریکا، به همراه غذاهای اصلی مانند ماهی باس کبابی با پستو، میگوهای کبابی عمان، و مشهورترین غذای فصل، بره آرام‌پز شده باشید. این رستوران تا دیروقت فعال و آماده پذیرایی از شما است. لازم است اشاره کنیم به عنوان یکی از رستوران‌های برتر دبی منوی ارائه شده گرانقیمت اما به شدت باکیفیت و معتبر است.

 

هزینه غذا در دبی برای تمامی بودجه‌ها

آدرس: Sofitel Dubai The Obelisk Wafi - Sheikh Rashid Rd - Umm Hurair 2 - Dubai - United Arab Emirates

 

منبع

 

۲۶ فروردین ۱۴۰۲

نظرات کاربران